Xboxlife forum

Guide: Sæt din computer op til Xbox 360 media connect

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Indlægaf DonHolmer » 28. jan 2007 23:37

Media Connect programmet hvor finder jeg det henne hvis der er nogle der har det kan de bare sende det til mig

hilsen holmer
DonHolmer
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf Rechain » 29. jan 2007 04:12

Drezc skrev:Er du nu sikker på at man kan afspille AVI ved at køre connect igennem WMP?

For det virker ikke ved mig :(

Ved det ik, for har ikke selv prøvet WMP11 til det...mener det er avi/wmv via Media Connect...

DonHolmer skrev:Media Connect programmet hvor finder jeg det henne hvis der er nogle der har det kan de bare sende det til mig

hilsen holmer

Du har installeret Windows Media Connect på din pc, ikke? Du skal bare starte du bare programmet op hvor du kan se din Xbox 360 står i enten som tilladt eller blokeret...

Find og dobbeltklik på WMCCFG.exe - sig hvis du har flere problemer...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Raider » 31. jan 2007 00:43

Jeg har følgende problem...
Billede

Hvad har jeg gjort forkert? Jeg har fulgt alt slavisk, min Xbox er tændt og står klar i de rette menuer, men jeg kan ikke komme videre? Desuden er der hellere ikke noget nyt i Kontropanelet og kigger jeg under Alle Programmer, finder jeg et ufærdigt installeret program:
Billede
Raider
Niveau 7
 
Indlæg: 2413


Indlægaf Raider » 7. feb 2007 18:58

^ BUMP ^
Raider
Niveau 7
 
Indlæg: 2413


Indlægaf spif2001 » 7. feb 2007 19:00

Raider skrev:^ BUMP ^

Det er ikke din firewall / antivirus der blokerer?

Prøv at slå den helt fra, og se om den så connecter.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Raider » 7. feb 2007 19:15

Hjælper desværre heller ikke. Det er ret mystisk.
Raider
Niveau 7
 
Indlæg: 2413


Indlægaf spif2001 » 7. feb 2007 19:19

hmmm.... er ikke så meget inde i Media Connect, da jeg selv bruger XP MCE.

Du har prøvet at afinstallere Media Connect og herefter geninstalleret den?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Raider » 7. feb 2007 19:22

Kan ikke rigtig afinstallere det, eftersom installationen ikke afsluttes efter det punkt jeg sidder fast ved. Jeg kan sagtens trykke videre/next og afslutte, men intet program er installeret. Som vist, kun en tom genvej.

Af filer har den kun installeret følgende:
Billede
Raider
Niveau 7
 
Indlæg: 2413


Indlægaf spif2001 » 7. feb 2007 19:27

Den ligger ikke inde under start -> Indstillinger -> kontrolpanel -> tilføj/fjern programmer - så du kan fjerne det den har forsøgt at installere?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Raider » 7. feb 2007 19:44

spif2001 skrev:Den ligger ikke inde under start -> Indstillinger -> kontrolpanel -> tilføj/fjern programmer - så du kan fjerne det den har forsøgt at installere?

Der fandt jeg den (også), afinstalleret den. Kom til samme punkt, da jeg geninstalleret. Argh, det er godt nok pirrende... på den ufrække måde.
Raider
Niveau 7
 
Indlæg: 2413


Indlægaf spif2001 » 7. feb 2007 19:46

Fanme strange.

...og du opfylder alle system requirements?

http://www.microsoft.com/windows/window ... eadme_CKPC
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Raider » 7. feb 2007 19:49

Bestemt. Kan det være at min bærbar køre på et trådlåst netværk, mens min Xbox 360 er fysisk forbundet til min wireless-router? Altså, de køre begge på samme netværk, så jeg har selvfølgelig ikke sat spørgsmål tegn ved dette før.
Raider
Niveau 7
 
Indlæg: 2413


Indlægaf spif2001 » 7. feb 2007 19:57

Jeg har samme opsætning. Xbox hardwired til modem / router og min og min kones bærbare wireless til samme modem / router, og det virker fint.

Hvis jeg var dig, ville jeg prøve at poste dit problem på www.eksperten.dk - lidt flere teknologi nørder derinde ;) - i tilfælde af at det er router problemer eller vilde pc opsætninger.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf jgl » 9. feb 2007 10:47

hey drenge jeg døjer med nøjagtig samme problem. den skriver at den kan ikke finde min xbox. min opsætning er : trådløst netværk mens min xbox er forbundet med kabel til min router. kan sagtens gå på live ,men kan ikke finde min computer. hva er problemet????????? :?
jgl
Niveau 1
 
Indlæg: 89


Indlægaf valronn » 16. mar 2007 22:08

Jeg har fået den nyeste version af Media Player, men hvordan får jeg den til at connecte til min xbox 360? Synes ikke lige MS's hjemmeside er så god..

Update: Nu har jeg fået den til at afspille musik og jeg kan se billeder, men jeg kan stadig ikke få den til at afspille videoer. Hvordan får jeg den til det?
valronn
Niveau 4
 
Indlæg: 769


ForegåendeNæste

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron