Xboxlife forum

Mediecenter til vista?

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Mediecenter til vista?

Indlægaf Bromberg5 » 30. okt 2008 15:45

Kan det lade sig gøre at streame eller hva det hedder fra min Vista (Home Premium) pc til xboxen?
Bromberg5
Niveau 2
 
Indlæg: 139


Indlægaf lummerkrog » 30. okt 2008 15:48

Det vil jeg tror... jeg har haft gjort det med vista men er da i tvivl om det lige er home premium...
lummerkrog
Niveau 4
 
Indlæg: 427


Indlægaf DeeHawk » 30. okt 2008 15:56

Ja der er Media Center i Home Premium-udgaven af Vista. Det er kun Business-udgaven der ikke indeholder Windows Media Center.
Billede
DeeHawk
Niveau 6
 
Indlæg: 1490


Indlægaf Bromberg5 » 30. okt 2008 16:26

DeeHawk skrev:Ja der er Media Center i Home Premium-udgaven af Vista. Det er kun Business-udgaven der ikke indeholder Windows Media Center.


Så fandt jeg ud af det..

Kan man ikke afspille fra itunes på pc´en over til xboxen?
Bromberg5
Niveau 2
 
Indlæg: 139


Indlægaf Daniel1919 » 30. okt 2008 16:50

jeg kan ikke få lortet til at virke, har været så langt at min xbox prøve at skabe forbindelse men forgæves... nogen der kan hjælpe
Billede
Daniel1919
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Indlægaf DeeHawk » 30. okt 2008 16:56

Der kommer en bobbel i dit System Tray(i nederste højre hjørne af skærmen) i Vista når du tænder xboxen, hvor der står at Vista har fundet en Windows Media Extender. Tryk på boblen og følg guiden.
Billede
DeeHawk
Niveau 6
 
Indlæg: 1490


Indlægaf DeeHawk » 30. okt 2008 16:59

Bromberg5 skrev:Kan man ikke afspille fra itunes på pc´en over til xboxen?


Nej

Prøv at åbne Windows Media Center på din PC. her kan du se nøjagtig hvordan det kommer til at se ud på Xboxen. Du skal vælge et bibliotek som dit musik ligger i og herefter sorterer den selv hele skidtet udfra filernes ID3 tags.

Men itunes filer er beskyttede MP3'er right? Så derfor kan disse vidst ikke afspilles.

Den evige kamp mellem MS og Apple.
DeeHawk
Niveau 6
 
Indlæg: 1490


Indlægaf jaykaydk » 30. okt 2008 22:17

ok. havde lige skrevet en hel forklaring men den blev sq ikke postet ordenligt, det var fordi mit et f***er op. men prøv og kigge på www.xbox.com/pcsetup

ellers skriv så må vi finde ud af det!
jaykaydk
Niveau 1
 
Indlæg: 54



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron