Xboxlife forum

DR og HBO?

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

DR og HBO?

Indlægaf Skarum » 14. mar 2017 13:08

Jeg går og overvejer at købe en Xbox One S, men en af de primære ting der holder mig tilbage er manglen på lige præcis de to apps.
Er der nogen rygter vedrørende apps fra henholdvis DR og HBO Nordic? Det er frustrerende at de begge findes på Playstation, men ikke på Xbox.
Skarum
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: Aarhus N


Re: DR og HBO?

Indlægaf Morten Skou » 14. mar 2017 19:14

Jeg har ikke hørt noget om at de skulle være på vej til Xbox One, faktisk har der været utroligt stille fra Microsoft Danmark det seneste lange stykke tid ...

Hvis jeg var dig, så ville jeg overveje at købe et Apple TV i stedet til de apps som du efterspørger og så nøjes med at spille på Xboxen. Det er jeg endt ud med at gøre, og der har man både HBO Nordic, Netflix, NFL og så vidt jeg husker også DR (jeg kan lige tjekke senere hvis det er).

Dertil kommer:
- at Apple TVs fjernbetjening er LANGT bedre og pænere, end den man kan få til Xbox One
- at Apple TV tænder i løbet af sekunder, hvor Xbox One er super langsom
- at Apple TV fylder meget mindre og larmer mindre
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: DR og HBO?

Indlægaf Snemonster » 15. mar 2017 07:11

Ellers er Chromecast vel et åbenlyst valg at tage i stedet for Apple TV ?
Snemonster
Niveau 2
 
Indlæg: 173
By: Thorsager

+1

Re: DR og HBO?

Indlægaf Morten Skou » 15. mar 2017 08:05

Ved ikke helt om man kan sammenligne Chromecast og Apple TV? Den ene kræver jo at man streamer fra en anden device som man har tændt samtidig, f.eks. en iPad - hvor den anden virker som stand alone?

Har ikke rodet nok med min Chromecast til at vide om man kan streame alt via den eller ej :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: DR og HBO?

Indlægaf JohnH » 15. mar 2017 08:18

Morten Skou skrev:Ved ikke helt om man kan sammenligne Chromecast og Apple TV? Den ene kræver jo at man streamer fra en anden device som man har tændt samtidig, f.eks. en iPad - hvor den anden virker som stand alone?

Har ikke rodet nok med min Chromecast til at vide om man kan streame alt via den eller ej :)


Det er det geniale med en Chromecast, den streamer helt af sig selv, du siger bare til den hvad én skal vise og så overtager den det, forudsat at der er en app til det. Android ell. IO enheden behøver ikke være 'åben' mens det valgte vises, den bruges faktisk bare som fjernbetjening .
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+2

Re: DR og HBO?

Indlægaf Dinz » 20. mar 2017 20:46

Hvis du har en smartphone, computer eller tablet - så køb xbox'en + en Chromecast. Det er ekstremt nemt at bruger og fungerer vanvittigt godt. Jeg har købt en til begge vores TV'er :D Jeg har endnu ikke oplevet et filformat den ikke har villet afspille.
Dinz
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: Odense


Re: DR og HBO?

Indlægaf DePeCHe DK » 20. mar 2017 21:05

Morten Skou skrev:Jeg har ikke hørt noget om at de skulle være på vej til Xbox One, faktisk har der været utroligt stille fra Microsoft Danmark det seneste lange stykke tid ...

Hvis jeg var dig, så ville jeg overveje at købe et Apple TV i stedet til de apps som du efterspørger og så nøjes med at spille på Xboxen. Det er jeg endt ud med at gøre, og der har man både HBO Nordic, Netflix, NFL og så vidt jeg husker også DR (jeg kan lige tjekke senere hvis det er).

Dertil kommer:
- at Apple TVs fjernbetjening er LANGT bedre og pænere, end den man kan få til Xbox One
- at Apple TV tænder i løbet af sekunder, hvor Xbox One er super langsom
- at Apple TV fylder meget mindre og larmer mindre

Vil helt sikkert også anbefale Apple TV4, apps til: DR TV, TV2 play, Viaplay, Svensk & Norsk TV, Svensk TV4 play, Youtube, C-More, Telia TV, Dansk filmskat, Snart kommer der app til Filmstriben = gratis film/serier med ens biblioteklånerkort. Morten glemte at nævne strømforbruget :mrgreen: som er rigtigt fint på Apple TV. Eneste minus er prisen på godt 1.000kr
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron