Xboxlife forum

Site med køb af ikke-fysiske spil (downloads)

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Site med køb af ikke-fysiske spil (downloads)

Indlægaf Marddos » 28. dec 2015 18:01

Hej!

Jeg er på udkig efter en side, hvor jeg (forhåbentligt) kan købe Xbox One spil billigere end de er på Xbox Store.

Findes sådan én?

Jeg har haft lidt svært ved at finde frem til andet end netop Xbox Store, hvor det spil, jeg pt. leder efter (Dragonball Xenoverse) koster 495,- kr. Det koster dog ikke nær så meget på PS Store til PS4, men så helst, at det var til Xbox One.

Nogen, der kan hjælpe med et eller andet, så vil jeg være jer meget taknemmelig :)

/Marddos
Marddos
Niveau 7
 
Indlæg: 3241
By: Slagelse


Re: Site med køb af ikke-fysiske spil (downloads)

Indlægaf JohnH » 28. dec 2015 18:13

Den eneste side jeg lige kan komme på, også med ca halv pris på Live Gold .
http://www.cdkeys.com/xbox-live
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Site med køb af ikke-fysiske spil (downloads)

Indlægaf Marddos » 28. dec 2015 23:06

Tak for forslaget - synes ikke umiddelbart, jeg kunne finde, hvad jeg søgte, så må ty til andre metoder :)
Marddos
Niveau 7
 
Indlæg: 3241
By: Slagelse


Re: Site med køb af ikke-fysiske spil (downloads)

Indlægaf Bavi » 28. dec 2015 23:10

http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php - 244 kr., via Canada. Så mangler du bare Tunnelbear. Det vidst nemmere end de shady kode sider :)
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Site med køb af ikke-fysiske spil (downloads)

Indlægaf TerrificFalcon » 29. dec 2015 23:13

Det er typisk kun muligt at få fat i spil, som er en del af en bundle eller givet gratis ud i begrænset omfang, hvis man vil have digitale eksemplarer og ikke ønsker at købe over Xbox Games Store.

Jeg har dog en kode til Xenoverse. Så vidt jeg har forstået er det endda udgaven med Season Pass. Vi kan måske finde ud af en god pris?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Site med køb af ikke-fysiske spil (downloads)

Indlægaf Marddos » 29. dec 2015 23:35

Ærgerligt mht. muligheden for køb af koder. Synes simpelthen det er alt for dyrt via Xbox Store medmindre man kan finde ud af at rode med VPN.
Marddos
Niveau 7
 
Indlæg: 3241
By: Slagelse


Re: Site med køb af ikke-fysiske spil (downloads)

Indlægaf fred7319 » 30. dec 2015 19:05

Marddos skrev:Ærgerligt mht. muligheden for køb af koder. Synes simpelthen det er alt for dyrt via Xbox Store medmindre man kan finde ud af at rode med VPN.

Jeg bruger ikke VPN og jeg køber næsten aldrig på US mere. Jeg er begyndt at købe på den russiske og brasilianske store med gift cards.
Ved køb af russiske gift card køber jeg dem på: plati.com
Ved køb af brasilianske gift card på offgamers.com

Siderne har jeg brugt mange gange uden der er sket noget skidt og har fået koderne få minutter efter køb, men som altid kan man være uheldig når man køber over nettet.

I dag har jeg købt Sleeping Dogs til en sum af ca 45 fra Rusland ;-)
fred7319
Niveau 4
 
Indlæg: 502


Re: Site med køb af ikke-fysiske spil (downloads)

Indlægaf Bavi » 30. dec 2015 19:24

fred7319 skrev:
Marddos skrev:Ærgerligt mht. muligheden for køb af koder. Synes simpelthen det er alt for dyrt via Xbox Store medmindre man kan finde ud af at rode med VPN.

Jeg bruger ikke VPN og jeg køber næsten aldrig på US mere. Jeg er begyndt at købe på den russiske og brasilianske store med gift cards.
Ved køb af russiske gift card køber jeg dem på: plati.com
Ved køb af brasilianske gift card på offgamers.com

Siderne har jeg brugt mange gange uden der er sket noget skidt og har fået koderne få minutter efter køb, men som altid kan man være uheldig når man køber over nettet.

I dag har jeg købt Sleeping Dogs til en sum af ca 45 fra Rusland ;-)


Hvordan er du sluppet afsted med 45 kr., når spillet koster 112 kr. på den russiske store?
Edit: Ah. Prisen på digital games prices tager ikke rabatten med... Det var satme et godt køb. Tak for tippet :)
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron