Xboxlife forum

Game of the year edition :(

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Game of the year edition :(

Indlægaf Jenslyn87 » 27. sep 2007 19:48

Jeg så forleden på marketplace, at game of the year edition af dette fede spil skulle komme/være kommet. Det er jo meget godt, tænkte jeg og blev helt hooket på at spille det igen.

Jeg fik byttet mig til en standard-version af spillet gennem en flink bruger herindefra. Det viser sig nu imidlertid at udvidelsen Shivering Isles og Knights of the Nine er at finde som STANDARD på GOTY edition, hvor man med standard-udgaven bliver nødt til at købe dem over marketplace... til den nette sum af 3200 point.. det beløber sig vel til omkring 300,-. Jeg troede bare, GOTY edition var for at gøre spillets status klart og udsende det i en billigere version. Havde ingen ide om at der var alt det med :evil:

Det er jo egentlig en latterlig situation at stå i. Det vil koste mig næsten lige så meget at købe begge udvidelser over marketplace som simpelthen at købe GOTY edition... og så har jeg bare et stk. Oblivion i overskud!

Nogen der står i samme situation? Bliver priserne på marketplace ikke kraftigt nedsat? ellers føler jeg mig lidt snydt :(
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Indlægaf Icemaster86 » 28. sep 2007 07:27

tror ikke de bliver sat ned.. ms har det med at være lidt griske når det kommer til marketplace og priserne på spillene.... og du kan jo spørge dig selv hva du vil give for det GOTY og om det så er det værd hvis du slipper billigere bare ved at købe udvidelserne;)
Icemaster86
 
Indlæg: 473


Indlægaf spif2001 » 28. sep 2007 08:07

GotY edition er jo lige udkommet...

Selvfølgelig er det ikke til Classic spil pris, eftersom det er hele spillet og dets expansion + DLC, men om et års tid kan du nok få det billigt.

GotY edition blev vel også mest lavet til de folk, der ikke har deres box på nettet, men som gerne vil spille Shivering Isles (og Kot9).
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf CaptainKicker » 28. sep 2007 08:17

Det er da ikke MS der bestemmer prisen for Shivering på Marketsplace? Det er forhåbentligt da producenten der gør det.. Ellers er det sgu for mærkeligt.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Sethos88 » 28. sep 2007 08:19

CaptainKicker skrev:Det er da ikke MS der bestemmer prisen for Shivering på Marketsplace? Det er forhåbentligt da producenten der gør det.. Ellers er det sgu for mærkeligt.


Mener vist Microsoft også har en del at sige, de skal jo også have en bid af kagen. Skete det ikke også med Gears of War Map-pack? Epic ville gerne have den var gratis fra start, Microsoft 'krævede' dog den skulle koste point til at starte med.
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf Icemaster86 » 28. sep 2007 08:47

som sethos siger så var det som med gow map packs at ms sagde det skulle koste noget ellers ville de vist ikke lægge det ud på siden.. hvilket er lamt.. så ms har det sidste ord på det punkt da det jo er dem der styrer det... dog tror jeg at ved sådan en stor udvidelse som shivering isles er så ville det jo kun være fair at give lidt for det, som med alle expansions til pc osv osv... ting koster og det må vi bare leve med.. desværre bor vi i et land hvor ting er næsten dobbelt så dyre som andre:(
Icemaster86
 
Indlæg: 473


Indlægaf Enyeez » 28. sep 2007 09:03

bare spil standard spillet ? :)
十三 "This is the internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents."
Enyeez
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Indlægaf Icemaster86 » 28. sep 2007 09:10

det er jo en mulighed, men shivering isles er pengene værd syntes jeg...
Icemaster86
 
Indlæg: 473


Indlægaf Jenslyn87 » 28. sep 2007 11:58

Jah, da var da rart at prøve lidt nyt :)

Føler lidt alle de forskellige af hinanden uafhængige missioner kan være for lamme... jeg forstår ikke folk, der bare kan sidde og hamre rundt fra by til by og samle nye, ligegyldige missioner op. Dræb en magiker i den grotte, find en tyv her... kan I bare blive ved med deT? :)
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Indlægaf Cerialbox » 28. sep 2007 12:11

Jenslyn87 skrev:Jah, da var da rart at prøve lidt nyt :)

Føler lidt alle de forskellige af hinanden uafhængige missioner kan være for lamme... jeg forstår ikke folk, der bare kan sidde og hamre rundt fra by til by og samle nye, ligegyldige missioner op. Dræb en magiker i den grotte, find en tyv her... kan I bare blive ved med deT? :)


Ja! Der er da mange kvalitets quests, som ikke nødvendigvis hører til en guild eller noget.
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Indlægaf Icemaster86 » 28. sep 2007 12:39

syntes også det fungerer godt.. rart når der lige pludselig kommer en quest hvor du for eksempel kan få et klasse våden eller armor eller lign;)
Icemaster86
 
Indlæg: 473


Indlægaf dakidski » 10. okt 2007 00:33

Jeg har en GOTY til salg hvis du mangler.
http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=28829
dakidski
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Indlægaf Jenslyn87 » 10. okt 2007 07:09

Tjøh, tror ikke der er grund til at købe noget nyt nu... køber bare udvidelsen, hvis jeg gider, når jeg er igennem spillet... men tak for tilbuddet :)
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron