Xboxlife forum

Fifa 15 på US Store

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Fifa 15 på US Store

Indlægaf TigerJax007 » 22. sep 2014 11:03

Hej,

Jeg har bestilt og betalt Fifa 15 i en fysisk butik, men overvejer at ændre den preorder til noget andet og så i stedet købe Fifa 15 nu som digital kopi på US Store. Motivationen for dette skulle være at få det allerede onsdag.

Så mit spørgsmål er derfor: Er der nogen, der ved om man kan spille det allerede onsdag på US release, hvis man køber det på US Store - også selvom vi befinder os i DK?
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf Zt3pH » 22. sep 2014 11:09

TigerJax007 skrev:Hej,

Jeg har bestilt og betalt Fifa 15 i en fysisk butik, men overvejer at ændre den preorder til noget andet og så i stedet købe Fifa 15 nu som digital kopi på US Store. Motivationen for dette skulle være at få det allerede onsdag.

Så mit spørgsmål er derfor: Er der nogen, der ved om man kan spille det allerede onsdag på US release, hvis man køber det på US Store - også selvom vi befinder os i DK?


Det burde du kunne. Sådan har det været med andre udgivelser indtil nu, men jeg er dog ikke sikker... Only time will tell :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf TigerJax007 » 22. sep 2014 11:11

Zt3pH skrev:
TigerJax007 skrev:Hej,

Jeg har bestilt og betalt Fifa 15 i en fysisk butik, men overvejer at ændre den preorder til noget andet og så i stedet købe Fifa 15 nu som digital kopi på US Store. Motivationen for dette skulle være at få det allerede onsdag.

Så mit spørgsmål er derfor: Er der nogen, der ved om man kan spille det allerede onsdag på US release, hvis man køber det på US Store - også selvom vi befinder os i DK?


Det burde du kunne. Sådan har det været med andre udgivelser indtil nu, men jeg er dog ikke sikker... Only time will tell :)


Fedt fedt :-) Jeg tror jeg gør det alligevel. Om ikke andet, så giver EA Access mig jo 10% rabat på et i forvejen billigere spil. Plus at Fifa skal beholdes i 1 helt år, hvorefter GameStop formentlig vil købe det for ca. 8 kr. Der kan jeg nok bedre håbe på en mere solid gensalgspris på noget andet i stil med FarCry, AC Unity eller lign. :-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf citysleeps » 22. sep 2014 12:14

TigerJax007 skrev:Så mit spørgsmål er derfor: Er der nogen, der ved om man kan spille det allerede onsdag på US release, hvis man køber det på US Store - også selvom vi befinder os i DK?


US release er da tirsdag, altså i morgen d. 23?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf Cena » 22. sep 2014 13:05

citysleeps skrev:
TigerJax007 skrev:Så mit spørgsmål er derfor: Er der nogen, der ved om man kan spille det allerede onsdag på US release, hvis man køber det på US Store - også selvom vi befinder os i DK?


US release er da tirsdag, altså i morgen d. 23?


This. Jeg er også 99% sikker på det bliver frigivet i nat. I hvert fald på PS4. Har set screendump hvor der er under 24 timer til de kan spille.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf bendix90 » 22. sep 2014 13:53

Det kommer imorgen - jeg har pre-installeret det, og da jeg så skiftede min lokation til USA lige før stod der, at jeg kan spille det fra imorgen af :D
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf TigerJax007 » 22. sep 2014 15:23

Fedt fedt fedt - jeg glæder mig helt vildt. Synes godt nok de 6 timer løb hurtigt :-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf CaptainKicker » 22. sep 2014 15:26

Alt for hurtigt...

Jeg tror i øvrigt spillet åbner kl 9 i morgen, hvis jeg kan min amerikanske tid korrekt.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf BulletEyeDk » 22. sep 2014 17:22

Det er sgu også noget rod med forskellige release tidspunkter nu hvor digitale spil er muligt, hvorfor ikke bare frigive spillet globalt istedet...

Nå anyways... jeg har købt og betalt mit digitale fifa15 på den engelske store... kan jeg blot ændre til us store og så regne med at kunne spille det i morgen ? spillet er for længst downloadet fra den engelske...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf Bavi » 22. sep 2014 17:31

BulletEyeDk skrev:Kan jeg blot ændre til us store og så regne med at kunne spille det i morgen ? spillet er for længst downloadet fra den engelske...


Jeg indløste en dk dk nøgle fra selvsamme Xbox one release bundle. Jeg har idag sat min box til USA og har tænkt mig at give det et forsøg imorgen. Nogen skal jo prøve det :)
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf BulletEyeDk » 22. sep 2014 17:36

Sandt... det vil være åndsvagt ikke at give det et forsøg ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf Mini DK » 23. sep 2014 08:03

Så kan der spilles fifa15 på us account
Billede
Mini DK
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf bendix90 » 23. sep 2014 08:05

Jeg forstår ikke hvorfor mit ikke virker? Jeg har pre-installeret det men når jeg så skifter over på US account siger den bare at jeg kan købe det for 60 $?
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf LasseH » 23. sep 2014 08:08

Mini DK skrev:Så kan der spilles fifa15 på us account


SÅDAN!
LasseH
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf Muggs » 23. sep 2014 08:22

bendix90 skrev:Jeg forstår ikke hvorfor mit ikke virker? Jeg har pre-installeret det men når jeg så skifter over på US account siger den bare at jeg kan købe det for 60 $?

Det er fordi du har købt det på en anden store. Så kan du først spille det når det udkommer der, selvom du skifter store efterfølgende.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron