Xboxlife forum

solgt en quest item?

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

solgt en quest item?

Indlægaf bloodyelo » 18. mar 2008 23:13

Hejsa
Jeg har fået en quest hos fighters guild, hvor jeg skal hjælpe en pige med at finde hendes fars gamle armor og sværd. "armeleus" eller noget hedder begge ting :s
nå men da jeg så kommer til stedet hvor jeg skal finde både rustningen og sværdet, går det op for mig at der havde jeg været! og havde endda taget både sværdet og rustningen, og fandme solgt den skide rustning. Det gør jo så at jeg ikke kan klare questen før jeg finder den rustning :( og aner ikke hvor jeg har solgt den henne, eller evt. lagt den? :s er det bare surt sjov for mig eller er der en løsning? at slå pigen ihjel som vil have sin fars rustning eller noget, hehe... kan nemlig ikke komme videre med fighters guild før jeg klarer den quest :(
bloodyelo
Niveau 1
 
Indlæg: 99


Indlægaf tesoo » 18. mar 2008 23:26

Mener ikke det muligt at sælge quest-item's ? :S måske en bug ?
tesoo
Niveau 7
 
Indlæg: 2423


Indlægaf spif2001 » 18. mar 2008 23:56

Har du prøvet at snakke med hende igen, selvom du ikke har tingene på dig?

Jeg har selv lavet det stunt engang, og jeg fik det løst, jeg kan bare ikke helt huske hvordan.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf bloodyelo » 19. mar 2008 13:11

problemet er løst :D talte med hende igen, og gav hende pengene for tingene i stedet for xD latterligt at jeg ikke havde opdaget den udvej noget før, hehe... nå men tak for hjælpen ellers :D
bloodyelo
Niveau 1
 
Indlæg: 99



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron