Xboxlife forum

Magic the Gathering - GamerTags!

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Magic the Gathering - GamerTags!

Indlægaf Da Senzai » 16. jun 2009 20:27

Jeg er kongen af pap!

Jeg søger derfor folk at battle i Duel of the PlanesWalkers!

Mit GamerTag er

Shin Senzai!

Alle andre Papslyngere.. Post jeres Tags!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf hansen28 » 17. jun 2009 09:30

hvor har du fundet det henne send lige et link
Take Me Home United Road, To a place i belong, To Old Trafford, To see United, Take Me Home United Road

Born United - Live United - Die United!!!
hansen28
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf christianmp » 19. jun 2009 07:25

Når jeg får hentet det er jeg frisk på at battle. I aften måske?

Hvordan er udvalget af kort ellers? Er det stærkt begrænset til nyere, eller kan man få fingre i alle klassikerne fra unlimited og arabian nights?

Juzam!
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Indlægaf kofoed » 19. jun 2009 07:35

Tjaa, jeg har ikke spillet Magic kort i nok 6-7 år, er der er rigtig mange af kortene som jeg kender indtil nu, dog ser det ikke ud til der er mange er de helt gammel, så tror ikke du ser nogen fra unlimted.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Descenter 1976 » 19. jun 2009 08:50

Kommer nok som opgraderinger i massevis så de kan trække rigtig mange MS points ud af os :)
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Indlægaf Unklemac » 19. jun 2009 18:32

Super sjovt at spille, selvom jeg synes det er lidt "sten-saks-papir" agtig i flere tilfælde.

Det skal siges at jeg aldrig har prøvet MTG før.
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf Lasborg » 19. jun 2009 18:58

Bare tilføj mig.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Indlægaf pac1994 » 19. jun 2009 19:00

hvor meget koster det?
pac1994
Niveau 5
 
Indlæg: 893


Indlægaf Lasborg » 19. jun 2009 19:13

800
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Indlægaf pac1994 » 19. jun 2009 20:13

okay er det godt og hvordan unlocker man nye kort??
pac1994
Niveau 5
 
Indlæg: 893


Indlægaf heinstach » 19. jun 2009 20:30

pac1994 skrev:okay er det godt og hvordan unlocker man nye kort??


Ja, det er superfedt. Man unlocker nye kort ved at vinde over AI'en.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf pac1994 » 19. jun 2009 20:33

800 points værd??
hva med offline=??
pac1994
Niveau 5
 
Indlæg: 893


Indlægaf Teluc » 19. jun 2009 20:44

Jeg er klar til at spille lige NU! så tilføj "TLXofDoom" hvis du vil spille


Men i den anden bolgade...

Synes satme der er ALT for mange bugs. Jeg oplever at spille fryser ret ofte. Især når jeg spiller 4 player versus ... Simpelthen en farce og fatter ikke man kan udgive så bugged et spil.

Her er lidt af de bugs jeg har oplevet:
Spillet fryser lige før angrebs-animationerne skal til at ske.
Trykker man R1 trigger ned for at se kort specs, så kan kortet printe sig fast på skærmen - man kan med andre ord ikke se spillepladen.
Spillet fryser af og til når folk online trykker X (stop time) online.
Hvis man får en Mind Rot (discard 2 kort) kastet efter sig, så kan man tit ikke få lov til at vælge sine kort, da ens hånd "fryser" fast i bunden af skærmen og man ikke kan få lov til at komme ned til den og vælge de kort man gerne vil af med.
... der er flere, men kan ikke huske dem på stående fod.

Desuden burde man altså også kunne fjerne kort fra de pre-made decks. 75 kort i et deck? Jamen come on da... hva skal jeg med 8 + hp til 5 mana?!
Teluc
Niveau 4
 
Indlæg: 652


Indlægaf Da Senzai » 19. jun 2009 20:45

heinstach skrev:
pac1994 skrev:okay er det godt og hvordan unlocker man nye kort??


Ja, det er superfedt. Man unlocker nye kort ved at vinde over AI'en.


DU kan vinde de samme kort, ved at spille Online, så man behøver ikke sidde og steen mod AI´en!

Spillet er MOTHERFUCKING mere end 800 point værd! Du får hjernedødt meget content sammelignet med normale Magic Priser. Crazy, at de ikke har sat det højere-. Love Youuuuuu, Wizards!

Men det er stadigvæk Magic "Light" - hvilket jeg synes er Super!. Spillet springer et par faser over, at man kan ikke selv lave deck. Det med Faserne er lidt nederen, men det passer mig perfekt, at man ikke selv kan lave deck. Det her vil være et 100 procent hyggespil for mig - og når jeg vil gå pro eller lidt mere i dybden, så spiller jeg det med rigtigt pap. Har 25+ gamle type 2 deck :).

Indtil videre, har jeg ikke unlocket nogle deck endnu. Har kun haft tid til at prøve det offline Coop med en Ven igår (der også spiller magic med ægte pap). Og det var alt for fedt! Vi lollede godt nok meget.

Det med Mind Rot er en Bug, og der står på xbox.com at de har lavet en fix, som de bare venter på at MS godkender, så det kan blive sendt ud. De skriver også at få at overkomme buggen, skal du trykke up på din vensre pind.

Spillet indeholder kort fra Invasion Serien og fremad. Igen, vil jeg gerne stresse, at jeg synes, at spillet er super fedt, men alt for casual og simple til, at jeg vil tage det seriøst. Men igen! Super spil!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Tzmir » 20. jun 2009 08:52

Sku fedt nok, kendte meget lidt til Magic inden jeg købte dette. Men det er meget let og lære. Har slået alle AI og unlocked alle decks, og "White" er klar min favorit.

Men de 3 gange jeg har vundet online har modstanderen quitted og jeg fik ingenting unlocked.


Det er måske lige i overkanten at skulle vinde 17 gange med hver deck for at få unlocked alle kort.


Det kan også være lidt frusterende at du nogle gange kun får land kort og ingen creatures og andre gange kun creatures og ingen land, det sker af og til.
Tzmir
Niveau 6
 
Indlæg: 1748


Næste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron