Xboxlife forum

Dream Build Play - Spil Ide

Forum til snak om XNA udvikling for KISS XL medlemmer.

Redaktør: XNA Crew

Indlægaf Scurvy Lobster » 24. feb 2007 19:22

Hey!

Jeg fucker det her grafik op totalt, men jeg er kommet på en spass idé, som vi måske kunne lave i stedet... (ja, jeg ved jeg er en vendekåbe (eller hvad det nu hedder...))

Jeg var fornyligt på et spildesignseminar med game designeren bag casualhittet Diner Dash, Nick Fortugno, hvor vi lavede en masse med at selv små ændringer i et regelsæt kunne give et helt nyt spil. Så slog det mig, at det samme kunne gøres med Spacewar.

Mit forslag er:
Billede
Spacewar Kamikaze edition

Vi ændrer spillet således, at man styrer sig eget fly, men skyder med modstanderens fly. Målet er så at få sit eget fly ramt, og dø ærefuldt i kamp (derfor: kamikaze edition).

Mit gæt er at det vil give et interessant og sjovt spil, som er ret utraditionelt ift. standard gameplay.

Al grafik og lyd kan bevares. Jeg foreslår dette fordi vi ikke har ret meget tid at gøre med, og jeg synes det kunne være sjovt at deltage med et spil.

Hvordan lyder det?
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf Gamemakerman » 25. feb 2007 12:30

Det lyder fint, men vi har en stram deadline og det virker ikke som om at folk gør ret meget for at vi kan komme i gang med det...
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Scurvy Lobster » 25. feb 2007 14:52

Jeg har slet ikke haft den tid jeg regnede med efter jeg startede i praktik. Men jeg håber programmørene er med på ideen.
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf deldy » 25. feb 2007 18:24

Ja ideen er fin. Jeg har bare overhovedt ikke tid :(
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf Scurvy Lobster » 25. feb 2007 21:34

Det var surt, men sådan går det :(

Med mindre bakkers redder showet! :wink:
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf bakkers » 26. feb 2007 08:33

hehe ville sq gerne men jeg er hængt meget op på arbejde for tiden.. Får ikke tid. :( Men måske vi kan være med næste gang der er en konkurrence.
Iphone udvikling, se mere på www.enora.dk
bakkers
Niveau 4
 
Indlæg: 398


Indlægaf Scurvy Lobster » 26. feb 2007 10:24

Ok, vi må håbe de laver en god challenge til næste runde!
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Foregående

Tilbage til KISS XL - Generel snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster