Xboxlife forum

Jeg kommer med FIXED til: Fra pc til xbox360 media sharing

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Jeg kommer med FIXED til: Fra pc til xbox360 media sharing

Indlægaf rico4ever » 1. feb 2009 21:53

Hej! Jeg kommer med FIXED til MEDIA SHARING problemet Som MANGE har! Læs dette! jeg er ny, men søgte på google, fordi jeg havde problemet med:

igår, satte jeg xboxen til media sharing, det gik skide godt. (o:
dagen efter: ALT er bare væk. Jeg kan intet media se mere? (den vil bare ikke vise min computere mere på xboxen)
Men her har jeg fixet der måske vil virke! Det virker for mig, og mange andre (o:

FIXED:

Du har delt dine medier i WMP (windows media player), men alligevel kommer fejlmeldingen om at "tjenesten er slået fra". Ligegyldigt hvordan du har forsøgt dig frem, kan du simpelhen bare ikke dele dine medier fra computeren til xbox'en.
Efter havde brugt meget tid, og søgt meget, fandt jeg en løsning.! (det skal lige siges det tog MEGET MEGET MEGET lang tid)

1: Gå ind i "START"
2: Højreklik på "COMPUTER" (vista) eller "DENNE COMPUTER" (xp)
3: vælg "ADMINISTRER", der popper nu et vindue op.
4: i midten af vinduet, er der 3 valgmuligheder, dobbeltklik på "TJENESTER OG PROGRAMMER"
5: Nu kan du se 2 valgmuligheder, tag den der heder "TJENESTER"
6: Nu kan du se en hel masse valgmuligheder. Her skal du være OBS på 3 af dem.
7: Dobbeltklik på denne: "SSDP-Registrering" og sæt den til "Autotomatisk" og tryk på "Start" knappen efter.
8:Dobbeltklik på denne: "Plug and Play" og sæt den til "Autotomatisk" og tryk på "Start" knappen efter.
9:Dobbeltklik på denne: "Windows Media Player Network Sharing Service" og sæt den til "Autotomatisk" og tryk på "Start" knappen efter.

DONE!!! Gør det i rigtig rækkefølge (o:
Nu skulle du gerne kunne dele det så du kan "se" det på din xbox360.
Den her guide (ik for at blære mig) er GULD vær hvis du ønsker at have den delt, men ikke kan. For det tog mig lidt tid synes jeg selv :/

Mvh

RiCO
rico4ever
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Re: Jeg kommer med FIXED til: Fra pc til xbox360 media shari

Indlægaf cmartin » 21. mar 2009 12:10

Fed guide :wink:
cmartin
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf marlon91 » 23. feb 2010 16:14

Det hjælper ikke rigtig noget for mig:S
Billede
marlon91
Niveau 0
 
Indlæg: 23



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron