Xboxlife forum

Hvor har i forudbestilt PUBG?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: Hvor har i forudbestilt PUBG?

Indlægaf DanniLaursen » 13. dec 2017 01:01

Det sjovt, i alle sammen vil sku kun have der perfekte med det samme...

Jeg har spillet det ti timer+ og der har der været lidt hak, men det går nok
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Re: Hvor har i forudbestilt PUBG?

Indlægaf baunevej » 13. dec 2017 01:28

Købte det idag fordi jeg godt kunne lide det jeg har prøvet på pc. Og vil sige jeg ikke kun går efter det perfekte, men dette her er pinligt efter det har kørt så længe på pc. Forstår ikke Microsoft vælger og lade det komme nu, det virker langt mere ufærdigt en det gør på pc, havde godt nok forventet lidt mere. Det jeg har prøvet køre så dårligt det ikke giver nogen glæde og spille, håber de løser det hurtigt.
baunevej
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: Hvor har i forudbestilt PUBG?

Indlægaf Slimjay DK » 13. dec 2017 09:48

DanniLaursen skrev:Det sjovt, i alle sammen vil sku kun have der perfekte med det samme...

Jeg har spillet det ti timer+ og der har der været lidt hak, men det går nok


Jeg tror bare folk forventer lidt mere end 15 fps på et spil der ikke direkte er et grafisk vidunder. Det er vel ikke for meget at forlange for noget man betaler 225 kr for. At man sidder med "The world most powerful Console" samt et konsol eksklusivt spil der performer dårligere end noget andet vi har set på Xbox (ja, det performer også dårligere end Dead Rising 3 da det udkom) er jo til grin.

Jeg tror det ville havde været bedst at vente til de havde et spil der i det mindste kørte 30 FPS stabil plus/minus et par frames, selvom det nok også ville pisse folk af med endnu en udsættelse

Men mon ikke det er spilbart om 6 måneder :mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Hvor har i forudbestilt PUBG?

Indlægaf citysleeps » 13. dec 2017 12:10

JohnH skrev:
brilleabendk skrev:Altså så dårligt synes jeg altså hellere ikke det køre taget i betragtning på at det er early Access.


Næh det er fint nok, har dog oplevet nogle slemme lagspikes idag, den ene fik min spiller til at begå selvmord..... Løb ud foran den bil jeg skød på, selv om jeg stod bag en stor sten.


Det er måske bare din character som forsøger at fortælle dig, at det her fps drop er blevet for ulideligt
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København

+1

Re: Hvor har i forudbestilt PUBG?

Indlægaf Zieglers » 13. dec 2017 14:38

Fint spil, kører fint og det hele her på almindelig Xbox :) vandt en duo i 3. spil :D
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron