Xboxlife forum

Guide: Sæt din computer op til Xbox 360 media connect

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Indlægaf supermathias » 31. okt 2006 20:27

valronn skrev:Nu efter der er kommet update af dashbordet i dag, burde man så ikke bare kunne se almindelig video mm. direkte fra sin pc? Kan sagtens dele billeder og musik, men hver gang jeg prøver at dele film og serier fra min computer, står der bare at 360 ikke kan finde nogle filer på min computer. Er der nogen som ved hvad dette kan skyldes og hvad jeg kan gøre?


Vil tro at det kun er wmv som er undersøttet.
supermathias
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Indlægaf valronn » 31. okt 2006 21:31

Oki, men hvad kommer overhoved i det format og kan man så evt. tage sine egne filer og overføre til det format?
valronn
Niveau 4
 
Indlæg: 769


Indlægaf Chaui » 5. nov 2006 12:32

Ved ikke helt hvad jeg gør forkert, men jeg kan stadig ikke få Media connect til at installere på min PC. trykke jeg på filen, pakker den tingene ud, tager ca 0-1 sekund. Derefter sker der ingenting.

nogle der ved hvor den smider det hen, eller om jeg gør noget forkert ?
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Indlægaf Counter Heroes » 6. nov 2006 11:01

Hvilket kabel skal man have fra xboxen til computeren?
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf brwnx » 6. nov 2006 11:27

counter heroes: de skal bare være på det sammen lokal net værk
Billede
brwnx
Niveau 5
 
Indlæg: 856


Indlægaf Counter Heroes » 6. nov 2006 17:25

okay, men hvad skal der så til?
min xbox kan ikke finde min pc.
men min pc kan sagtens finde min xbox hvad er der galt?
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf trigger » 7. nov 2006 21:51

det er sq smart nok :)
virker nice nok :)
trigger
Niveau 4
 
Indlæg: 475


Indlægaf SpottedScout » 16. dec 2006 14:11

Okay så er det min tur til at få hjælp... jeg har lige fået noget trådløs indernet.. og har media center på min bærbar.. jeg har ingen trådløs adapter til min 360er.. det trådløse virker fint på min bærbar, og har gjort lt hva media center bad mig om da jeg skulle gøre den 360 klar.. jeg har sat et ethernet kabel fra min router til min xbox og er også online.. når jeg så vil få de to maskiner til at arbejde sammen knækker filmen.. efter jeg har tastet de 8 tal ind og min bærbar skal finde xboxen sker der ikk mere,, og min xbox beder mig om at reconnet for at prøve igen.. WTF..hva skal jeg gøre...
Billede
Billede
SpottedScout
Niveau 3
 
Indlæg: 295


Indlægaf André » 31. dec 2006 16:41

Counter Heroes skrev:okay, men hvad skal der så til?
min xbox kan ikke finde min pc.
men min pc kan sagtens finde min xbox hvad er der galt?


jeg har det samme problem som dig, har en trådløs linksys router og en trådløs adaptor til xboxen, og kører wmp11 med media sharing slået til og den finder xboxen men xboxen finder ikke min pc så hvis du finder ud af det så mail mig lige :D
André
Niveau 4
 
Indlæg: 434


Indlægaf CaioN » 31. dec 2006 16:45

André skrev:
Counter Heroes skrev:okay, men hvad skal der så til?
min xbox kan ikke finde min pc.
men min pc kan sagtens finde min xbox hvad er der galt?


jeg har det samme problem som dig, har en trådløs linksys router og en trådløs adaptor til xboxen, og kører wmp11 med media sharing slået til og den finder xboxen men xboxen finder ikke min pc så hvis du finder ud af det så mail mig lige :D


Det lyder som om det er windows firewall der er sat forkert op... prøv at disable windows firewall helt og se om det hjælper... Hvis det gør, er det bare noget konfigurering deri :)..

Jeg havde nemlig samme problem hvor jeg troede det var routeren der var skyld i at Tversity ikke kunne connecte til xboxen (og omvendt), men fandt ud af at det var windows firewall der var sat forkert op..
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Indlægaf André » 31. dec 2006 17:01

windows firewall er slået fra, jeg kører AVG internet security og wmp11 er sat på Allow, jeg disablede avg engang for at prøve men det virkede stadig ikke, så fuck M$ :D
André
Niveau 4
 
Indlæg: 434


Indlægaf blockparty » 13. jan 2007 14:05

Hvordan kan det være at når jeg prøver at åbne WMC installations filen, så sker der ikke andet end at den udpakker filer, og videre kommer den ikke.

Har både prøvet den danske og den engelske.

nogen der kan hjælpe?
blockparty
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Indlægaf Chief DK » 13. jan 2007 14:11

blockparty skrev:Hvordan kan det være at når jeg prøver at åbne WMC installations filen, så sker der ikke andet end at den udpakker filer, og videre kommer den ikke.

Har både prøvet den danske og den engelske.

nogen der kan hjælpe?


Hvis du har pakket filerne ud skal du vel bare gå ind i den nye mappe og finde en setup.exe fil...? :?
Finished the fight!
Chief DK
Niveau 4
 
Indlæg: 618


Indlægaf blockparty » 13. jan 2007 14:12

jeg ved ikke hvor de bliver udpakket til? den burde vel starte filen automatisk?
blockparty
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Indlægaf Chief DK » 13. jan 2007 14:18

blockparty skrev:jeg ved ikke hvor de bliver udpakket til? den burde vel starte filen automatisk?


Det lyder mystisk... :?
Finished the fight!
Chief DK
Niveau 4
 
Indlæg: 618


ForegåendeNæste

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron