Xboxlife forum

Kan jeg blive vampyr igen?

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Kan jeg blive vampyr igen?

Indlægaf ReVaN » 3. jul 2007 01:33

Heysan alle, har lige brug for noget hjaelp.

Jeg er vampyr, da jeg syntes det er en ret fed ting at vaere, dog er der jo nogle faa ulemper. Jeg ville gerne bliver som level 1 vampyr saa jeg ikke ser alt for gammel og ja, doed ud :)

Jeg gik saa igang med en quest (lifting the vale, fed i oevrigt), en den tog saa lang tid, at da jeg saa sov engang, blev jeg sku level 2. Det er jo ikke optimalt da mit ansigt nu ligner noget der er blevet gravet op af jorden efter at have vaeret doedt i et aar.

da jeg ikke bliver paenere af at suge blod (har hoert at det er en glitch), som jeg havde troet jeg ville blive, taenkte jeg om jeg kan blive cured af min "Font of Renewal" i Deepscorn Hollow, saa jeg kan faa normalt udseende igen, og derefter blive smittet med vampirism igen? eller om naar man er cured, saa er man cured for evigt, som jeg har hoert er tilfaeldet med the vampire cure questen?
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Gimmo » 3. jul 2007 08:40

Du kan ikke blive Vampire igen vis du benytter dig af det der i Deepscorn Hollow.
Billede
Gimmo
 
Indlæg: 2136


Indlægaf ReVaN » 3. jul 2007 15:51

Fuckerlort... er du sikker? like 100% ?
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Gimmo » 3. jul 2007 15:53

Har det fra den her Oblivion wiki. jeg har ikke fundet noget der ikke passer på den endnu.

http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Vampires

"The official plugin Deepscorn Hollow has a Font of Renewal that can cure vampirism much more easily than going through the Vampire Cure quest. Just like with the standard vampire cure, you can not become a vampire again after using the Font to cure your vampirism. "
Billede
Gimmo
 
Indlæg: 2136


Indlægaf SID DK » 3. jul 2007 16:10

hva hvis man blev kureret af den der gamle dame kan man så bli vampyr igen .. ?
Billede
SID DK
Niveau 3
 
Indlæg: 208


Indlægaf Gimmo » 3. jul 2007 16:12

Vis det hende hvor man skal finde en masse planter, så nej.
Billede
Gimmo
 
Indlæg: 2136


Indlægaf SID DK » 3. jul 2007 16:13

arggg hvorfor ikk .. ? det er da mega plat .. !
Billede
SID DK
Niveau 3
 
Indlæg: 208


Indlægaf SquareDock » 18. aug 2007 18:43

Så vidt jeg ved kan man blive vampyr igen ved at købe ''Mehrunes Razor'' og så når man har klaret den grotte, kan man vistnok spise ham der Mehrunes hjerte og blive vampyr :P
http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Mehrunes_Razor#Other
SquareDock
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf Virgo DK » 20. aug 2007 18:47

Hvad med ham sheriffen i the Dark Brotherhood? (Kan ikke lige huske hans navn) Han tilbyder da osse at dele sine vampyr-egenskaber med en? Men det virker måske heller ikke, hvis man har gennemgået hende heksens kur?
Virgo DK
Niveau 4
 
Indlæg: 777


Indlægaf ReVaN » 20. aug 2007 23:11

Det var saadan jeg blev det :)

syntes det er federe at blive det paa den maade end ved et tilfaeldig bid af en eller anden anonym vampyr hehe
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Virgo DK » 21. aug 2007 07:45

ReVaN skrev:Det var saadan jeg blev det :)

syntes det er federe at blive det paa den maade end ved et tilfaeldig bid af en eller anden anonym vampyr hehe


Ja, jeg opdagede det selv tilfældigt. Folk væmmedes ved mig, hvis jeg kom ind på en Inn, eller noget. Og så lige det faktum at sol-lyset kan ta livet af en....
Virgo DK
Niveau 4
 
Indlæg: 777



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron