Xboxlife forum

Skyrim Special Edition

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Re: Skyrim Special Edition

Indlægaf Lord Beef Jerky » 17. nov 2016 07:48

Har spillet godt 39 timer uden mods og crashes indtil i går. Nåede til de der dwemer ruiner inde i Markath, og pludselig crashede spillet. Igen og igen. Loadede et tidligere save ind, og det hjalp mig ca 10 minutter videre, og så crashede det konstant igen. Den nye 1.2 update skulle være ude nu til Xbone - håber virkelig den retter mit problem, for jeg er ligeså afhængig som jeg var tilbage da det først udkom =)
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Skyrim Special Edition

Indlægaf Lord Beef Jerky » 17. nov 2016 11:26

Lord Beef Jerky skrev:Har spillet godt 39 timer uden mods og crashes indtil i går. Nåede til de der dwemer ruiner inde i Markath, og pludselig crashede spillet. Igen og igen. Loadede et tidligere save ind, og det hjalp mig ca 10 minutter videre, og så crashede det konstant igen. Den nye 1.2 update skulle være ude nu til Xbone - håber virkelig den retter mit problem, for jeg er ligeså afhængig som jeg var tilbage da det først udkom =)


Den nye patch lappede mit problem! Først kunne jeg dog ikke downloade patchen. Forsøgte at rydde cachen og nye MAC adresser, hvilket ikke hjalp. Så opdagede jeg en ny system opdatering, der lå og ventede. Xboxen havde dog ikke informeret mig om det ligesom alle de tidligere gange. Efter den var installeret, ville den gerne downloade patchen. Heldigvis da. Var lige ved at gå ud af mit gode skind!
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Foregående

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster