Xboxlife forum

Yes - et nyt spørgsmål (kan besvares meget hurtigt)

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Yes - et nyt spørgsmål (kan besvares meget hurtigt)

Indlægaf Fichte » 23. aug 2009 23:42

Hejsa. Jeg er blevet vampyr. Det er meget sjovt, men nu gider jeg ikke været vampyr mere. Jeg har fundet den quest, hvor man får en kur, men jeg har eet lille problem.

- jeg er gået ud fra følgende guide, hvor der står dette.

"Nightshade: You should be able to take care of all five Nightshade in one go. Go to The Finer Ingredient in Imperial City. He should have five. Incase he doesn’t, I was also able to find two in the Mystique shop in Imperial City, as well as in various Mage’s Guild shops. "

Jeg mangler kun de Nightshades for at have alle ingridienser........ de skulle være i THE Finer Ingredient i imperial city, men hvor fanden er den??? Jeg kan kun finde en butik, der hedder the main ingredient
Fichte
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf Mr. Aggiz » 24. aug 2009 00:14

Butikkerne plejer som reelt at være i The Market District (Tror jeg den hedder).

Den nemmeste måde at finde en butik er, at bruge dit kort og så tjekke deres navne igennem den, i stedet for, at gå til hver dør :wink:

Er rimelig sikker på, at man kan det.
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf Fichte » 24. aug 2009 00:47

Tak for svaret :). Men det er jeg klar over - begge dele. Og jeg kan ingen steder, hverken i Market District eller generelt i Imperial City - finde en butik, der hedder Finer Ingredient. Og jeg bruger kort.

Jer, der også har været vampyrer: hvor fandt i jeres 5 Nightshades???
Fichte
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf morten p » 24. aug 2009 05:40

Mener jeg fandt en Oblivion database på nettet, hvor jeg kunne se alle de steder hvor man kunne skaffe sig Nightshades. ;)
EDIT: Håber det her hjælper http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Nightshade
morten p
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf Defekto » 24. aug 2009 06:07

Jeg tror nu at der bliver ment The Main Ingredient, eftersom jeg ikke er faldet over en butik der hedder The Finer Ingredient, efter 500 timers spilletid. Hvis du ikke finder hvad du skal bruge, så vokser Nightshade også i naturen, så du kan plukke det rundt omkring, eller ofte finde det i Vampire Lairs og hos Necromancers.
Defekto
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Indlægaf Fichte » 24. aug 2009 07:38

Defekto skrev:Jeg tror nu at der bliver ment The Main Ingredient, eftersom jeg ikke er faldet over en butik der hedder The Finer Ingredient, efter 500 timers spilletid. Hvis du ikke finder hvad du skal bruge, så vokser Nightshade også i naturen, så du kan plukke det rundt omkring, eller ofte finde det i Vampire Lairs og hos Necromancers.


tænker jeg også - endte med at finde dem i naturen, tog små 4 timer.... :shock:
Fichte
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf Fichte » 24. aug 2009 07:39

morten p skrev:Mener jeg fandt en Oblivion database på nettet, hvor jeg kunne se alle de steder hvor man kunne skaffe sig Nightshades. ;)
EDIT: Håber det her hjælper http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Nightshade


tak for hjælpen, desværre nåede jeg ikke at se indlægget :D
Fichte
Niveau 0
 
Indlæg: 12



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron