Xboxlife forum

Held med at få Daemon Tools Loader til at spille?!

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Held med at få Daemon Tools Loader til at spille?!

Indlægaf duftsten » 19. feb 2009 21:47

Heps

Nu har jeg på alle tænkelige måder forsøgt at få Daemon Tools Loader MCE til at virke. Er der nogen der rent faktisk har held med det? Jeg har fulgt den ene guide efter den anden, men der sker intet. Jeg får ikke den der Daemon Tools-folder under TV som jeg burde få.

Er der andre der har problemer med dette? - eller været ude for at der skulle tweakes lidt for at få det til at spille? Jeg bruger version 0.2 Alpha, senest release fra 2007 :-S.

Eller måske har I en anden måde at få mounte den rå DVD fra MediaCenter over Xbox'en Extender (ikke streaming med f.eks. Transcode 360).

Jeg kører en DK Vista Home Prem 64-bit.

Forslag og tips modtages med kyshånd!

D.
duftsten
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: Held med at få Daemon Tools Loader til at spille?!

Indlægaf smiley999 » 19. feb 2009 22:30

Senest rettet af smiley999 20. feb 2009 11:39, rettet i alt 2 gange.
smiley999
Niveau 3
 
Indlæg: 273


Indlægaf duftsten » 19. feb 2009 22:34

Jeg er ikke helt med - det får jeg ikke MCE Daemon Tools Loader til at virke af.
duftsten
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: Held med at få Daemon Tools Loader til at spille?!

Indlægaf duftsten » 20. feb 2009 13:28

smiley999 skrev:http://www.simplehelp.net/2008/08/04/how-to-play-your-dvds-in-windows-media-center-without-leaving-the-couch/


Præcis - og det har jeg ikke fået den til at virke af. Har du fået den til at virke? Hvad er dit setup?

D.
duftsten
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf Capiz » 20. feb 2009 15:22

Utroligt, troede virkelig ikke det kunne lade sig gøre... er spændt... glæder mig til at komme hjem!!!
Billede
Capiz
Niveau 3
 
Indlæg: 259


Indlægaf duftsten » 20. feb 2009 15:37

Capiz skrev:Utroligt, troede virkelig ikke det kunne lade sig gøre... er spændt... glæder mig til at komme hjem!!!


Sig lige til hvis du kan få det til at virke - jeg har ikke kunnet
duftsten
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf Capiz » 20. feb 2009 15:57

Du kan tro der kommer en update... ;-)
Er igang med at lave ISO...
Billede
Capiz
Niveau 3
 
Indlæg: 259


Indlægaf Capiz » 20. feb 2009 16:47

Virkede i første forsøg,ihvertfald på min pc... damen sidder lige og ser noget fjernsyn, hun absolut ikke kan leve uden at se... så i må vente spændt endnu...

Jeg faldt over en lille fejl i installationen... selve adressen som programmet installeres med, er forkert... måske nemmere sagt således...

Man skal huske at kopiere den første adresse (program adresse), og så ændre adressen i næste(program adressen stadig)....

For ellers prøver den at åben programmet i en mappe der ikke eksisterer!!!

Håber det hjalp, ellers må jeg prøve at lave nogle billeder igen!!
Billede
Capiz
Niveau 3
 
Indlæg: 259


Indlægaf duftsten » 20. feb 2009 16:55

Hey

Ih, så må vi vendte i spænding :D

Jamen er adressen der skal indtastes i første vindue i install'en ikke blot sti'en til den ægte Deamon Tools, og den som er i Næste er blot hvor MCE Daemon Tools skal installeres henne? Det er vel blot to forskellige ting, med mindre det skal være det samme sted?

Du må gerne tage lidt screen's :)

Hvilken version af Vista og er det 32/64bit ?
duftsten
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf Capiz » 20. feb 2009 17:16

32 bit...
MEN... når jeg vælger i media center på xboxen, så starter filmen på min computer... WTF ???
Billede
Capiz
Niveau 3
 
Indlæg: 259



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron