Xboxlife forum

Skyrim Våben Hjælp?

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Skyrim Våben Hjælp?

Indlægaf Benjiii » 30. nov 2011 18:58

Hej alle sammen

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad der er et af de bedste våben i spillet :D? og evt hvor man kan få det

Og nogen der ved hvor man kan få tøj eller ting der kan gøre ens smithing bedre fx har jeg "Necklace og minor Smithing"

så de våben jeg laver bliver 12% bedre
Benjiii
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Skyrim Våben Hjælp?

Indlægaf Stoffer » 30. nov 2011 22:31

Daedric armor og weapons :) Daedric armor er dog heavy armor, og det kræver 90 i smithing at nå derop, men du kan dog tage Glass/Elven vejen derop og undgå det meste heavy armor hvis du gerne vil bruge light :)

mht. til smithing increase, kan du tage de items du har der har + smithing og disenchante dem. Så kan du nemlig selv smide det enchants på 4 af dine egne items (Gloves, head, necklace, amulet, mener det er dem. Har ikke lige spillet foran mig så har det her fra hukommelsen :P) Dog kræver det en ret høj enchanting level at få nogle høje procenter. Og også et par points der increaser dine bonusser. Disse points er dog well spent, da min Daedric bow slår 307 dmg + 35 fire dmg og soul trap enchant.

Og et tip til hurtig level af smithing = iron daggers.
tip til hurtig enchant level = enchant de iron daggers med absorb health
tip til lidt gold = sælg disse iron daggers med absorb health med massive profit

Have fun, sådan fik jeg 100 smith, 100 enchant og 200.000g :)
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Re: Skyrim Våben Hjælp?

Indlægaf Mike.B » 30. nov 2011 23:42

de våben man får i daedric quests er fede, der er osse ghostblade som kan findes i den dungeon der hedder Ansilvung(eller noget i den stil) ligger vist lidt sydøst for Windhelm. men det er en stor dungeon og endboss er en pain for at sige det mildt.. men ghostblade har den fordel at den ignorer armor rating
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Skyrim Våben Hjælp?

Indlægaf Benjiii » 1. dec 2011 12:07

Mike.B skrev:de våben man får i daedric quests er fede, der er osse ghostblade som kan findes i den dungeon der hedder Ansilvung(eller noget i den stil) ligger vist lidt sydøst for Windhelm. men det er en stor dungeon og endboss er en pain for at sige det mildt.. men ghostblade har den fordel at den ignorer armor rating



Har fundet ghost blade :P
Benjiii
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Skyrim Våben Hjælp?

Indlægaf Benjiii » 1. dec 2011 12:07

Stoffer skrev:Daedric armor og weapons :) Daedric armor er dog heavy armor, og det kræver 90 i smithing at nå derop, men du kan dog tage Glass/Elven vejen derop og undgå det meste heavy armor hvis du gerne vil bruge light :)

mht. til smithing increase, kan du tage de items du har der har + smithing og disenchante dem. Så kan du nemlig selv smide det enchants på 4 af dine egne items (Gloves, head, necklace, amulet, mener det er dem. Har ikke lige spillet foran mig så har det her fra hukommelsen :P) Dog kræver det en ret høj enchanting level at få nogle høje procenter. Og også et par points der increaser dine bonusser. Disse points er dog well spent, da min Daedric bow slår 307 dmg + 35 fire dmg og soul trap enchant.

Og et tip til hurtig level af smithing = iron daggers.
tip til hurtig enchant level = enchant de iron daggers med absorb health
tip til lidt gold = sælg disse iron daggers med absorb health med massive profit

Have fun, sådan fik jeg 100 smith, 100 enchant og 200.000g :)



Jeg er lidt noob :P hvordan enchanter man ting :O?
Benjiii
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Skyrim Våben Hjælp?

Indlægaf Stoffer » 1. dec 2011 13:09

Det kan du gøre i dragonreach i højre side af bygningen :) og det ligger i Whiterun
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Re: Skyrim Våben Hjælp?

Indlægaf Benjiii » 1. dec 2011 16:30

har fundet ud af det mange tak fo hjælpen :P
Benjiii
Niveau 1
 
Indlæg: 81



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron