Xboxlife forum

Guardians of Middle-Earth

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Guardians of Middle-Earth

Indlægaf TerrificFalcon » 5. dec 2012 13:24

Det kan da ikke passe, at der ikke er en tråd til dette spil allerede! Det må lige blive en hurtig trådstart.

Nu er det bestemt ikke tit, at vi ser et MOBA-spil på konsollerne, så jeg kan anbefale folk, der ikke har spillet et før, at man lige kigger deres lille 5-episoders introduktions-serie igennem - den kan ses lige her:



Spillet kan downloades allerede nu, lige her - hvor man også kan samle Trial-udgaven op, hvis man er en tvivler.

Kig desuden efter anmeldelsen her på siden, som ryger op senere i dag.
Ses på slagmarken - forhåbentlig på samme hold, hvis der er nogen, der vil være med til at lammetæve svenskere og andet godtfolk!?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf ezx » 5. dec 2012 16:47

Nogle der har prøvet det??? Er det godt??
Er ved at hente det
har selv spille en del dota og lol
Og glæder mig til at prøve noget linen på konsol :D
Pslife : ezx
My Youtube Channel

Billede
ezx
Niveau 3
 
Indlæg: 285
By: Viborg


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf FoxHoundDK » 5. dec 2012 16:58

Har mine tvivl på at dette kan blive et holdbart spil .. der er jo allerede dota og league of legends, og folk (tror jeg) vil nok hellere game dette, da man kender spillet.. har mine bange anelser for, at dette bliver et flop :/
Billede
FoxHoundDK
Niveau 5
 
Indlæg: 817
By: Århus


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf ezx » 5. dec 2012 17:10

Tja mangler bare det type spil til boxen syntes jeg...
Pslife : ezx
My Youtube Channel

Billede
ezx
Niveau 3
 
Indlæg: 285
By: Viborg


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf TerrificFalcon » 5. dec 2012 17:52

FoxHoundDK skrev:Har mine tvivl på at dette kan blive et holdbart spil .. der er jo allerede dota og league of legends, og folk (tror jeg) vil nok hellere game dette, da man kender spillet.. har mine bange anelser for, at dette bliver et flop :/


De titler du nævner kan jo ikke spilles på Xbox'en - vi snakker altså om et andet publikum. Jeg spiller ikke PC, så jeg har aldrig rigtig spillet DotA eller League of Legends, men af det jeg har prøvet, så er der altså stor forskel på at sidde på en netcafé og give den gas, fremfor i sofaen med en controller og Guardians of Middle-Earth. Jeg vil mene, at Guardians of Middle-Earth sagtens kan klare sig, selvom DotA og League of Legends eksisterer.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf FoxHoundDK » 5. dec 2012 18:01

TerrificFalcon skrev:
FoxHoundDK skrev:Har mine tvivl på at dette kan blive et holdbart spil .. der er jo allerede dota og league of legends, og folk (tror jeg) vil nok hellere game dette, da man kender spillet.. har mine bange anelser for, at dette bliver et flop :/


De titler du nævner kan jo ikke spilles på Xbox'en - vi snakker altså om et andet publikum. Jeg spiller ikke PC, så jeg har aldrig rigtig spillet DotA eller League of Legends, men af det jeg har prøvet, så er der altså stor forskel på at sidde på en netcafé og give den gas, fremfor i sofaen med en controller og Guardians of Middle-Earth. Jeg vil mene, at Guardians of Middle-Earth sagtens kan klare sig, selvom DotA og League of Legends eksisterer.


Har du selvfølgelig ret i .. ender sikkert også med at købe det alligevel :)
Billede
FoxHoundDK
Niveau 5
 
Indlæg: 817
By: Århus


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf TerrificFalcon » 5. dec 2012 18:25

Det håber jeg da! Som det også fremgår af anmeldelsen herinde, så synes jeg, at der er snak om et yderst hæderligt spil, og Shin Senzai og jeg er gået helt amok på slagmarken. Det her kan sagtens være et spil, hvor jeg faktisk investerer i Season Pass.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf ezx » 5. dec 2012 19:39

nu har jeg prøvet et par spil og er ved at lære det :)
syntes det virker skide godt :D
helt klart noget der skal games mer af :P
Pslife : ezx
My Youtube Channel

Billede
ezx
Niveau 3
 
Indlæg: 285
By: Viborg


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf FoxHoundDK » 5. dec 2012 20:51

tror lige jeg prøver trial til at starte med :)
Billede
FoxHoundDK
Niveau 5
 
Indlæg: 817
By: Århus


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Hasani94 » 5. dec 2012 21:02

Er begyndt at elske lol, så giver det her spil et forsøg lige så snart jeg får Live (skal man bruge live på trial?).
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf TerrificFalcon » 5. dec 2012 21:11

Altså, jeg vil tro, at du godt kan spille uden Live, hvis du bare spiller mod en AI, men jeg har naturligvis ikke prøvet.

Shin og jeg spiller videre og videre - vi er vilde med det. Ganske vist støder vi ikke rigtig ind i andre mennesker, men det er stadigvæk sjovt at banke AI'en!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf FoxHoundDK » 5. dec 2012 21:31

damn jeg stinker da rimelig hæftigt til det :)
Billede
FoxHoundDK
Niveau 5
 
Indlæg: 817
By: Århus


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf TerrificFalcon » 6. dec 2012 02:11

Shin og jeg fik fat i Krisgebis og Heinstach herindefra, og hold da op, hvor bliver det bare endnu bedre, når man er fire spillere med kontakt til hinanden, der styrer de lanes. Forfærdeligt godt spil - og det bekræftes vist kun af, at det først er nu, at vi siger godnat. Det er lidt ligesom Civilization, hvor man liiige skal have en tur til, og så en til - bortset fra at kampene her varer 20 minutter, og at man stadigvæk er frisk på en til. Der kommer sikkert også til at være andre aftener, hvor det her spil koster noget nattesøvn.

Sådan her skal et multiplayer-spil strikkes sammen, ladies and gents.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf heinstach » 6. dec 2012 02:27

Enig, det er meget vanedannende, og den ene time tager hurtigt den næste.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Krisgebis » 6. dec 2012 13:46

Ja, det var nogle gode kampe vi havde. Stadig 100% win ratio ;)
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Næste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron