Xboxlife forum

US Gift Card

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: US Gift Card

Indlægaf Morten Skou » 6. jan 2017 19:29

Uden at være sikker, så mener jeg at der er en penge konto til hvert land? Dvs. at hvis man har sat penge ind på US kontoen, så kan de kun bruges i US og ikke i Danmark.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: US Gift Card

Indlægaf heinstach » 6. jan 2017 19:57

Virkede fint. Skiftede til US store på boxen og indløste det. Der stod lidt på min konto i forvejen.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: US Gift Card

Indlægaf Morten Skou » 6. jan 2017 21:50

Er der så to seperate konti? Eller kunne du købe i USA med pengene fra gavekortet?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: US Gift Card

Indlægaf Rockanoid » 6. jan 2017 23:45

Nej. Du kan ikke indløse US gift card på en dansk konto.. Desværre.. Det interessante er, at nogle gange så matcher de danske priser de amerikanske, især ved billigere spil.
"The way a man plays a game shows some of his character. The way he loses shows all of it."
Rockanoid
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Kirke Såby


Re: US Gift Card

Indlægaf heinstach » 7. jan 2017 00:38

Rockanoid skrev:Nej. Du kan ikke indløse US gift card på en dansk konto.. Desværre.. Det interessante er, at nogle gange så matcher de danske priser de amerikanske, især ved billigere spil.


Min konto er dansk, så det virker fint at indløse et us gift card på dansk konto, men man skal muligvis sætte country til usa, før det virker. I øvrigt er det ikke pga. priserne for mit vedkommende, men fordi Atari Classics ikke er i den danske app store :-)
Senest rettet af heinstach 7. jan 2017 00:41, rettet i alt 1 gang.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: US Gift Card

Indlægaf heinstach » 7. jan 2017 00:40

Morten Skou skrev:Er der så to seperate konti? Eller kunne du købe i USA med pengene fra gavekortet?


Det er samme konto, og jeg kunne fint købe, når jeg skiftede til US store. Men du har muligvis en separat kontobeholdning for hver store,
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: US Gift Card

Indlægaf Morten Skou » 7. jan 2017 10:29

heinstach skrev:
Morten Skou skrev:Er der så to seperate konti? Eller kunne du købe i USA med pengene fra gavekortet?


Det er samme konto, og jeg kunne fint købe, når jeg skiftede til US store. Men du har muligvis en separat kontobeholdning for hver store,


Det jeg mener med forskellig konto er at kontobeholdningen er seperat for hvert land :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: US Gift Card

Indlægaf Slimjay DK » 7. jan 2017 11:14

Som Morten skriver ...

Her er et billed fra min konto ...

Billede
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+3

Re: US Gift Card

Indlægaf Morten Skou » 7. jan 2017 11:16

Super godt, tak. Det var også sådan jeg mente det så ud :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: US Gift Card

Indlægaf heinstach » 7. jan 2017 13:30

Morten Skou skrev:
heinstach skrev:
Morten Skou skrev:Er der så to seperate konti? Eller kunne du købe i USA med pengene fra gavekortet?


Det er samme konto, og jeg kunne fint købe, når jeg skiftede til US store. Men du har muligvis en separat kontobeholdning for hver store,


Det jeg mener med forskellig konto er at kontobeholdningen er seperat for hvert land :)


Yes, korrekt. Som Slimjay også viser.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: US Gift Card

Indlægaf Rockanoid » 7. jan 2017 15:10

Det var også det jeg mente.. :) Jeg køber med dollars på boxen og kroner i xbox-appen..
"The way a man plays a game shows some of his character. The way he loses shows all of it."
Rockanoid
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Kirke Såby


Re: US Gift Card

Indlægaf Badstue » 12. aug 2017 10:16

Hvordan er status pt med køb på storen via gift cards?
Jeg skal forudbestille SW Battlefront II Deluxe, og den står til ca. 500 kr. i Canada og USA - altså en god besparelse ift. DK pris. Er det stadigvæk bare at få fat i giftcard, skift land på xboxen, indløs giftcard og foretage bestilling?
Badstue
Niveau 3
 
Indlæg: 220
By: Islands Brygge


Re: US Gift Card

Indlægaf BulletEyeDk » 12. aug 2017 16:23

ja det vil jeg mene... jeg har været på US store i flere år, og køber altid med US giftcards, senest har jeg for ca. 2 uger siden forlænget mit xboxlive med et år... virker fint, kig evt. på playasia.com, de leverer forholdsvist hurtigt
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum

+1

Re: US Gift Card

Indlægaf Badstue » 25. aug 2017 17:18

Ja tak, tilbagemelding er, at det virker fint :) Fik forudbestilt SW BF 2 Elite Trooper for noget i nærheden af 460 kr. Dejlig pris, når nu knægten og jeg deler digitale spil :D
PS: Købte giftcards på cdkeys.com, hvor der var 10% rabat!
Badstue
Niveau 3
 
Indlæg: 220
By: Islands Brygge


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron