Xboxlife forum

Optage TV med Windows Media Center?

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Optage TV med Windows Media Center?

Indlægaf Anastacio » 20. nov 2008 19:34

Da jeg bruger min Xbox 360 som Windows Media Center Extender, så ville det også være rart, hvis jeg kunne bruge den til lidt mere end billede, musik og videofremvisning. Hvordan skal det hele være tilsluttet, hvis man vil bruge programmet til at optage programmer på TV f.eks?

Jeg har Vista Home (mener jeg det var) 32bit installeret med Windows Media Center.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf bjaelkesex » 20. nov 2008 19:36

Du skal købe en TV tuner.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Anastacio » 23. nov 2008 15:11

Nu har jeg en anden situation. Jeg vil gerne køre PCen over mit HDTV..

.. Det er ikke nok at have et tv tunerkort i sin PC?
For jeg fik udleveret et kabel fra PC>HDTV (SVIDEO i pcen) der skulle give billede på tvskærmen.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf wdw » 11. dec 2008 13:55

Hvad er udfordringen??

At slutte din PC til dit TV eller at optage TV via den Medie center extenderen i Xbox'en??

Uanset skal du have en TV-tuner i din PC (2 stk., hvis du vil kunne se en kanal samtidig med at du optager på en anden).

Skal du have din PC tilsluttet til dit TV, vil jeg ikke anbefale dig at benytte SVIDEO udgangen i din PC. Har du et fladskærmstv, har du formentlig der en VGA eller DVI indgang, som jeg vil anbefale at du benytter.
wdw
Niveau 0
 
Indlæg: 9



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron