Xboxlife forum

Hauppauge 150MCE Problemer

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Hauppauge 150MCE Problemer

Indlægaf Gamemakerman » 19. nov 2008 19:59

Hej derude.

Var så heldig at få et Hauppauge 150MCE TV-Tuner kort her forleden. Jeg har så fået fat i Windows XP Media Center 2005 for at bruge kortet sammen med min Xbox 360. Problemet er at kortet simpelthen ikke vil virke sammen med Media Center og kan slet ikke finde nogen løsning.

Jeg har alle updates på Windows update og Media Center har Update Rollup 2. Har forsøgt med et væld af drivere til TV-Tuneren og den fungerer fint i WinTV programmet som medfølger. Media Center siger blot "Tuner Not Found" når jeg vil ind i TV menuen på mit Media Center.

Er der nogen som har et forslag til hvordan i alverden jeg kan få det til at fungere?
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Kirnehz » 19. nov 2008 22:20

Hmm jeg har kørt flere år med netop den opsætning.
Det spillede uden problemer.
Jeg brugte Hauppauges egne drivers.
Kirnehz
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Indlægaf Gamemakerman » 19. nov 2008 22:31

Kirnehz skrev:Hmm jeg har kørt flere år med netop den opsætning.
Det spillede uden problemer.
Jeg brugte Hauppauges egne drivers.


Bruger du det stadigvæk og har du det stadigvæk sat op? Brugte du nogle medfølgende drivere til at få det til at virke? Fik kortet for sig selv og ingen af driverne på Hauppauges meget sløve hjemmeside fungerer.

Jeg er simpelthen så forvirret her, da kortet fungerer super godt inde i DSclaer og kvaliteten er ganske god. Irriterende at det ikke bare kan virke så jeg kan styre alt media fra min Xbox 360 :)
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Gamemakerman » 20. nov 2008 16:45

Stadigvæk ingen pro hjælp at hente her? Synes at ligemeget hvad jeg prøver på, så vil den simpelthen ikke opfange kortet.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron