Xboxlife forum

Dream Build Play spillet?

Forum til snak om XNA udvikling for KISS XL medlemmer.

Redaktør: XNA Crew

Dream Build Play spillet?

Indlægaf Gamemakerman » 3. feb 2007 00:27

Tænkte lidt på det spil vi skulle lave til dream build play konkurrencen. Den ide med det micromachines agtige spil lyder god nok, men synes bare ikke at spillet lyder særlig tiltalende for en slutbruger, da konceptet ikke ligefrem er så "nyt" mere.

Jeg sad selv lige og tænkte på om vi ikke heller skulle prøve på at lave et anderledes spil, ikke noget stort, men tænkte lidt på den ide på at se på hvilke typer input som vi kan få ind i Xboxen, via XNA, tænker på mikrofonen, vision eller noget andet underligt som de fleste har, bare som en brainstormning til at kigge på alternativer til de "normale" spil.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Scurvy Lobster » 3. feb 2007 11:17

Nu sidder jeg til Nordic Game Jam netop nu, og har lige hørt et væld af kreative spilideer i går aftes. Der er masser af grupper som laver spil til webcam, Wiimote styring, mikrofon styring osv. Der er i hvert fald muligheder nok.

Det kunne helt klart være interessant at se på. På mandag får vi jo også den første challenge at vide.
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf deldy » 3. feb 2007 15:47

Med mindre der kommer med en ny version af XNA til os, så har vi ikke mulighed for at få noget af det indput.
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf Scurvy Lobster » 3. feb 2007 16:25

Ok, det er selvfølgelig også helt afgørende.

Jeg har lidt en teori om at MS har en opdatering i ærmet til på mandag. Meeeen lad os se når dagen oprinder :)
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf deldy » 3. feb 2007 21:30

Der må næsten være en grund til at de udsætter det så lang tid.
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf Gamemakerman » 4. feb 2007 02:59

Tror mest det er på grund af at de vil have gang i deres content delivery system på Live, så vi kan få spinne udgivet direkte.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790



Tilbage til KISS XL - Generel snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron