Xboxlife forum

CDON.com - Mangelfuld info efter køb

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: CDON.com - Mangelfuld info efter køb

Indlægaf Slimjay DK » 5. dec 2014 12:02

lassefar skrev:Vi bestilte osse en stak på black friday. Fik besked om det var sendt ned i vores pakkeboks. Dog fik vi ikke besked om vi kunne hente pakken. :/ Hmmm. Vi ringer til postdk, og får besked om pakken ligger til afhentning på det lokale posthus i føtex. Wtf. Ingen besked om det overhovedet. Ved ikke helt hvem der har kvajet sig her. :/


Oplevede det samme med en pakke fra Komplett, der lå til afhentning i en pakkeboks. Der måtte jeg have fat i postdk og at få de nødvendige koder. (eller jeg brugte deres chat på postdanmark.dk)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: CDON.com - Mangelfuld info efter køb

Indlægaf spif2001 » 5. dec 2014 14:03

Slimjay DK skrev:Oplevede det samme med en pakke fra Komplett, der lå til afhentning i en pakkeboks. Der måtte jeg have fat i postdk og at få de nødvendige koder. (eller jeg brugte deres chat på postdanmark.dk)

Samme her.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: CDON.com - Mangelfuld info efter køb

Indlægaf JPR » 5. dec 2014 18:27

Personligt har jeg altid kun fået god service af Cdon. Via deres support chat har jeg altid kommet hurtigt i kontakt med dem, hvis der har været noget, og hver gang har de svaret og evt løst udfordringen til top karakter.
JPR
Niveau 0
 
Indlæg: 13
By: Glostrup


Re: CDON.com - Mangelfuld info efter køb

Indlægaf Reptyl » 5. dec 2014 22:00

Mit ene spil blev først sendt torsdag 4. december.. altså et spil købt på Black Friday. CDON her altid været fuldstændig latterligt til grin når det gælder information og leveringstider. Vælger dem kun pga. prisen af og til.
Reptyl
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Re: CDON.com - Mangelfuld info efter køb

Indlægaf Marddos » 5. dec 2014 22:27

spif2001 skrev:
Slimjay DK skrev:Oplevede det samme med en pakke fra Komplett, der lå til afhentning i en pakkeboks. Der måtte jeg have fat i postdk og at få de nødvendige koder. (eller jeg brugte deres chat på postdanmark.dk)

Samme her.


Jeg oplevede så, at jeg kunne hente min ordre i pakkeboksen i dag, men hvor stregkoden jeg havde fået ikke passede til... så jeg kontaktede Post Danmarks kundeservice, hvor de kunne se, at den hverken var i pakkeboksen ELLER på det lokale posthus, så det ville de lige undersøge nærmere. Det er sjovt, når pakken har været forsøgt leveret på adressen, og jeg får en seddel om, at den ligger klar til afhentning i pakkeboksen dagen efter, at den så ikke er der. Det har jeg aldrig prøvet før...

Fik en mail i tirsdags om, at pakken var afsendt, så leveringstiden har været fin nok. Det ærgrer mig bare (og jeg er egentlig også ret uforstående over for det), at jeg ikke kunne få lov til at afbestille min ordre. Jeg lavede bestillingen ifm. Black Friday og kontaktede dem på dagen og bad om at få afbestilt den ene af varerne, da et familiemedlem åbenbart allerede havde købt denne. Dette kunne ikke lade sig gøre, da varerne allerede var under behandling. Det er sgu lidt for dårligt, når der går 4 dage før skidtet alligevel bliver sendt :)
Marddos
Niveau 7
 
Indlæg: 3241
By: Slagelse


Re: CDON.com - Mangelfuld info efter køb

Indlægaf Derp » 6. dec 2014 15:20

Jeg tror også lidt at CDON bare har skrevet afsendt på min ordre så jeg ikke har kunne afbestille spillene. Jeg har stadig ikke modtaget dem og supporten sagde at de nok var forsinkede pga. de åbenbart har haft travlt på Black Friday. Jeg fatter ikke hvordan de har kunne have så travlt at de bliver forsinkede, men det sker jo.

Jeg er dog lidt pissed over at de skriver at min pakke er blevet sendt når den ikke er det. Det har de åbenbart ikke haft for travlt til.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: CDON.com - Mangelfuld info efter køb

Indlægaf Dirty Harry » 6. dec 2014 21:30

Synes nu at CDON har problemer med troværdigheden af deres webshop.

Min far bad om at bestille nogen bøger til min mor i julegave og der gjorde jeg så her omkring den 25/November og her den 3/December får jeg en mail fra dem med ordlyden;

CDON.com skrev:Vi vil meddele at en eller flere varer i din bestilling desværre er midlertidigt udsolgt hos vores leverandør. Vi kan desværre ikke oplyse en præcis dato på, hvornår vi forventes kunne levere den bestilte vare. Vores leverandør kan dog bekræfte, at varen er bestilt til deres lager. Vi gør alt, hvad vi kan for, at mindske ventetiden på midlertidigt udsolgte varer.


Jeg har så været inde i dag 6/December på CDON.coms hjemmeside og tjekke mine ordrer og der står der nu at bøgerne er sendt... Jeg har dog ikke modtaget nogen mail om at de skulle være på vej...

Sagen er dog at ifølge deres hjemmeside så var bøgerne allerede på lager da jeg bestilte dem... Det er godt og grundigt rodet i den fra deres side af.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: CDON.com - Mangelfuld info efter køb

Indlægaf silentdk » 7. dec 2014 21:49

Er ganske rystet over deres webshop. Bestilte 1 spil da det var Black friday i den tro at det var en god og seriøs butik, men siden er jeg blevet slemt skuffet.

Min ordre svinger mellem at være sendt og modtaget på lageret siden tirsdag i sidste uge og onsdag skete så topmålet af dumhed fra deres side da de vælger at trække beløbet fra konto, selvom varen stadig svinger mellem sendt og modtaget på lageret.

Så nu sidder jeg og tænker hvordan jeg får mine penge igen, fordi jeg føler jeg bliver holdt for nar og hele tiden får en sludder for en sladder fra deres kundeservice, så nogen der ved hvad man gør i sådan en sag ????
Billede
silentdk
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: CDON.com - Mangelfuld info efter køb

Indlægaf livekiller92 » 7. dec 2014 22:00

1.
Skriv på deres Facebook
2. Hiv fat i deres kundeservice
3. Så det bare at vente, i sidste ende kan du altid lave en indsigelse i banken
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: CDON.com - Mangelfuld info efter køb

Indlægaf Dirty Harry » 8. dec 2014 12:28

Talte med CDONs support og fik fat på en svensk medarbejder som blev ved med at sige at jeg skulle "kigge på mit navn i posten". Hvad pokker det så end betød fattede jeg ikke, men åbenbart har de sendt min pakke 3/December og trukket penge fra min konto når de sender en mail om at de ikke havde mine bøger på lager..
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster