Xboxlife forum

CDON.com - Mangelfuld info efter køb

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

CDON.com - Mangelfuld info efter køb

Indlægaf Derp » 4. dec 2014 08:39

Jeg købte to spil hos CDON.com på black friday og er lidt skuffet over den info, eller mangel på samme, man får efter køb. Der stod 2-3 dage leveringstid, men jeg har endnu ikke fået spillene. De fleste firmaer sender en mail når de har sendt spillet, men sådan en har jeg ikke fået af CDON. Jeg kan dog se på nettet at spillene skulle være afsendt for lang tid siden, men der er ingen track n trace, så jeg kan ikke følge varen. Jeg er lidt i tvivl om hvilket et fragtfirma de bruger, for det overrasker mig at det kan tage så lang tid for dem at fragte spillene.

Jeg håber at de kommer i dag, for det er i dag jeg skal bruge dem. Jeg er bare lidt skuffet over manglende info og at det tager så lang tid at sende to spil.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: CDON.com - Mangelfuld info efter køb

Indlægaf JohnH » 4. dec 2014 08:47

De er nok sendt som brev, dvs ingen t&t.

Har du spurgt dem?
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: CDON.com - Mangelfuld info efter køb

Indlægaf Slimjay DK » 4. dec 2014 09:00

De ting jeg bestilte fra CDON på Black Friday modtog jeg i Tirsdags og fik følgende mail mandag kl 22:30 :

Din ordre er nu afsendt fra vores lager, og du bør således modtage din leverance indenfor 2-3 hverdage.

Min ordre bestod af 4 Blu-ray film som var sendt som alm. brevpost, og ved alm. brevpost får man ikke track & trace.

Hvis der ikke er angivet et track and trace nr. er din pakke sendt som almindelig brevpost

Hvornår er de afsendt ??

Prøv lige at undersøg om det er POSTDK der leverer pakken, for hvis det er kan det være at den er havnet i en pakkeboks og de har "glemt" at sende dig en SMS eller mail med koderne til afhentning. Det skete nemlig for mig da jeg skulle modtage Far Cry 4 fra Komplett.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: CDON.com - Mangelfuld info efter køb

Indlægaf spif2001 » 4. dec 2014 09:15

Har du tjekket spam bakken i din mail klient?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: CDON.com - Mangelfuld info efter køb

Indlægaf Derp » 4. dec 2014 09:54

Jeg har tjekket min spam bakke. Det er med garanti sendt som et brev. Jeg har ikke kontaktet CDON.com, ingen grund til at kontakte dem før leveringstiden er overskredet, men gør det idag. De har vidst ikke telefon support :(

Jeg er bare lidt skuffet over den manglende info, men jeg forstår ikke lige hvorfor jeg ikke har fået en email om at det skulle være afsendt. Jeg fik en email da jeg købte varen.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: CDON.com - Mangelfuld info efter køb

Indlægaf Slimjay DK » 4. dec 2014 10:02

Vi lever ikke i en fejlfri verden og det behøver jo ikke at være CDON's skyld at du ikke har modtaget mailen.. Skaden er jo ikke større end du kan se det er afsendt, og hvis Leveringstiden ikke er overskredet endnu, hvorfor så ikke lige slå koldt vand i blodet.

Torsdag er en god dag, spillene kommer nok i dag ;)

Anyway, så har jeg købt mange gange fra CDON og jeg har aldrig oplevet problemer, hverken med levering eller mails.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: CDON.com - Mangelfuld info efter køb

Indlægaf EvilNinjaMoby » 4. dec 2014 11:14

Jeg afventer også en enkelt forsendelse fra CDON ifm. Black Friday, men derudover så har jeg samme oplevelser med CDON som Slimjay.

De par gange jeg har måtte reklamere over noget, har der heller intet været at sætte en finger på.
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Re: CDON.com - Mangelfuld info efter køb

Indlægaf Kirnehz » 4. dec 2014 11:57

Jeg fik heller ikke nogen post fra CDON da mit spil var afsendt som jeg købte til Black friday.
Men gik jeg ind på deres hjemmeside under ordren kunne jeg se det var sendt. Jeg modtog det i går onsdag
Kirnehz
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: CDON.com - Mangelfuld info efter køb

Indlægaf Derp » 4. dec 2014 16:56

Slimjay DK skrev:Vi lever ikke i en fejlfri verden og det behøver jo ikke at være CDON's skyld at du ikke har modtaget mailen.. Skaden er jo ikke større end du kan se det er afsendt, og hvis Leveringstiden ikke er overskredet endnu, hvorfor så ikke lige slå koldt vand i blodet.

Torsdag er en god dag, spillene kommer nok i dag ;)

Anyway, så har jeg købt mange gange fra CDON og jeg har aldrig oplevet problemer, hverken med levering eller mails.


Nu er det ikke fordi jeg er helt vildt sur, men bare pænt skuffet over ikke at få leveret spillene til tiden eller blive informeret om at varen er afsendt. Altid trist at invitere vennerne over og så ikke kunne spille det man havde aftalt. Ærlig talt så kan jeg ikke se hvis skyld det ellers skulle være andet end CDONs. Det er da dem som burde informere en om at de har afsendt varen. Leveringstiden er jo netop overskredet og med endnu en dag da jeg heller ikke har modtaget spillene idag. Det er nu også mere til information til andre at min erfaring er at deres service er dårlig. Som sagt har de vidst heller intet telefon support.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: CDON.com - Mangelfuld info efter køb

Indlægaf Derp » 4. dec 2014 16:58

Kirnehz skrev:Jeg fik heller ikke nogen post fra CDON da mit spil var afsendt som jeg købte til Black friday.
Men gik jeg ind på deres hjemmeside under ordren kunne jeg se det var sendt. Jeg modtog det i går onsdag


Ja jeg gik som sagt også ind og så på deres hjemmeside og der stod at det var afsendt. Derfor lidt underligt at jeg endnu ikke har modtaget dem.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: CDON.com - Mangelfuld info efter køb

Indlægaf Rechain » 4. dec 2014 17:14

Har altid fået afsendelses mail fra cdon, uanset om det er med eller uden tracking nr. Nogle gange er postdk bare ikke hurtige nok, så du må brokke dig til dem hvis det er :) i langt de fleste tilfælde modtager jeg hurtigt fra cdon, men hvis der er nogle langsomme så beskylder jeg altid postdk. Dog ikke så tit det sker :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: CDON.com - Mangelfuld info efter køb

Indlægaf soaya » 4. dec 2014 20:03

Har også bestilt derfra og det er vist forsøgt leveret i dag. Det står som almindeligt brev på slippen fra postvæsnet.
Jeg tror ikke man skal være bekymret. Det bliver vist sendt fra Sverige og de skrive vist også levering 2-5 hverdage. Så med bestillinger sen fredag er det da meget pænt at det bliver leveret på 4. dagen.
Fik en mail tirsdag med at det var pakket og sendt, så tror at de har haft mange ordre.
soaya
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: CDON.com - Mangelfuld info efter køb

Indlægaf Derp » 5. dec 2014 01:51

På min bestilling stod der 2-3 dage...
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: CDON.com - Mangelfuld info efter køb

Indlægaf EvilNinjaMoby » 5. dec 2014 10:55

Jeg modtog en afsendelsesmail i aftes - de har sikkert haft travlt... :)

Så spillet lander nok i dag eller i morgen.
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Re: CDON.com - Mangelfuld info efter køb

Indlægaf lassefar » 5. dec 2014 11:22

Vi bestilte osse en stak på black friday. Fik besked om det var sendt ned i vores pakkeboks. Dog fik vi ikke besked om vi kunne hente pakken. :/ Hmmm. Vi ringer til postdk, og får besked om pakken ligger til afhentning på det lokale posthus i føtex. Wtf. Ingen besked om det overhovedet. Ved ikke helt hvem der har kvajet sig her. :/
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron