Xboxlife forum

The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS*

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Danny Beyer » 27. nov 2011 15:11

Danny Beyer skrev:Prøver lige igen.

Nogen der har læst det elder scroll man får af ham Septim?? Hvilken effekt havde det? Det vejer 20 så jeg vil gerne af med det..


Man kan ikke lægge quest items fra sig.. Weird når nu det egentlig er en gevinst fra en gennemført quest. Eller er det!?
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf charlie bumbum » 27. nov 2011 15:56

Danny Beyer skrev:
Danny Beyer skrev:Prøver lige igen.

Nogen der har læst det elder scroll man får af ham Septim?? Hvilken effekt havde det? Det vejer 20 så jeg vil gerne af med det..


Man kan ikke lægge quest items fra sig.. Weird når nu det egentlig er en gevinst fra en gennemført quest. Eller er det!?



har læst at den kan bruges et sted i main quest..men kan også sælge den for 2000.
charlie bumbum
Niveau 4
 
Indlæg: 534


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf ramlas » 27. nov 2011 16:43

krig skrev:
ramlas skrev:ahh har jo ikke mine våben, hvorfor f.... kisten var tom (der hvor mine våben skulle være, i rummet lige efter køkkenet) har jo givet Malborn mine våben inden questen startede - STRANGE - har i nogle forslag hvad jeg så skal gøre???



har selv lige haft denne quest... jeg gav intet til Malborn, hele Questen endte også i et blodbad men jeg fik da quest completed..

okay dum fejl fra mig - men hvordan kom du videre når du ingen våben havde?????
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf krig » 27. nov 2011 17:16

ramlas skrev:
krig skrev:
ramlas skrev:ahh har jo ikke mine våben, hvorfor f.... kisten var tom (der hvor mine våben skulle være, i rummet lige efter køkkenet) har jo givet Malborn mine våben inden questen startede - STRANGE - har i nogle forslag hvad jeg så skal gøre???



har selv lige haft denne quest... jeg gav intet til Malborn, hele Questen endte også i et blodbad men jeg fik da quest completed..

okay dum fejl fra mig - men hvordan kom du videre når du ingen våben havde?????



Jeg gav jo intet til Malborn så jeg havde jo alle mine våben :)
Questen kræver kun at man hopper i party tøj
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf spif2001 » 27. nov 2011 17:20

ramlas skrev:
krig skrev:
ramlas skrev:ahh har jo ikke mine våben, hvorfor f.... kisten var tom (der hvor mine våben skulle være, i rummet lige efter køkkenet) har jo givet Malborn mine våben inden questen startede - STRANGE - har i nogle forslag hvad jeg så skal gøre???



har selv lige haft denne quest... jeg gav intet til Malborn, hele Questen endte også i et blodbad men jeg fik da quest completed..

okay dum fejl fra mig - men hvordan kom du videre når du ingen våben havde?????

Du må bare pickpocket en guard - snup hans våben - equip det pronto - og så ellers prøve at overleve indtil du kan snuppe et fuldt armor sæt fra en død guard.

Sæt i gang! :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf ramlas » 27. nov 2011 18:51

#Spif og Krig: Hør her er det ikke rigtigt man skulle give malborn sine våben for at kunne komme ind i ambassaden og derefter finde sine våben igen i den dragkiste i rummet efter køkkenet men kisten var jo tom og derefter er det helt umuligt at slå nogen vagter ihjel med de bare næver - har jeg ret eller har jeg misforstået questen????
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf spif2001 » 27. nov 2011 19:18

ramlas skrev:#Spif og Krig: Hør her er det ikke rigtigt man skulle give malborn sine våben for at kunne komme ind i ambassaden og derefter finde sine våben igen i den dragkiste i rummet efter køkkenet men kisten var jo tom og derefter er det helt umuligt at slå nogen vagter ihjel med de bare næver - har jeg ret eller har jeg misforstået questen????

Du har ret. hvis du har afleveret våben til din buddy, da i snakkede sammen på pub'en, så har han lagt de våben i en kiste i rummet efter køkkenet.

Hvis du har glemt at tage dem, og gået videre, låser han døren og så er du på den. Hvis de våben du gav ham, ikke er der, må du være offer for en bug.

...men prøv at snige dig ind på en vagt, pickpocket hans våben og nak ham. Så snart han er død, loot ham og tag hans armor på. Nu burde du have en chance.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf ramlas » 27. nov 2011 19:23

det må være en bug - for ham der låser mig ind og går med igennem køkkenet siger nemlig at mine våben ligger i kisten og da jeg går hen til kisten hvor pilen peger at her er det, står der empty - hvor fanden kommer sådan en bug fra spif???
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf spif2001 » 27. nov 2011 20:36

ramlas skrev:det må være en bug - for ham der låser mig ind og går med igennem køkkenet siger nemlig at mine våben ligger i kisten og da jeg går hen til kisten hvor pilen peger at her er det, står der empty - hvor fanden kommer sådan en bug fra spif???

Tja - et spil så åndssvagt stort som Skyrim kan ikke undgå at have en masse bugs. Der skulle dog komme en patch her en af dagene, som tager lidt af de åbenlyse bugs.

Jeg er heldigvis ikke selv rendt ind i quest breaking bugs endnu ( 7 - 9 - 13 ) - kun de mindre irriterende grafiske bugs.

Har du prøvet at overmande en vagt? Eller måske snige dig rundt, for at finde et våben et eller andet sted?

Hvis du sætter sværhedsgraden helt ned, så burde du kunne klare dig uden dine egne våben.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf ramlas » 27. nov 2011 20:39

#spif nå ja glemte jeg kunne sætte sværhedsgraden ned - jeg loadede et gl. gem flere timer tilbage for at starte forfra desværre:(
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf gahji » 27. nov 2011 21:23

charlie bumbum skrev:
Danny Beyer skrev:
Danny Beyer skrev:Prøver lige igen.

Nogen der har læst det elder scroll man får af ham Septim?? Hvilken effekt havde det? Det vejer 20 så jeg vil gerne af med det..


Man kan ikke lægge quest items fra sig.. Weird når nu det egentlig er en gevinst fra en gennemført quest. Eller er det!?



har læst at den kan bruges et sted i main quest..men kan også sælge den for 2000.


Du kan give den til bibliotekaren på winterhold college..... og opfylde hans våde drøm om at have en elder scroll... så får du dine 20 inventory plads igen..... eller sælge den ....

men det vil sikkert gavne dig senere i spillet at give den til ham

EDIT: Alt dette efter du har brugt den til det den skal bruge til altså
gahji
Niveau 1
 
Indlæg: 70


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Mr. White » 27. nov 2011 21:27

Følger i overhovedet med i spillets historie? Hvis i gjorde det, så ville i da vide, hvad den scroll skal bruges til. Spillet skal nydes fuldt ud, ikke bare sjappes igennem så hurtigt som muligt! :D

EDIT: Shit jeg fik et chok, da jeg så fifa 12 på mit gamertag. Kom så i tanke om, at jeg lige har spillet et par kampe. Pyyyh.
Billede
Billede
Mr. White
Niveau 7
 
Indlæg: 4496


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf WozziFuzz » 27. nov 2011 23:43

Hvordan køber man egentlig et hus i eksempelvis Whiterun? "The Jarl of Whiterun" har jo givet mig tilladelse til at slå pjalterne ned i hans by, men leder lidt efter måden man f.eks gjorde det på i Fable spillene, der skulle man trykke på en poster på selve huset, er det i samme stil i Skyrim? Eller er der en bestemt jeg skal have fat i?:)
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf clearlycoolguy » 27. nov 2011 23:50

Lol. (SPOILER)

Elder Scroll kan/skal bruges til at lære et bestemt shout, som så skal bruges til at komme videre i main quest.

Lol. (SPOILER)
tidligere goudish :D
clearlycoolguy
Niveau 1
 
Indlæg: 94


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Trickykid » 27. nov 2011 23:51

WozziFuzz skrev:Hvordan køber man egentlig et hus i eksempelvis Whiterun? "The Jarl of Whiterun" har jo givet mig tilladelse til at slå pjalterne ned i hans by, men leder lidt efter måden man f.eks gjorde det på i Fable spillene, der skulle man trykke på en poster på selve huset, er det i samme stil i Skyrim? Eller er der en bestemt jeg skal have fat i?:)



Du skal snakke med Proventus Avenicci, der tosser rundt i nærheden af Jarlen i Whiterun.

Nu er jeg i øvrigt nået igennem mainquesten, The Black Brotherhood og Thieves Guild questlines. Kan I evt. anbefale en dejlig lang og interessant questline, jeg nu kan begive mig i færd med?
Trickykid
Niveau 1
 
Indlæg: 90


ForegåendeNæste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron