Xboxlife forum

The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS*

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf gahji » 28. nov 2011 00:14

college of winterhold.....
gahji
Niveau 1
 
Indlæg: 70


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf WozziFuzz » 28. nov 2011 00:24

Takker @ Trickykid.
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Trickykid » 28. nov 2011 00:29

gahji skrev:college of winterhold.....


Den har jeg så småt startet på i sammenhæng med mainquesten, så den ligger jo lige til højrebenet.

Det var så lidt, WozziFuzz.
Trickykid
Niveau 1
 
Indlæg: 90


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf krig » 28. nov 2011 07:35

ramlas skrev:det må være en bug - for ham der låser mig ind og går med igennem køkkenet siger nemlig at mine våben ligger i kisten og da jeg går hen til kisten hvor pilen peger at her er det, står der empty - hvor fanden kommer sådan en bug fra spif???



Det var også sådan questen gik for mig.. jeg var bare lidt for glad for "A" knappen da jeg snakkede med Malborn ang de våben han skulle smugle ind.. jeg trykkede bare A A A A for at komme igang med questen.... og derfor fik jeg aldrig givet ham noget.

men der jeg kom ind i køkkenet og videre ind til kisten med våben var den sjov nok også empty.. men Malborn blev ved med at sige: tag dine våben, eller noget i den stil, men kunne intet tage.. og det gav mig en bug, tror jeg, det var slut med at lege listetyv! Slagtede alle hver en.. er ikke helt sikker på at det var meningen at questen skulle forløbe sådan..

men jeg er mange timer forbi det nu :D
håber du finder en løsningen... eller prøv at lade være med at give ham dine våben og bare tag party tøj på :D det var sådan jeg gjorde og jeg fik quest completed :)
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf ramlas » 28. nov 2011 08:27

okay questen skulle jo ikke kunne gennemføres når man har sine våben med ind i ambassaden men prøver igen:) TAK:)
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf spif2001 » 28. nov 2011 08:37

@ ramlas





[spoiler]
Man får ikke noget med ind, udover det man giver til pub buddy'en. Alt andet forsvinder fra dit inventory, og ligger i en kiste i Rivertown inn hideout'et, når du er færdig.

Hvis du ikke giver noget til ham, har du kun party tøj med ind - and thats it!
[/spoiler]
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf ramlas » 28. nov 2011 09:29

OK Spif TAk!
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf spif2001 » 28. nov 2011 10:55

Fik lige udstyret min orc warrior med fuldt orc armor gear i går. Damn han ser bad-ass ud! :D

...meeen jeg er lidt træt af, hvor let det er at stige i Smithing. Hvis man har penge nok, kan man jo komme op på 100 i løbet af ingen tid. Håber den bliver nerfed.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf A42Merlin » 28. nov 2011 11:11

spif2001 skrev:Fik lige udstyret min orc warrior med fuldt orc armor gear i går. Damn han ser bad-ass ud! :D

...meeen jeg er lidt træt af, hvor let det er at stige i Smithing. Hvis man har penge nok, kan man jo komme op på 100 i løbet af ingen tid. Håber den bliver nerfed.


Ja det er lidt lidt for nemt. Jeg fik hurtigt et Dragon armor set til min Orc warrior. han ser nu heller ikke for rar ud :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf DJan.dk » 28. nov 2011 11:14

Det kan godt være at det bare er mig. Men er main questen ikke en anelse for kort og "uinteressant"? Specielt hvis man sammenligner den med Oblivion. Pt. synes jeg at thieves, companions og college questene har være mere spændende. Sådan burde det ikke være! Men igen, det kan godt være at det bare er mig. :D
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf A42Merlin » 28. nov 2011 11:17

Merlin42 skrev:Er det bare mig, eller vrimler det bare med drager? jeg har 15 ubrugte dragon souls men ikke flere shouts at bruge dem på lige PT.



[MULIG SPOILER!!!]

Lige et spørgsmål til Main story quest rækken.. Hvis man nu klarer hene Main story delen, forsvinder alle drager så?

[MULIG SPOILER!!!]
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf DJan.dk » 28. nov 2011 11:22

Merlin42 skrev:
Merlin42 skrev:Er det bare mig, eller vrimler det bare med drager? jeg har 15 ubrugte dragon souls men ikke flere shouts at bruge dem på lige PT.



[MULIG SPOILER!!!]

Lige et spørgsmål til Main story quest rækken.. Hvis man nu klarer hene Main story delen, forsvinder alle drager så?

[MULIG SPOILER!!!]


Slet ikke - jeg oplever næsten at der kommer flere drager, efter jeg klarede main questen.
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf hazsdk » 28. nov 2011 12:54

Merlin42 skrev:
Merlin42 skrev:Er det bare mig, eller vrimler det bare med drager? jeg har 15 ubrugte dragon souls men ikke flere shouts at bruge dem på lige PT.



[MULIG SPOILER!!!]

Lige et spørgsmål til Main story quest rækken.. Hvis man nu klarer hene Main story delen, forsvinder alle drager så?

[MULIG SPOILER!!!]


Ville også være meget mærkeligt hvis de gjorde, ville gøre det svært med nye DLC's - Glæder mig...
hazsdk
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Furious JT » 28. nov 2011 13:27

Crap. er lige blevet fuldbyrdet vampyr (det stadie hvor alle folk går imod en)

Jeg har læst mig til på nettet at man skal igennem en "mission" for at blive kureret på men den indebærer at man skal have en soul trap under conjunktion men man skal jo være level 30 for at få den og jeg er kun level 17 i conjunktion.

Er der nogen som har en "nem" måde at blive kureret på?
Furious JT
Niveau 7
 
Indlæg: 2866


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf spif2001 » 28. nov 2011 13:46

Du må bare suge blod, indtil du kan slippe af med det. :-)

Du ved godt, at man " får det bedre ", når man suger blod, ikke?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


ForegåendeNæste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron