Xboxlife forum

Sovse kontrol til KISS XL

Forum til snak om XNA udvikling for KISS XL medlemmer.

Redaktør: XNA Crew

Sovse kontrol til KISS XL

Indlægaf deldy » 14. jan 2007 13:59

Vi skal have noget source kontrol til projektet. Generelt er det bare rart at have. Både for asset maker eller programmør. Det bedste system er helt klart team fondation server som er fuldt integreret i visual studio. Der findes også cvs eller svs. Det først nævnte kan vi få på codeplex, men så skal vi være open sovs :-) så det er nok bedst hvis vi kan finde en med en server og for sat noget privat op. Så spørgsmålet er om der er en som har en server vi må være på :-)
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf Aeriz » 14. jan 2007 18:35

Hvad med SVN http://subversion.tigris.org/ ? Og evt TortoiseSVN som GUI.

Selv om SVN og Tortoise er OpenSource kan I da sagtens lave closed source projekter. Det er kun hvis I retter i SVN/Tortoise licensen spiller ind.
Aeriz
Niveau 3
 
Indlæg: 278


Indlægaf Morten Skou » 14. jan 2007 19:06

Jeg vil som jeg tidligere har sagt, meget gerne hoste jeres subversion. Jeg har bare ikke fået den nye server som jeg har bestilt endnu (håber på i morgen).

Jeg har dog ingen erfaring med at installere subversion, har kun brugt det i forbindelse med kodning selv - så hvis der er en der er ekspert, så tilføj mig på msn :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf deldy » 14. jan 2007 22:25

Nej nej. SVN og CVS er fine. Team Foundation giver bare en mere integreret løsning. Du behøver skam ikke lave open source for at bruge SVN. Det jeg har prøvet på at skrive er at Team Foundation server bliver tilbudt af Codeplex.com, men det er et krav at det er open source.

Til Morten: Det eneste jeg har prøvet er CVS, men jeg tror det er cirka den samme måde man sætter det op på. Men dette kan vi snakke om senere, når det bliver aktuelt.
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520



Tilbage til KISS XL - Generel snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron