Xboxlife forum

Magic 2013

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 24. aug 2012 22:26

Jeg tror sgu, at jeg har fundet på et Exalted Darkness Build, jeg kan lide!

Har spillet følgende kampe:


Vundet over ? kort Odric - Vandt på Worship + Whispersilk Cloak Combo

Vundet over ? kort Pack Instinkt - Vandt på Silent Arbiter, og så fløj jeg henover ham med en kæmpe Gargoyl

Tabt til ? kort Goblins - Jeg troede, at jeg havde ham, men så spillede han lige en Reckless one FTW.

Tabt til 60 kort Dream Puppets - Han har 4 5/5 flyvere, men jeg har en Worship. Han bouncer Worship turen inden jeg vinder.

Vundet over 60 kort Born of Flame - Han bliver ved med at dræbe alle mine dyr, men til sidst sticker jeg en Divinity of Pride, der får den sidste skade igennem.

Vundet over 61 kort Obidient Dead - Jeg spiller en tur 2 ridder med Pro - Sort. Det giver ham 7 ture til at finde en løsning. Han prøver at skyde mine andre dyr med Tendrils og Corrupt, for at få liv, men jeg fjerner dem ved at spille Unmake i Respons.

Vundet 81 Kort Exalted - Vi er ude i et ræserløb, som jeg er lige ved at tabe, da jeg laver et misplay, og spiller Child of Night Jeg havde nemlig overset, at hans Ridder har pro-sort. Heldigvis har jeg siddet med en Worship på hånden hele spillet, som jeg så i panik lægger. Turen efter, så Vindicator jeg hans eneste sorte land, så han ikke kan spille Removal på min Worship. Jeg vinder et par ture efter.

Vundet over 74 kort Goblins - Han spiller den klammeste piledriver, jeg nogensinde har set, men jeg har heldigvis en god pillory of sleep på hånden. Jeg spiller en Child of Night, og der skal bare Exalted på den lifelinker. I tur 5 opgraderer jeg den til en Divinity of Pride, og pludseligt står den 20-5 til mig, og jeg vinder turen efter. LIFELINK FTW!

Vandt over 61 kort Obidient Dead - samme fyr, som fra tidligere. Jeg holder en en lidt Shaky hånd med 1 Swamp, 2 Catadraler. Jeg får dog en tur 4 no Mercy på bordet. I tur 5 er jeg nødt til at bruge min Demonic Tutor på at finde et hvidt land til min Darklit Gargoyle. Den svinger for 9-11 skade i turen, og så er der dømt GG.

Taber til 73 kort Obedient dead - Jeg laver alt for mange spillefejl, og taber fordi, at jeg er en n00b.

7-3 med, hvad jeg synes er spillet´s Dårligste deck, synes jeg er meget godt gået. I vil sikkert hade min liste, men jeg synes, at det holder xD. Det kan ihvertfald vinde nu.

I mine tidligere versioner, har decket enten været All-In på Exalted = man bliver Timewalket hver gang modstanderen har en removal spell, eller også, har jeg spillet alt for meget kontrol og removal, og derfor manglet Win-Cons. Nu er det lidt mere Mid-Range, og det fungerer meget bedre synes jeg.

Det er stadigvæk op ad bakke og det kræver at man har balls for at spille det.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 25. aug 2012 19:53

Haha, Terry! Prøv at tjekke denne her video. Det er vist den bedste Jace Erasure, jeg har set indtil videre.

Jeg kan også godt lide, hvordan DoTP behandler kortene på forskellige måde (via forskellige animationer), selvom det vidst bare oftest er glitches (f. eks når kort vender omvendt eller bliver lagt oven i andre). Prøv at se, hvordan kortene bare bliver tyret ned i graven xD

Duels 2013 er de bedste 800 point, jeg har brugt. Jeg er underholdt!

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 31. aug 2012 20:36

Er jeg den eneste, der har set mig lidt lun på det kommende Aura Servants-deck?

Jeg har kigget lidt i tråden, og det lader til at alle bange for 4 X Invisible Stalker. Det er også et klamt kort, og jeg har tabt til ham mere end en gang i rigtigt Magic.

Billede

Men, fuck ham! Jeg har tænkt mig at bygge det som det klammeste combo-deck Duels of the Planeswalkers endnu har set.

Decket indeholder Pariah, som en 1-of. Derudover er der 4 Indestructibility. Jeg forstår ikke (plz lad være med at give dem gode ideer i tråden!), at der ikke er nogen, der nævner det! Decket har 7-kort, der kan finde Pariah. Der er også 6 kort der kan hive Pariah op fra Graven. For ikke at nævne de kort der trækker flere kort!

Det kan godt være, at Invisible-Stalker Beats er bedre, men det er så meget sjovere på at lave decket, så ulækkert som muligt! :D

Jeg er så klar på den nye udvidelse! :D

Billede +Billede
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 31. aug 2012 20:49

Det er verdens bedste spil, det her :D

Jeg har svært ved at se, hvorfor jeg skulle investere 1000-2000 kroner i et nyt IRL-Magic, når mit deck ikke længere er lovligt til oktober.

Synes godt nok, at der er god Value i DotP 13!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 31. aug 2012 21:35

HAHA xD. Fuck, JT er en Pro Pac-man spiller!

God underholdning! :D

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf TagEnKiks » 1. sep 2012 03:12

Da Senzai skrev:Det er verdens bedste spil, det her :D

Jeg har svært ved at se, hvorfor jeg skulle investere 1000-2000 kroner i et nyt IRL-Magic, når mit deck ikke længere er lovligt til oktober.

Synes godt nok, at der er god Value i DotP 13!

Nu findes der jo andre formater end lige standard, hvis det er fordi man ikke gider bruge penge på det. Spil noget highlander eller EDH, hvis det er fordi du vil fjolle rundt med tossede decks.
Eller legacy, hvis decket skal holde for evigt.

Når man først har spillet lidt magic på højere niveau, så bliver Dotp 13 jo ligesom at sætte en skakmester til at spille ludo.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 1. sep 2012 07:57

Det er rigtigt, jeg kan huske, jeg havde det Sådan med den sidste udgave af DoTP i forhold til IRL-Magic. De har bare oppet sig gevaldigt, denne gang, og lavet andet end Tribal-aggrodecks.

Det højeste niveau, jeg dog har spillet er DMQ med 39 spillere, som jeg vandt med mit hjemmelavede WG Beatdown Splash Eldrazi-deck! :D Og så nogle få PTQ´er, hvor det vist ikke bliver til meget mere end 3-3

Jeg er og bliver en Casual-spiller.
Jeg har heller ikke har tid at spille mere rigtigt Magic end 2-3 gange om måneden. Det er blandt andet nok derfor, at Dotp 2013 appellerer så meget til mig, fordi, at det er så nemt få et spil igang, og så er der bare større Variation i Dotp, end der er i Standard. Jeg er nok kørt død i STD. Der er 10 forskellige decks i duels (snart 15, senere 20) du alle kan bygge på forskellige på forskellige måder alt, efter, hvad du synes,at din gameplan skal være. I Faraos er der groft sagt 4.

Jeg er faktisk ret glad for Modern. Desværre synes jeg bare ofte, at jeg må gå forgæves til Modern-Turneringer i Faraos om lørdagen. Der dukker simpelthen ikke nok folk op til at køre en turnering. Det dræber det altså også lidt at stå tidligt op, og slæbe sin røv ind til Faraos få at sidde og spilde et par timer på at der ikke kommer nok folk.

Jeg har prøvet at lave et opråb i Faraos-Facebook gruppe, og gør også opmærksom på Modern-turneringen til FNM, men lige lidt hjælper det. Og det er faktisk syndt. For jeg kan se, at enkelte gange, dukker der hoveder op, om Lørdagen, vi ikke ser ved FNM, og de kommer sjovt nok ikke tilbage, når de ligesom jeg, er taget hele vejen ind til byen for at gå forgæves.

Jeg tror det, der kan få mig igang med rigtigt Magic igen er limited, men er der nogen regelmæssige Muligheder for det i KBH? Det er vigtigt for mig, at der et fast sted at spille. F. eks så ELSKER jeg HeroClix, men der er ZERO mennesker at spille med i KBH, og mine venner ja. De gider hverken Magic eller Fighting Games, så et sted, hvor der regelmæssigt bliver spillet er et must.

Det samme med Highlander og EDH. Hvor og hvornår spilles det? Når jeg ikke har mere tid end jeg har, er jeg nødt til at vide, en fast dag, hvor der spilles.

Det er også en af grundende til, at jeg ikke spiller Legacy. Jeg kan ikke om Tirsdagen, og med kun 1 lørdag om måneden, hvor jeg halvdelen af gangene alligevel er på Arbejde, så ja.. Det virker fjollet at bruge penge og forsøge at sætte sig ind i noget, der måske bliver aktuelt hver 1 lørdag, hver 2 måned.

Grunden til, at jeg synes Dotp 2013 er så fantastisk er, at Gameplayet er godt, og så er det nemt at komme til at spille.



Anden del er også god. JT- ER SICK til Pacman






Edit: Jeg er ikke uenig med dig, TagEnKiks, men for hvad Duels of the PlanesWalkers er, og det at det lige går ind og dækker mine specifikke behov, så er det FUCKING AMAZinG, og det står jeg ved! :D

Hvis man tager IRL-Magic mere seriøst end mig, kan jeg godt forstå, at Duels virker lidt fesent.

Og så er det heller ingen hemmelighed, at jeg ikke er verdens bedste gamer. Jeg spiller fordi, at det jeg synes, at det er sjovt, og Dotp passer meget godt til mit niveau og engagement ^_^
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf TagEnKiks » 1. sep 2012 13:25

Nu spiller jeg ikke i KBH, så jeg kan ikke svare på hvordan miljøet er! Men det vil da komme bag på mig, hvis de ikke kører noget limited, når de nu har standard og legacy oppe at køre.

Hvis du godt kan lide limited, så har du jo også mulighed for at spille på magic online. Jaja, to samlinger, det koster penge og alt det der! Men hvis man har et rimeligt niveau, så kan man godt holde det kørende med præmier og de kort man åbner.
Dog lidt ærgerligt du ikke har en vennegruppe, som gider magic og derfor kan spille EDH eller highlander. Det lyder lidt som om det er et format du kan lide. Ingen grund til at opdatere ens deck, du kan spille hvad du vil og så kan man spillede de mest tossede ting.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 1. sep 2012 16:33

Jeg har altid stået fast og sagt "Nej!", hver gang Magic Online er blevet nævnt, netop, fordi det virker dumt at købe kort to gange.

Men det er måske løsningen, hvis jeg bare laver min Online-Account til ren-Limited, og så kan jeg holde konstruktet til fysisk pap.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf TagEnKiks » 1. sep 2012 17:45

Da Senzai skrev:Jeg har altid stået fast og sagt "Nej!", hver gang Magic Online er blevet nævnt, netop, fordi det virker dumt at købe kort to gange.

Men det er måske løsningen, hvis jeg bare laver min Online-Account til ren-Limited, og så kan jeg holde konstruktet til fysisk pap.

Det er i hvert fald sådan jeg gør. Min online account er udelukkende til draft og sealed. Kortene man vinder sælges så for nye drafts.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 1. sep 2012 22:34

Her er et meget sjovt deckbygger værktøj, hvis I andre ligesom jeg, ikke kan vente med at bygge Expansion 1 deckene ^_^

http://happypluto.com/~misterp/wiz/planner/
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf IkkNico » 2. sep 2012 09:13

Har været side-tracked af Castlevania: LoS, måske man skulle til at finde det kortspil frem igen
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 2. sep 2012 11:02

Jeg har ikke spillet andet end Magic 2013 siden release, det kunne være sweet hvis vi meget snart får EXP 1 for ventetiden indtil Dead or Alive 5 kommer er ulidelig for mig.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 7. sep 2012 18:18

Det her spil, altså :P

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 11. sep 2012 15:05

Det ser ud til, at den første udvidelse ikke kommer i morgen. Så er løbet vist kørt for det spil med Tekken Tag Tournament 2, der har release på Fredag, og Dead or Alive 5, der udkommer kun to uger efter.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron