Xboxlife forum

Sputnik på X360?

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Sputnik på X360?

Indlægaf omega2oo5 » 1. mar 2009 17:44

Hey

Jeg ved at det kan lade sig gøre, men hvordan?

Min Xbox360 er sat op sammen med min Vista Ultimate 64bit og dertilhørende MediaCenter. Men jeg kan ikke dreje hvordan jeg "adder" sputnik så det kan ses på TV'et igennem min X360 som Media Extender, jeg har iøvrigt et sputnik abb. og det hele?

Håber i kan hjælpe mig.

Har iøvrigt engang kunne vælge sputnik i MediaCenteret på Xboxen, men det var før NXE.
omega2oo5
Niveau 3
 
Indlæg: 226


Indlægaf C.C » 1. mar 2009 18:26

Tror ikke det kan lade sig gøre, søg evt på sputniks hjemmeside.
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf Ronni P » 9. mar 2009 14:20

CrazyMonkey-dk skrev:Tror ikke det kan lade sig gøre, søg evt på sputniks hjemmeside.


Som CrazyMonkey-dk siger, så tror sgu heller ikke det kan lade sig gøre
Ronni P
Niveau 4
 
Indlæg: 536


Indlægaf spif2001 » 9. mar 2009 17:53

Jeg var da på Sputnik via Xbox MediaCenter for et par måneder siden. Der kunne jeg da bare vælge den på boxen, og det var med NXE?

Det kan selvfølgelig være, at man ikke længere kan af en eller anden årsag. TV2's financielle problemer måske?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Thoz » 9. mar 2009 18:35

Jeg kan sagtens komme ind på Sputnik på min xbox. Gå ind i Extras også opdag, så kommer der 4 billeder op, hvor en af dem er sputnik. Men min xbox er sat op til en comp med win7 og windows media center.

Jeg har dog ingen sputnik bruger, så jeg ved ikke om det virker. Men jeg kan fortælle dig det om 3-4 måneder, når der kommer Le mans :P
Thoz
Niveau 4
 
Indlæg: 768


Indlægaf sorryass DK » 9. mar 2009 18:48

Man kan godt bruge sputnik på boxen. Jeg har selv gjort det tidligere...

Af en eller anden årsag, efter jeg har fået ny pc, kan jeg dog ikke streame videoerne længere :?
Billede
sorryass DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1670



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron