Xboxlife forum

Mediacenter: Transcode 360 (Stream fra pc-> Xbox360)??

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Mediacenter: Transcode 360 (Stream fra pc-> Xbox360)??

Indlægaf Underdog dk » 27. aug 2008 19:02

Hej Lifer.
Hvordan er det nu det her program virker??http://www.runtime360.com/projects/transcode-360/

Jeg skulle lige geninstallere min pc med windows vista og efter at have geninstalleret transcode 360, kan jeg nu ikke længere streame divx gennem Media Centeren (X360).

Er der nogen her som har erfaring med dette program?

/Underdog dk
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 402


Indlægaf GrillBillerDK » 27. aug 2008 19:57

er det program overhovedet nødvendig mere efter sidste års fall update?

ellers kan en løsning være at du ripper dine DVD film i MP4-H264 i stedet end divx.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Underdog dk » 29. aug 2008 21:55

GrillBillerDK skrev:er det program overhovedet nødvendig mere efter sidste års fall update?

ellers kan en løsning være at du ripper dine DVD film i MP4-H264 i stedet end divx.

Ja så kan jeg gøre det hele over windows mediacenter dvs. musik, billeder og film. Desuden kan man ikke efter updaten overføre subtitles....
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 402


Indlægaf GrillBillerDK » 29. aug 2008 22:04

Få dig et bedre ripperprogram der kan trække underteksterne ud af filmen...
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf ALIE » 29. aug 2008 23:17

på min pc som køre vista skal je g bare instaler transcode nor de er gjort højre klikker jeg på den og siger run as admistrator hvis den kørre på pc´n skal du bare finde den fil du vil se på xbox og trøøke på den blå og sige more unskyl min dårlige stavning håber de hjalp
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Underdog dk » 30. aug 2008 18:50

ALIE skrev:på min pc som køre vista skal je g bare instaler transcode nor de er gjort højre klikker jeg på den og siger run as admistrator hvis den kørre på pc´n skal du bare finde den fil du vil se på xbox og trøøke på den blå og sige more unskyl min dårlige stavning håber de hjalp

Hej Alie [det er ok med stavningen] Hvad gør du helt præcist når du har indstalleret transcode 360?? Hvilken fil skal køre som administrator?
Plz Help
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 402


Indlægaf ALIE » 30. aug 2008 23:03

ikone på skriveboret højre klikker jeg på der er der så en muglighed som hedder run as administrator. min er engelsk men er vell næsten de samme så skulle de gerne køre nede i højre jørne så på boksen tryker du x nor du har fundet hvad du vill se så skulle der gerne komme mugli hed for at sige transcode
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Underdog dk » 31. aug 2008 13:35

ALIE skrev:ikone på skriveboret højre klikker jeg på der er der så en muglighed som hedder run as administrator. min er engelsk men er vell næsten de samme så skulle de gerne køre nede i højre jørne så på boksen tryker du x nor du har fundet hvad du vill se så skulle der gerne komme mugli hed for at sige transcode

Det kan jeg ikke få lov til...
1) c:\programmer\transcode360\transcode360.exe
Kør jeg som administrator....derefter får jeg efterfølgende fejl:

"Tjenesten kan ikke startes fra kommandolinjen eller et fejlfindingsprogram. Du skal først bruge installutil.exe til at installere en Windows-tjeneste, der dernæst skal startes med Server Explorer, administrationsværktøjet til Windows-tjenester eller kommandoen NET START"

Help
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 402


Indlægaf ALIE » 31. aug 2008 18:20

Det kan jeg ikke få lov til...
1) c:\programmer\transcode360\transcode360.exe
Kør jeg som administrator....derefter får jeg efterfølgende fejl:

"Tjenesten kan ikke startes fra kommandolinjen eller et fejlfindingsprogram. Du skal først bruge installutil.exe til at installere en Windows-tjeneste, der dernæst skal startes med Server Explorer, administrationsværktøjet til Windows-tjenester eller kommandoen NET START" de har jeg godt nok ikke prøvet
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf ALIE » 31. aug 2008 18:25

lad os se det første jeg gør er at instaler pogrammet vista versionen. så går jeg ned i venstre hjørne tryker på den runde knap med windows ikoneet
så siger jeg all programs der er transcode så sender jeg en genvej til srivebord og siger run as admistrator. vad styre system bruger du er du sikker på de er den rigtige version du har :?:
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Underdog dk » 31. aug 2008 20:30

ALIE skrev:lad os se det første jeg gør er at instaler pogrammet vista versionen. så går jeg ned i venstre hjørne tryker på den runde knap med windows ikoneet
så siger jeg all programs der er transcode så sender jeg en genvej til srivebord og siger run as admistrator. vad styre system bruger du er du sikker på de er den rigtige version du har :?:

Jeg kører Vista premium og har hentet seneste version af transcode 360. http://jmel.us/runtime/alpha/Transcode3 ... -Vista.zip

Men hver gang jeg forsøger at afspille inde i mediacenter (xbox360) skriver den at det er den forkerte fil type eller lignende... error.
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 402


Indlægaf ALIE » 31. aug 2008 22:15

nor du har sigt run as admistrator køre den så nede i højre jorne
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf ALIE » 31. aug 2008 22:18

http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic. ... ff3baba77e
hvis de her sker og de ikke virker og sige run as admistator hved jeg de svære ikke hvad du kan gøre
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf ALIE » 31. aug 2008 22:23

køb den jeg gør de nok snart
http://bmradio.dk/stream-tv-329/popcorn ... -2889.html
ps er der nogen der hved hvad for nogen esterne hard drive man kan bruge
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron