Xboxlife forum

Magic Duels: Origins

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf Da Senzai » 29. aug 2015 18:52

Spiller I stadig Origins herinde?

Spillet er stadig ikke udkommet til PS4 og jeg er ved at miste både tålmodigheden og interessen, der i virkeligheden nok mest skyldes min nostalgi for de gamle titler i serien.

Det er stadig no word omkring, hvornår spillet udkommer og jeg overvejer kraftigt bare at springe det over på trods af det store potentiale spillet har.

Jeg er virkelig blevet grebet af Rocket League, der kommer nye figurer til AweSomeNauts i næste uge og derudover er Blood Bowl II lige om hjørnet - så jeg er ikke sikker på, at jeg har tid og plads til at grinde kort i Duels.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf Da Senzai » 29. aug 2015 18:59

Noget helt andet, Har I hørt om Force of Will? Det er endnu et spil i den lange række af Kortspil, der minder om Magic, men bare er bedre.

Det særlige ved Force of Will er at temaet er fuldstændigt vanvittigt. Det er over the top Anime art og fantastisk flavor tekst. Elixir of Immortality er f. eks god; "Immortality is a disease, that cannot be cured. Also, there is no medicine for it." :mrgreen:

Spillet indeholder både Real life historiske personer, eventyr-figurer og så er der fantasy racer som Elvere og så elsker jeg at Cthulhu er en creature-type. F. eks er Shub-Niggurath med og hun kan ofre andre creatures for, at du må finde "The Black Goat" i dit deck. Tematisk er spillet all-over det place og det er fantatisk!

Spillet ser så dumt/awesome ud, at jeg synes godt om dem på Facebook bare for at sidde og se kort-spoilere! :mrgreen:

Spillet har intet med Duels at gøre, men jeg måtte bare lige ud med det! Eneste minus ved Force of Will er, at det er CCG, så jeg orker ikke selv at begynde på det - men spillet ser fucking fantastisk ud.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København

+1

Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf IkkNico » 29. aug 2015 19:34

Da Senzai skrev:Spiller I stadig Origins herinde?

Jeg nåede ikke en gang igennem (den påtvungne) tutorial. Interessen var der bare ikke.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf Da Senzai » 31. aug 2015 16:39

Fair, jeg tror også, at jeg springer over. Jeg gider ikke rigtigt fuld deck-bygning og jeg føler også mest, at det er af ren og skær pligt, at jeg gerne vil spille det, da jeg var selvudnævnt ambassadør for de tidligere spil i serien.

- og så er jeg også rimeligt grebet (det er vist en underdrivelse) af Rocket League pt. I får lige to videoer bare fordi, at jeg synes, at I øjeblikket, så er Rocket League det bedste spil i hele verden.

Den første video er sjov fordi, at Bue er ved at dø af grin efter jeg redder bolden. Vi er ret uenige om min måde at holde målet på. Jeg mener, at man er pro, hvis man bare holder sidelæns, mens Bue synes, at det er det dårligste man overhovedet kan gøre.



Denne video her er fra en fucking fed kamp. Det bedste er at høre på Neon, hvor meget han lever sig ind i spillet og han lyder bare som om, at det er den vigtigste kamp nogensinde.

Vi hygger os, så meget, når vi spiller det her. I kan godt glæde jer til, at det kommer til One.

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf IkkNico » 31. aug 2015 18:10

Jeg vil SÅ gerne have Rocket League på XBO ... og gerne med cross-play m PC og PS4
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf TerrificFalcon » 31. aug 2015 19:24

Nogle ganger logger jeg på, og så ser jeg, at det er lige så idiotiske Challenges som det altid har været. Så lukker jeg ofte spillet igen. Det er bare... Eugh, altså! Jeg vil SÅ gerne, men jeg kan bare ikke få mig selv til det.

Det er ligesom at tage en lækker pige, som bare er helt tom i hovedet, med hjem, og så viser det sig, at hun egentlig ikke er særligt lækker alligevel. Det er bare ærgerligt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Foregående

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron