Xboxlife forum

Oblivion - Skal/skal ikke (købe spillet)

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Oblivion - Skal/skal ikke (købe spillet)

Indlægaf Brofelde » 30. sep 2007 18:33

Hey..

Jeg har siddet lidt på nettet og læst om Oblivion..
Jeg har tidligere spillet DAoC (Dark Age of Camelot) og EQ (små karakterer, ikke de vilde lvl.)

og efter hvad jeg kan se på youtube af de forskellige reviews ser det meget tiltalende ud..

Er det ikke lige sådan i virkeligt kan give det en skalde og overtale mig til at købe det..
Hvad er det der er så fedt ved det? Hvor har det de små chamerende steder? Andet?

Det eneste minus i mine øjne er, at der ingen online del er.. Det var en af tingene jeg elskede ved DAoC at tåge rundt i et guild i flere timer og bare hygge (læs: Vold smadre alt og alle)


--------

(Ved godt der er begynderguides, men kan lige så godt spørge samtidig med det her)
Hvad skal jeg starte med af car.?
race?
andet?


Håber i gider tage jer tid til det.. be om..
I play.
Brofelde
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Indlægaf TagEnKiks » 30. sep 2007 18:36

Altså spillet koster 200,- fra nyt! Du kan sikkert skaffe det billigere :D Så ligemeget hvad folk kommer med af negative ting, så er det pengene værd!!!

Tror det er meget forskelligt om man kan lide spillet, nogle hader det og andre elsker det! Selv synes jeg spillet er meget godt, og der er masser af ting du kan lave..

Hvad du vælger af char er lidt ligemeget, tag det du finder bedst... Tog selv human, da jeg synes de andre er for grimme at kigge på :D
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf skitzofraen » 30. sep 2007 18:38

oblivion er helt sikkert et fedt spil.... klart det spil jeg har brugt mest tid på til 360en..... IMO er der ingen tvivl om det er et køb værd, især nu hvor det kan fåes til billige penge...
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Brofelde » 30. sep 2007 18:39

Det er ikke en downside der ingen online del er?

Det er lidt det jeg frygter.. at det bliver kedeligt efter et stykke tid.. Men det kan jo være det ændrer sig helt når jeg kommer igang.. :)
I play.
Brofelde
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Indlægaf TagEnKiks » 30. sep 2007 18:41

Brofelde skrev:Det er ikke en downside der ingen online del er?

Det er lidt det jeg frygter.. at det bliver kedeligt efter et stykke tid.. Men det kan jo være det ændrer sig helt når jeg kommer igang.. :)


Jo det vil mange mene! Men havde egentlig ikke noget imod det. For det betyder, at det handler om spillet og man spiller når man vil!

Der vil altid være noget du kan lave, sikkert derfor nogle har brugt over 100 timer inde i spillet! Men hvis du er fan af "wow genren", så er oblivion nok ikke dig..
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Brofelde » 30. sep 2007 18:43

TagEnKiks skrev:Jo det vil mange mene! Men havde egentlig ikke noget imod det. For det betyder, at det handler om spillet og man spiller når man vil!

Der vil altid være noget du kan lave, sikkert derfor nogle har brugt over 100 timer inde i spillet! Men hvis du er fan af "wow genren", så er oblivion nok ikke dig..


Okay.. Tror sku jeg giver det en skalde..

Vil ikke sige jeg er direkte fan af "WoW"
Har bare aldrig prøvet andet.. :)
I play.
Brofelde
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Indlægaf TagEnKiks » 30. sep 2007 18:45

Brofelde skrev:
TagEnKiks skrev:Jo det vil mange mene! Men havde egentlig ikke noget imod det. For det betyder, at det handler om spillet og man spiller når man vil!

Der vil altid være noget du kan lave, sikkert derfor nogle har brugt over 100 timer inde i spillet! Men hvis du er fan af "wow genren", så er oblivion nok ikke dig..


Okay.. Tror sku jeg giver det en skalde..

Vil ikke sige jeg er direkte fan af "WoW"
Har bare aldrig prøvet andet.. :)


Hehe! Vil sige det som. Oblivion handler om selve spillet og grafikken. Hvor wow handler om raids, guilds og hvad det nu hedder!

Der er masser at lave i oblivion, det bare ikke det samme som i online spil.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf tue69 » 30. sep 2007 18:48

Kan kun anbefales - har sjældent fået så mange gode oplevelser ud af et spil som i Oblivion - det er virkelig godt!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf Wescada » 30. sep 2007 18:53

Oblivion er fedt. Selv hvis du ikke er fan af RPG eller har spillet dem ret meget, så er det lige til at gå til synes jeg. Synes ikke det virker alt for hardcore ihvertfald. Det er let at gå til, og sjovt.
Wescada
 


Indlægaf Brofelde » 30. sep 2007 18:55

Kanon.. :) Tak for svarene..

Må have fundet mig en skive..

Glemte forresten at skrive jeg elsker de gamle Final Fantasy (8eren)
I play.
Brofelde
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Indlægaf Lasborg » 30. sep 2007 19:01

Kig evt efter Game of the Year edition, der medfølger de to udvidelser Knights of the Nine og Shivering Isles de koster normalt 3200 pts (288 kr) til sammen. Hvis du køber den almindlige version (og bliver vild med det) så kunne du ende med at betale mere for det hvis du købte den nye udgave.

Men mon ikke du kan finde den gamle udgave til under 150
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Indlægaf Shooter DK » 30. sep 2007 19:34

jeg har brugt ca. 300 - 400 timer på dette spil så jeg synes det er godt
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Indlægaf Danimarca » 2. okt 2007 19:23

Det er et must have for alle Xbox 360-ejere, ganske enkelt!
It’s not who you are underneath…it’s what you do that defines you.
Danimarca
Niveau 1
 
Indlæg: 72


Indlægaf Thomsen » 2. okt 2007 20:07

Det er det bedste rollespil nogensinde.

Du vil ikke fortryde det. :wink:
Billede
Billede
Thomsen
Niveau 2
 
Indlæg: 193


Indlægaf RaGa_MuFFiN » 3. okt 2007 12:35

Jeps.. Det er det bedste rollespil nogensinde efter min mening! Du fortryder det IKKE, hvis du har tiden til at spille det! :)
RaGa_MuFFiN
Niveau 3
 
Indlæg: 231



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron