Xboxlife forum

Quest anbefalinger i Skyrim

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Quest anbefalinger i Skyrim

Indlægaf Dnn87 » 22. nov 2011 17:00

Hey,

Tænkte vi måske kunne bruge en tråd hvor vi anbefaler quest hvis vi falder over en med en fed historie eller en fed reward.

Tråden vil self kunne indeholde spoilers så læs på eget ansvar.

Personligt kan jeg anbefale theif guild questene da "nightingale" våben er voldsomt effektive (både sværd og bue)
Klarede også en quest igår for en deadric cult hvor man får en fed armor med bl.a poison damage til alle der kommer for tæt på. Skriver hvad questen hedder når jeg har mere tid.

Nogle anbefalingsværdige quest i er stødt på? :)
Billede
Dnn87
Niveau 3
 
Indlæg: 297


Re: Quest anbefalinger i Skyrim

Indlægaf Mike.B » 22. nov 2011 17:31

anbefaler osse klart daedric quests, har selv lige fået Azuras star som kan fyldes med souls igen og igen, og hvis man vil gå efter shouts kan man snakke med ham Arngeir i High hrothgar templet og få en anvisning til hvor der er et shout, dog skal det siges at det nødvendigvis ikke er et nyt hver gang, det kan osse være det andet eller tredje ord i det shout man har i forvejen :)
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Quest anbefalinger i Skyrim

Indlægaf Dnn87 » 22. nov 2011 18:57

Mike.B skrev:anbefaler osse klart daedric quests, har selv lige fået Azuras star som kan fyldes med souls igen og igen, og hvis man vil gå efter shouts kan man snakke med ham Arngeir i High hrothgar templet og få en anvisning til hvor der er et shout, dog skal det siges at det nødvendigvis ikke er et nyt hver gang, det kan osse være det andet eller tredje ord i det shout man har i forvejen :)


Ja self Azuras star. Det var også en af de første ting jeg opsøgte.

Ok, var ikke klar over den med Arngeir... perfekt
Billede
Dnn87
Niveau 3
 
Indlæg: 297


Re: Quest anbefalinger i Skyrim

Indlægaf Dnn87 » 23. nov 2011 04:52

HOLY !!!!!!!!

Hvis du er en thief/bow type så smut op på bjerget der ligger direkte imellem windhelm og whiterun. Der er en drage (som kan ses på kortet som som location når man nærmer sig) Ikke nok med at man dræber en drage og får et scout, men der er også et af de der spøgelser oppe ved drage stenen som dropper noget meget meget meget godt!

Go for it ! ;)
Billede
Dnn87
Niveau 3
 
Indlæg: 297


Re: Quest anbefalinger i Skyrim

Indlægaf Mike.B » 23. nov 2011 09:06

det er nok en af de der Dragon Priests, de smider som regel noget godt gear plus den maske man får har nogle fede stats plus man kan samle alle 8 eller hvor mange det nu er og få en helt speciel maske i en side quest, ved bare ikke hvor man får den quest henne
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Quest anbefalinger i Skyrim

Indlægaf M60 » 23. nov 2011 12:21

Hvis du møder en gut på en bar, der udfordrer dig til en drikke-konkurrence, så slå dig endelig løs. Nuff said.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Re: Quest anbefalinger i Skyrim

Indlægaf hazsdk » 23. nov 2011 13:20

M60 skrev:Hvis du møder en gut på en bar, der udfordrer dig til en drikke-konkurrence, så slå dig endelig løs. Nuff said.

Ja for søren! Den er EPIC :P Og for gud skyld læg mærke til historien.... :lol:
hazsdk
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: Quest anbefalinger i Skyrim

Indlægaf Dnn87 » 23. nov 2011 16:15

Mike.B skrev:det er nok en af de der Dragon Priests, de smider som regel noget godt gear plus den maske man får har nogle fede stats plus man kan samle alle 8 eller hvor mange det nu er og få en helt speciel maske i en side quest, ved bare ikke hvor man får den quest henne


Det har du helt ret i. Det er en maske, men en forbandet go af slagsen hvis man er archer/lockpicker/alcamy
Jeg har samlet 4 af maskerne indtil videre, ved ikke om questen automatisk går igang når man har dem alle.

Ok, jeg vil starte med fuld mands questen, har bare ignoreret den indtil videre
Billede
Dnn87
Niveau 3
 
Indlæg: 297


Re: Quest anbefalinger i Skyrim

Indlægaf Buktu » 27. nov 2011 16:00

Et eller andet sted ville jeg ønske at de lavede flere af de lidt skæve quests. Drikkekonkurrencen her i er fed, og elskede questen i Oblivion hvor man bliver suget ind i et maleri.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Quest anbefalinger i Skyrim

Indlægaf ALIE » 27. nov 2011 16:36

http://www.trueachievements.com/a157068 ... owguides=1
De bedste af de bedste quest, er relateret til den achievement.

kan se jeg ikke er alene der :D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Quest anbefalinger i Skyrim

Indlægaf ReVaN » 27. nov 2011 20:07

The Mind of Madness!
Find denne quest i Solitude - Lyt til rygterne paa det lokale Inn - og find den skoere gut som gaar og snakker med sig selv og leder efter sin master.
Sooo Good. Buktu, du burde kunne lide den.
Lad vaere med at laese om den foerst!
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Re: Quest anbefalinger i Skyrim

Indlægaf Buktu » 27. nov 2011 23:39

First thing tomorrow ;)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Quest anbefalinger i Skyrim

Indlægaf ReVaN » 29. nov 2011 02:58

Buktu skrev:First thing tomorrow ;)

Glaeder mig til at hoere hvad du syntes :)
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Re: Quest anbefalinger i Skyrim

Indlægaf Stubkier » 29. nov 2011 17:53

Hvis man ikke har moralske skrubler over at dræbe til højre og venstre for noget der skinner kan jeg varmt anbefale "Det forladte hus" i Markarth...
Stubkier
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Re: Quest anbefalinger i Skyrim

Indlægaf iFroxy x » 29. nov 2011 18:34

Dnn87 skrev:HOLY !!!!!!!!

Hvis du er en thief/bow type så smut op på bjerget der ligger direkte imellem windhelm og whiterun. Der er en drage (som kan ses på kortet som som location når man nærmer sig) Ikke nok med at man dræber en drage og får et scout, men der er også et af de der spøgelser oppe ved drage stenen som dropper noget meget meget meget godt!

Go for it ! ;)

Er der en god bow? HVOR?!
Bare ca??
iFroxy x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Næste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron