Xboxlife forum

Hjælp! NXE sabler min musik

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Hjælp! NXE sabler min musik

Indlægaf ztuphar » 20. nov 2008 11:37

Jeg vil høre, om nogen kan hjælpe mig. Efter jeg har hentet NXE, er det ikke længere muligt at tilslutte min iPod og høre musik over 360'eren. Det vil sige: jeg kan høre nogle få numre, men flertallet af sange (jeg gætter på, at det er alle AAC-titlerne) virker ikke. Det problem havde jeg kun, indtil jeg hentede den der "optional media update" eller hvad den nu hed, som understøttede AAC-formatet. Den blev tilsyneladende slettet ved opdateringen til NXE. Men jeg kan ikke finde den på Marketplace længere? Any help?
Billede
ztuphar
Niveau 4
 
Indlæg: 414


Indlægaf airfrede » 20. nov 2008 11:38

prøv at afspille en avi fil fra en usb-stick. Jeg fik derefter en besked at jeg skulle hente den optional media update og valgte at downloade den med det samme. Derefter virker det.
"i killed every body in the first town the blowerd it up and then killer evey but but the chang guy in the tower what now im lost"
killerkahones d. 28 okt 2008.
airfrede
Niveau 4
 
Indlæg: 691


Indlægaf ztuphar » 20. nov 2008 11:42

Ja, men hvor fandt du den update?
Billede
ztuphar
Niveau 4
 
Indlæg: 414


Indlægaf airfrede » 20. nov 2008 11:43

Jeg prøvede at afspille en avi fil fra min usb harddisk. Derefter sagde den at jeg skulle hente updaten, og der kunne jeg vælge download now.
"i killed every body in the first town the blowerd it up and then killer evey but but the chang guy in the tower what now im lost"
killerkahones d. 28 okt 2008.
airfrede
Niveau 4
 
Indlæg: 691


Indlægaf ztuphar » 20. nov 2008 11:57

Ah... således! Så skal jeg "bare" have fat i en usb-pen og en avi-fil. Det kan simpelthen ikke gøres nemmere, tak Microsoft!

Tak for hjælpen airfrede :)
Billede
ztuphar
Niveau 4
 
Indlæg: 414


Indlægaf airfrede » 20. nov 2008 12:01

haha sorry men det var i hvert fald sådan jeg fik den opdateret.

Alternativt så kan du søge over hele markedspladsen efter denne opdatering.
"i killed every body in the first town the blowerd it up and then killer evey but but the chang guy in the tower what now im lost"
killerkahones d. 28 okt 2008.
airfrede
Niveau 4
 
Indlæg: 691



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron