Xboxlife forum

DotP 2015

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: DotP 2015

Indlægaf TerrificFalcon » 25. feb 2015 23:49

Til kortspilselskerne kan jeg varmt anbefale Hands of Fate - min anmeldelse kommer op på siden senere på ugen, men jeg kan godt afsløre, at det er nogle fede koncepter, de har at i.

Jeg ved ikke hvor meget man skal ligge i det der med en "quarterly release". Det virker så spøjst, specielt fordi at DotP der flytter sig tættere på "paper Magic" nok kommer til at påvirke MTGO-markedet, hvilket virker som en spøjs form for kannibalisme.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: DotP 2015

Indlægaf Mini DK » 26. feb 2015 08:49

kan kun tilslutte mig Terrificy. Hands of Fate er et fedt spil, men jeg er spændt på om de kommer med downloads til det, ellers trror jeg det er et af de spil der bliver gennemført og glemt, så krydser mine finger for download for de har fat i noget udviklerne af hand of fate.
Billede
Mini DK
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: DotP 2015

Indlægaf Da Senzai » 4. mar 2015 21:01

Det lader til, at jeg denne gang er hurtigst med Duels nyheder, Nico! :D

Duels serien skifter navn til Origins og går free to play.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1003267

Meget mere ved jeg ikke, men jeg kan forestille mig, at man kan købe boosters for rigtige penge.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2015

Indlægaf TerrificFalcon » 4. mar 2015 21:07

Nico har allerede smidt den op på forsiden for flere timer siden! :)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741

+1

Re: DotP 2015

Indlægaf Da Senzai » 4. mar 2015 21:09

Haha! Flot, har netop set det! :^o

Pinligt! Jeg skylder en undskyldning! Jeg må se mig slået igen! :mrgreen:

Jeg springer næsten altid direkte til forummet. Især efter det nye design.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2015

Indlægaf TerrificFalcon » 4. mar 2015 21:11

"Multiple play modes, including fan-favorite Two-Headed Giant, along with a true free-to-play experience will delight both new and returning players in Magic Duels: Origins."

Et skridt i den rigtige retning, i hvert fald. Alene det gør, at der faktisk er en chance for, at jeg "køber" spillet.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: DotP 2015

Indlægaf IkkNico » 4. mar 2015 21:14

Da Senzai skrev:Det lader til, at jeg denne gang er hurtigst med Duels nyheder, Nico! :D

Gør det? ;)

http://www.xboxlife.dk/news/magic-gr-fr ... 12155.html
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

Re: DotP 2015

Indlægaf Da Senzai » 4. mar 2015 21:23

haha, udmærket! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2015

Indlægaf Da Senzai » 4. mar 2015 21:29

TerrificFalcon skrev:"Multiple play modes, including fan-favorite Two-Headed Giant, along with a true free-to-play experience will delight both new and returning players in Magic Duels: Origins."

Et skridt i den rigtige retning, i hvert fald. Alene det gør, at der faktisk er en chance for, at jeg "køber" spillet.


Ja, det har vi godt nok hygget os meget med! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2015

Indlægaf IkkNico » 4. mar 2015 21:30

Det ellerbedste er at XBO og Win 10 jo får cross-play over de næste 12 mdr, så der kommer jo en kæmpe spillerbase, og selv dem der har valgt at vende deres venner ryggen og gå Sony vejen ... *ahem* ... kan spille med :mrgreen:

Gad vide om MD:O skal erstatte MGO(?)

Og ja drengene, forestil jer 2HG med en cardpool på 2000 kort. I bliver SÅ giftige
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2015

Indlægaf TerrificFalcon » 5. mar 2015 10:47

Der er kommet nye oplysninger i dag:
1) Det er en fortsættelse af Duels of the Planeswalkers-franchisen.
2) Magic Duels bliver opdateret hver gang et nyt sæt udkommer.
3) Spilbare Planeswalker-kort (HYPE!)
4) Udvidet Quest-system med både individuelle og community-baserede udfordringer
5) Begrænsningsløst free-to-play med 100% oplåsningsbart indhold - intet er låst bag en betalingsmur.

Det lyder altså for godt til at være sandt, men jeg er altså solgt på det her.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: DotP 2015

Indlægaf IkkNico » 5. mar 2015 15:51

Tjaeh, Wizards prøvede jo med premium boostere sidste år, men endte med at gør dem gratis. Måske var de premiums bare en stikprøve.

Det er fedt med 100% F2P, men mon ikke de mest attrative kort kræver mange timer at låse op for
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2015

Indlægaf TerrificFalcon » 5. mar 2015 16:34

Jo, sikkert. Det endelige unlock-system i DotP 2015 var slet ikke så slemt, som man kunne tro.
Jeg tror, at Wizards kører det system, som de har gjort længe - premium-betalinger for kortoplåsninger og lignende, eller du kan bare spille og låse op for indhold. Det kunne meget vel være, at hvert nye sæt de udgiver bliver bag en betalingsmur - og det vil jeg såmænd også have det fint med, så længe at den betalingsmur er et engangsbeløb på $5, og ikke en helvedes mængde betalinger på $1.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: DotP 2015

Indlægaf Da Senzai » 5. mar 2015 19:09

Indtil videre lyder tingene rigtigt godt. Jeg tør bare ikke håbe for meget. - Men altså, Wizards kan sagtens finde ud af at lave spil, så det kan være, at det bliver godt! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2015

Indlægaf TerrificFalcon » 8. mar 2015 11:58

"One of the biggest changes with Magic Duels: Origins is that this is a TRULY free-to-play model, so no microtransactions here. All you're going to be doing is playing to earn coins, or you can pay for those coins and speed up the process."

Sandt free-to-play, ingen microtransactions, men du kan godt betale for mønter, som skal bruges for at låse op for nyt indhold eller boosterpakker... Undskyld mig, men er det mig der har misforstået hvad microtransactions er? Generelt set bare en pinlig, men dog informerende, video her: Værsgo.

Integreret tutorial, som heldigvis kan springes over. En lancering af en expansion samtidig med det kommende Battle for Zendikar, det nyeste sæt, som udkommer i efteråret.
Det er så botchet et PR-stunt at bringe 2HG tilbage. "Vi lytter til fasne!" - ja, også da der var et ramaskrig over at I fjernede den allermest populære del af jeres spil?
Det lyder jo egentlig ikke dårligt, alt i alt, men de brændte godt nok broer med Magic 2015 (selvom jeg da lige skulle spille det alligevel...). Åh, jeg vil så gerne, men man skal aldrig gå tilbage til en manipulerende, grov eks-kæreste (og jeg lavede allerede fejlen med en lille rundtur med 2015-udgaven). Jeg kommer nok til det alligevel, og så smider jeg utallige timer i Magic Duels: Origins og føler mig afskyelig for ikke at kunne sige nej.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron