Xboxlife forum

DotP 2014

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: DotP 2014

Indlægaf TerrificFalcon » 11. sep 2013 21:10

Krydser fingre for en genfødsel i form af første DLC-pakke - nu må vi se!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 11. sep 2013 21:25

Tjaeh!

Der kommer 2 tribal aggro decks (Samurai, og Elver), et Exalted Aggro-deck (bant), og et Demon-tribal deck (kunne blive spændende) og så et Izzet deck, der har ry for at være notorisk ringe i alle de duels-udgaver, det har været med i xD.

I 2009 var det okay, men frøs konsekvent spillet, hvergang, der kom for mange triggers på stacken.
I 2012 mainede jeg det :D :D . Det var lort, men der var 3 Gelectrode 3(tror jeg) Wee Dragonauts, så det var alt for sjovt at spille. Følte mig som en DJ, sådan som jeg tappede og untappede kort.
I 2013 var et underligt misk-mask af forskellige halvhjertede strategier, der aldrig virkede, men tilgengæld kunne man chaine Prophetic Bolts og svinge med nogle gode Spellbound Dragons. Piv-Ringe, men sjovt, når det lykkedes!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 11. sep 2013 21:31

Det var en af de ting jeg elskede ved 2013. Du kunne virkeligt lave nogle decks med ringe alternative-strategier, som var alt for sjove at spille.

Du kan stadig lave ringe decks i 2014, men de kommer bare til at spille som en dårlig udgave af de gode decks. Så istedet for anderledes, ringe, men sjov gameplan, så vil de "anderledes" build blive det samme som det "normale" build, bare dårligere.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 11. sep 2013 21:37

Eller 2HG med Yeva og Jace!

INFINITE TERASTODONS = INFINITE GOOD TIMES!, Altså for Team 100 Procent Win-Rate :P

Bliver helt nostalgisk, selvom det er under et år siden, sidst vi spillede det.

Edit: I alt fairness, så der Dimir decket fra 2014 et af de deck, jeg synes er allerfedest i hele duels-serien, fordi, at det er så megaplat, men. 1 awesome deck, kan ikke hamle op mod 10+ awesome decks i forgængeren.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 20. sep 2013 19:17

Er der en hurtigere måde at unlocke de nye decks end at kæmpe sig igennem singleplayer? For det er virkeligt kedeligt.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 20. sep 2013 20:14

Har lige unlocket Izzet decket. Alt, Alt for fedt, at det deck spiller Charmbreaker Devils! :D

En af encounterne er et rotte-ninja deck. Jeg håber MEGET, at det betyder at et af de kommende udvidelserne indeholder et Rat-Ninja deck. Har selv et Rotte-Ninja deck IRL, så dem er jeg meget glad for. De er Magic´s svar på Skavens :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 21. sep 2013 07:50

Jeg købte også Daemon-decket. Jeg kan godt lide at både Dæmon-decket og Izzet-decket har så mange sweepers, nu hvor duels 2014 bare er aggro med tribal-aggro på. Izzet decket, kunne godt godt liiiige have haft en Charmbreaker Devil mere, og 2-3 Gelectrodes. Helst fire :D

Jeg har ikke spillet Samurai-decket, men jeg synes faktisk, at Temaet traget i betragtning ser det faktisk meget fedt ud. Dog er det EXCEPTIONELT KLAMT, at decket har både JITTEN og TO SVÆRD og en håndfuld tutor-effekter! Det grønne/sorte sværd mangler dog. Det kunne de godt havde taget med, når hvor de alligevel har sværd. Ingen grund til kun at hate 2/3 dele af deck-feltet. De kunne ligesågodt også lige køre had på den sidste tredje del, nu hvor de er igang.

Men Altså. Deckene er faktisk fede nok. Dog lidt kedeligt, at de alle er aggro eller tribal, nu, hvor de ti første deck også er det - men det er åbenbart temaet i år.

Jeg har ikke set på Elver-decket endnu, men jeg kan nok godt regne ud, hvordan det kommer til at se ud. Bant-decket er lidt fesent, men Bant eller Exalted har heller aldrig været mig, så det kan jeg ikke vurdere.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 21. sep 2013 07:56

Haha! jeg har skrevet 7 indlæg i streg i denne tråd. Prøv lige at spørg´om jeg skriver med mig selv xD

Edit: Okay, i alt fairness, så dobbeltposter jeg også meget :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2014

Indlægaf andenbso » 21. sep 2013 09:30

Jeg er sgu glad for dine indlæg! Spiller selv en gang i mellem. :) Men er ikke så god til at skrive på forums. Er bedre til bare at se hvad andre synes. Så keep up the good Work!
andenbso
Niveau 0
 
Indlæg: 28


Re: DotP 2014

Indlægaf IkkNico » 21. sep 2013 18:31

Da Senzai skrev:Haha! jeg har skrevet 7 indlæg i streg i denne tråd. Prøv lige at spørg´om jeg skriver med mig selv xD

Edit: Okay, i alt fairness, så dobbeltposter jeg også meget :P

Og vi elsker dig for det :mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 27. sep 2013 20:28

Jeg giver op. Sidder og røvkeder mig lige nu, Har haft xboksen tændt i en time nu, hvor jeg bare bladrer meningsløst rundt på Dashboardet.

Har spillet lidt ranked Dotp med Dracomancer, og jeg vandt 6-7 kampe og tabte en. 4 af dem, jeg vandt var mod Rød/blå Dodge and burn. Jeg tabte til et Samurai-deck.

Jeg synes virkeligt, at Dotp 2014 er ved at blive kedeligt. Jeg ved bare ikke, hvad jeg ellers skal spille. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAB.

Jeg kan slet ikke overskue det her. Har I nogle forslag til andre fede spil, hvor der rent faktisk er folk online?
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2014

Indlægaf IkkNico » 27. sep 2013 20:54

Clash of heroes, der bliver gratis i 14 dage fra den 1/10, håber jeg vil få lidt aktivitet online
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2014

Indlægaf Da Senzai » 28. sep 2013 19:02

Jeg var inde og spille Modern i Faraos Cigarer i dag.

Man spiller bedst ud af 3 Games, og jeg tabte alle mine tre Matches. Jeg tabte dog alle kampene 1-2.

Det var dog monsterfedt, at to af de Games jeg vandt, vandt jeg på Rakdos, the Defiler! Totalt yndlingskort.

I spillet mod Jund har jeg 5 lande på bordet og intet andet. Jund spilleren har et par man-lands. Jeg har to kort på hånden. Through the Breach og Rakdos.

Jeg spiller Through the Breach, svinger med med Rakdos og ofrer tre lande. Turen efter trækker jeg Goryu´s Vengeance og så får Rakdos lige en flyvetur mere for the Win! xD. Jeg elsker mit deck. Det er så dumt!

Billede ind i Billede efterfulgt af Billede ind i Billede igen!

Hvor er dine permanents`?!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2014

Indlægaf TerrificFalcon » 28. sep 2013 19:09

Jeg var inde og spille Magic i går, dog draft og ikke modern. Super sjovt, som altid! Vi spillede fem runder, og jeg vandt 4 (3 af kampene endda 2-0). Meget fedt at gå igennem 3 af de sædvanlige "tunge drenge" med et deck, jeg ellers ikke synes var helt solidt - ud over en Bow of Nylea, som ofte røg ned i tur 3, og så sad folk ellers og tænkte/sagde "årh for fanden". Super dejligt at den både kan gøre ens dyr stærkere (brugt meget ofte!), give 2 skade til et flying creature (hvilket fik fjernet en blocker én enkelt gang - og jeg elskede det), eller give dig 3 liv (hvilket ikke er værst, når man er i lidt af et stand-still). Dejligt kort at spille med! Og hey, en andenplads ud af 30 personer, det er godt nok ikke værst.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: DotP 2014

Indlægaf IkkNico » 28. sep 2013 19:33

Puha, jeg skal godt nok ikke spille med papir. Jeg har brug for spillet til at holde mig i hånden :mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster