Xboxlife forum

Xbox-Live Arcade

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Xbox-Live Arcade

Indlægaf Maltéz » 10. jan 2006 17:56

Det er simpelt hen en genial idé!
Glæder mig til at spille Street Fighter II igen!
Det kunne være alt for fedt hvis vi så en masse gamle klassikere fra Amiga, Commodore og andre, fx Sonic, Golden Axe eller The Lost Vikings, det spil var bare for sjovt! Men sådan er det med Blizzard, de leverer varen, hver gang! Kunne også være fedt at se nogle klassiske Rare titler!
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Indlægaf MiLuA » 10. jan 2006 19:11

Hey Maltez...

Nu er det ikke for at være lyseslukker, men der findes altså en masse andre tråde i dette forum, hvor du sagtens kunne lægge dette indlæg.

Synes der er en lidt kedelig tendens til at alt for mange tråde bliver oprettet uden nogen form for omtanke i dette forum. Folk skriver om sig i alle mulige indlæg, og der er absolut ingen orden i det længere (Ikke ment som kritik til mods). Jeg ville være glad, hvis folk kunne holde sig til bestemte indlæg indenfor de forskellige kategorier, og overveje om ens indlæg evt. kunne tænkes at passe i det givne topic... Tendensen er som sagt at folk i stedet er for dovne, og bare laver en ny tråd...

De gode aktive tråde ryger jo væk fra listen på forsiden, hvis hele tiden der kommer nye uintressante tråde.. Når dette er tilfældet skal man tjekke hele forummet igennem, for at finde den aktive tråd man ønsker at deltage i...

Problemet er nok ikke så stort, som det lyder til jeg siger det... Men kan i ikke følge mig i det..

Og Maltez, dette var ikke ment personligt, eller for at ødelægge dit emne. Men der findes altså mange andre gode xbox live arcade tråde derude.. :wink:

Og jeg prøver bestemt ikke at lege nogen form for mod i dette indlæg. Bare en mening, og jeg er sikker på der sidder nogen derude og nikker genkendende til det jeg siger.. Hehe Ellers må i jo skælde mig ud, hvis jeg er helt galt på den.. :)

//aKaMiluA DK
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf EvilNinjaMoby » 10. jan 2006 19:17

Jeg er helt og aldeles på linie med aKaMiluA DK!!! :D

Særligt når man har i mente, at XboxLife har et dedikeret forum til netop ARCADE...

Kom igen, Maltez... :wink: :wink:
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf MiLuA » 10. jan 2006 19:21

Ja.. Det er ikke for at jeg skal lyde som en sur nød, men trodsalt ville det give lidt mere kvalitet på forummet.

Dermed ikke sagt at det ikke er tilladt at lave nye indlæg, meen.. Tænk jer om folkens :wink:
Men udover dette raseriudbrud synes jeg det er et kanont forum, hvilket jo siger sig selv, ellers ville jeg ikke være her... :D
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Maltéz » 10. jan 2006 22:38

Tak for kritikken! Jeg var for hurtigt ude, fik ikke tjekket efter andre tråde. Dette er til dels på grund af, at søgefunktionen ikke længere synes at være til stede. En uheldig udvikling. Desuden lader denne tråd til at ligge i kategorien "Arkade", så helt galt er det vel ikke...?? Men ok, vil da tænke over det. I øvrigt er det ret positivt at man i dette forum bruger et ordentligt sprog, det kunne GR lære noget af, for sikke meget usagligt crap der bliver skrevet der... Folk der fører konsolkrig o.a.
Tråd kan låses
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Indlægaf MiLuA » 10. jan 2006 22:47

Det er godt du tager det til dig Maltez! Godt at du ikke farer op, som andre måske ville gøre det. Tak for det...
Er sikker på du ved hvordan du skal gebærde (hedder det ikke det?) dig næste gang. :wink:

I øvrigt var det ikke kun ment til dig Maltez, men generalt over hele linien..
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf MirageDK » 11. jan 2006 01:26

Tråden er låst, godt at I kan snakke om det gutter ;)
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026



Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst