Xboxlife forum

HJÆLP: BO3 Season Pass fra UK

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

HJÆLP: BO3 Season Pass fra UK

Indlægaf Dinz » 3. jan 2016 15:01

Først og fremmest - GODT NYTÅR TIL ALLE! :D Dernæst - Hjææælp!!. Jeg har fået et Season Pass til BO3 af en kammerat i julegave. Der står intet om på game.co.uk (hvor det er købt) at det er region locked, men når jeg prøver at redeeme koden, så får jeg at vide at jeg ikke kan indløse den i min region. Jeg har herefter prøvet på at ændre locale på boxen, men kan ikke få det til at fungere - kan simpelthen ikke få lov at ændre det.

Ydermere, HVIS det lykkedes mig at få ændret locale så jeg kan indløse koden, virker mit season pass så overhovedet hvis jeg skifter locale tilbage til DK igen??

Er der nogen der har erfaring med at få indløst ovenstående og som kan give mig en heads up på hvordan det fungerer?

/Dinz
Dinz
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: Odense


Re: HJÆLP: BO3 Season Pass fra UK

Indlægaf Slimjay DK » 3. jan 2016 16:20

Fremgangsmåden er det samme som når man handler på US Storen.

Du skal oprette en VPN til UK og redeeme koden fra xbox.com som skal være sat til UK.

Season pass burde virke uden problemer lige meget hvor det er købt.

Jeg købte Titanfall på US Storen og senere hen Season pass på DK storen, og det funker fint.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: HJÆLP: BO3 Season Pass fra UK

Indlægaf Dinz » 3. jan 2016 21:18

Slimjay - Tusind tak. Har endnu ikke prøvet at købe fra US store. Jeg giver det i al fald et skud! :-)
Dinz
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: Odense


Re: HJÆLP: BO3 Season Pass fra UK

Indlægaf Mike JezZ » 4. jan 2016 10:06

Ellers sætte konsollen til uk, skriv koden, og sæt maskinen tilbage igen.

Forstår ikke at alle snakker om VPN, når både konsollen og hjemmesiden kan ændres mht region :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster