Xboxlife forum

cure for wampirism! sådan gøres det udenom questen:D

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

cure for wampirism! sådan gøres det udenom questen:D

Indlægaf Icemaster86 » 13. aug 2007 09:42

ja fandt ud af dette i weekenden da jeg fik gamet noget oblivion.
Hvis du ikke gider igennem den pokkers quest for at blive fri for at være vampyr så kan du for 150 microsoft points købe vile lair updaten. Og i denne er der en "kilde" hvor du bare går ned i vandet i den trykker a på den søjle i midten også bliver du kurreret. Dette kræver dog du har fire salts på dig, men det ligger på jorden lige ovenfor kilden, hvis du ikke skulle have det i forvejen...

Håber det kan hjælpe nogen som er blevet vampyr og som sidder fast eller som bare vil af med det uden at gå hele den lange quest igennem med alle de grand soul gems osv...
Icemaster86
 
Indlæg: 473


Indlægaf Sebber » 13. aug 2007 11:05

Mange MAnge maNGE mANGE mange tak.....
Det var lige det jeg skulle vide.
Billede
My games: Bioshock, Dead Rising, Halo 3, The Outfit, skate., Saints Row, TES. Oblivion, COD 4, Assassins Creed, Mass Effect
Sebber
Niveau 2
 
Indlæg: 148


Indlægaf Skinke » 13. aug 2007 12:22

Det står nu også i det sticky topic som er lige ovenover, og har stået der i over 2 måneder.
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593


Indlægaf ReVaN » 13. aug 2007 14:34

Hehe, ja dette maa vidst vaere definitionen af Old News, men trods alt er der en der er blevet hjulpet af det, saa oh well...
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Icemaster86 » 14. aug 2007 09:03

ja ja sry, men jeg fandt først ud af det i weekenden og jeg kan jo ikke vide hva der står i alle post herinde... desværre er jeg ikke alvidenen... men var også sådan mest for at så skulle dem som nu var fanget som vampyr som jeg var og jeg kender nogle andre som er, syntes bare lige folk skulle vide det, men undskylder for at skrive noget som åbenbart var i et andeet topic.. men ja jeg vidste ikke det stod der og kender da flere som heller ikke vidste det da jeg fortalte dem det...
Icemaster86
 
Indlæg: 473


Indlægaf spif2001 » 14. aug 2007 09:12

Det er nok ikke så meget bare pga. at det står i en anden tråd. Det er nok mest pga. at Oblivion forumet har en sticky, som man ikke kan undgå at se med det gode navn:

"Cure against vampirism in Oblivion"
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Icemaster86 » 14. aug 2007 10:02

yeah yeah I know, men nu ville jeg lige skrive det her for det er jo udenom den quest... men også ligemeget nu er det skrevet og det har hjulpet minimum en så det var det værd efter min mening...
Icemaster86
 
Indlæg: 473



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron