Xboxlife forum

Forbestillinger snyd hos gamestop.

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Forbestillinger snyd hos gamestop.

Indlægaf deerang22 » 10. nov 2014 15:23

Gik nede til gamestop i dag for at preorder Master Chief collection, fundet ude af at jeg har 3 bestillinger på spil jeg vil ikke have. Så bed jeg om at alle de penge på de spil skal flyttes til Master Chief, det vil han ikke da han brokker om han får minus. Da jeg siger jeg er ligeglad bliver han pisse irriteret og simpelhen ville ikke flytte alle pengene på Halo. Så smider han 98kr på Halo og 100kr på GTAV !!!

Er pænt trætte af gamestop og deres pis nu, det er MINE penge, jeg vil gerne bruge det til spil JEG vil have og ikke spil gamestop vil gerne jeg preorder. grrrrrrrrrrrrr !
deerang22
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: København


Re: Forbestillinger snyd hos gamestop.

Indlægaf Zt3pH » 10. nov 2014 15:26

Okay det fattede jeg ikke en dadel af...

Hvordan kan han få minus? Fordi han skal betale dig dine penge tilbage du har betalt?
Jeg er lidt forvirret
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Forbestillinger snyd hos gamestop.

Indlægaf iPwnd94 » 10. nov 2014 15:27

Vil nok foreslog til næste gang, at du laver tråden under "Shoperfaring".

Dog har jeg aldrig oplevet noget ligende? Han kan da ikke komme i minus?
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Forbestillinger snyd hos gamestop.

Indlægaf pgrundl » 10. nov 2014 15:33

flyttet til "shoperfaringer"
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Re: Forbestillinger snyd hos gamestop.

Indlægaf BuBubbi » 10. nov 2014 15:36

Har læst mange skrive om noget lignende på Reddit.

Så vidt jeg husker var det noget med at en medarbejder i GameStop får en lille bonus ved hver preorder, og disse bliver så trukket fra dem ved en annullering.
Men det skal på ingen måde gå ud over kunden.
Man binder sig så vidt jeg ved ikke til et køb ved en forudbestilling.
Så det må være GameStops procedure der er noget galt med.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Forbestillinger snyd hos gamestop.

Indlægaf Major Oblivious » 10. nov 2014 16:25

Virker måske totalt ude af kontekst, men hvor gammel er du ? Har svært ved at tro man tør lave det nummer overfor en "voksen" da det i mine øjne bør være klar fyringsgrund, så måske har gutten følt, at han kunne diktere aftalen
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Forbestillinger snyd hos gamestop.

Indlægaf KIAMMI » 10. nov 2014 20:08

deerang22 skrev:Gik nede til gamestop i dag for at preorder Master Chief collection, fundet ude af at jeg har 3 bestillinger på spil jeg vil ikke have. Så bed jeg om at alle de penge på de spil skal flyttes til Master Chief, det vil han ikke da han brokker om han får minus. Da jeg siger jeg er ligeglad bliver han pisse irriteret og simpelhen ville ikke flytte alle pengene på Halo. Så smider han 98kr på Halo og 100kr på GTAV !!!

Er pænt trætte af gamestop og deres pis nu, det er MINE penge, jeg vil gerne bruge det til spil JEG vil have og ikke spil gamestop vil gerne jeg preorder. grrrrrrrrrrrrr !

kan du ikke bare bede om, at få dine spil tilbage, når du så har fået dem, så lav en forudbestilling på Master chief ?
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Forbestillinger snyd hos gamestop.

Indlægaf UnrealPirate » 10. nov 2014 20:30

Har aldrig haft nogen problemer med GameStop her i byen. Har altid fået fremragende betjening og det har altid været nogle rare mennesker jeg har haft med at gøre. Men er da' ked af at høre at der er andre butikker i den kæde hvor man kan være lidt uheldig.

Men selvfølgelig skal man ikke finde sig i det nummer som deerang22 skriver om, ville sgu også selv være blevet noget gal der ;-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Forbestillinger snyd hos gamestop.

Indlægaf Michelve » 10. nov 2014 20:38

Havde du betalt alle de 3 spil i forvejen?
Og vis ja, hvordan( 99kr tilbud\5-680)..
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Forbestillinger snyd hos gamestop.

Indlægaf Donfranke » 11. nov 2014 07:16

Hvilken GS har du været i?

Der kan være regler for den måde dine preorders er lavet på. Eksempel kunne være en kampagne " køb xxxxx og få 100 til dit næste forudbestilte spil". Derved er det klart, du ikk kan trække 2 x kampagne over på kun et spil.

Så klap lige hesten. Fået grund, hvorfor du ikke kan, for jeg tvivler på, du har smidt egne penge på spil, du ikke ønskede at forudbestille.
Donfranke
Niveau 0
 
Indlæg: 30


Re: Forbestillinger snyd hos gamestop.

Indlægaf Jake242 » 11. nov 2014 09:46

Donfranke skrev:Hvilken GS har du været i?

Der kan være regler for den måde dine preorders er lavet på. Eksempel kunne være en kampagne " køb xxxxx og få 100 til dit næste forudbestilte spil". Derved er det klart, du ikk kan trække 2 x kampagne over på kun et spil.

Så klap lige hesten. Fået grund, hvorfor du ikke kan, for jeg tvivler på, du har smidt egne penge på spil, du ikke ønskede at forudbestille.


+1
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron