Xboxlife forum

Xbox One i GameStop

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Xbox One i GameStop

Indlægaf Sekspac » 9. feb 2014 22:06

Er der nogen der har set hvilke ting GS har fået til xbox one (spil og tilbehør) samt pris?
Sekspac
Niveau 3
 
Indlæg: 298


Re: Xbox One i GameStop

Indlægaf Zt3pH » 9. feb 2014 22:11

I sidste uge var det yderst begrænser hvad de havde. De havde et par spil, sådan en Dual charger ting til din controller, og et tv Mount til kinect, som jeg i øvrigt synes er fed nok. Men ingen ekstra controller og lign.

Edit: kan selvfølgelig kun snakke ud fra den afdeling jeg har besøgt, som er Herning. Tjek i din lokale
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One i GameStop

Indlægaf Morten Skou » 9. feb 2014 22:20

Jeg har hørt at de også skulle have fået ekstra controllere osv. nu :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One i GameStop

Indlægaf CvKM » 10. feb 2014 00:20

Jeg kan bekræfte at min lokale GameStop (Frederikssund) har fået både ekstra controllere og play n' charge kit. Sidstnævnte købte jeg i forgårs (siden det praktisk talt er mandag nu). De har de sædvanlige spil som Tom Raider: Definitive Edition, Need for Speed: Rivals, Call of Duty: Ghost, Battlefield 4, Fifa 14, Madden 25, NBA 14 (eller hvad det hedder) og til slut Lego Marvel Super Heroes. De forventer dog at få mere i den kommende uge, af andre spil bla. Ryse: Son of Rome.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox One i GameStop

Indlægaf Sekspac » 10. feb 2014 07:48

Tak for svar alle. Nogen der kan huske nogle priseksempler? Er det 599 for spil ligesom PS¤ eller ligefrem dyrere? :?
Sekspac
Niveau 3
 
Indlæg: 298


Re: Xbox One i GameStop

Indlægaf CvKM » 10. feb 2014 10:39

Det eneste spil jeg så til 599 var CoD. Ellers stod resten til henholdsvis 499 og 549. Controller stod til 499 og play n' charge til 199.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox One i GameStop

Indlægaf TerrificFalcon » 11. feb 2014 14:34

Er der nogen i København/på Sjælland, som kan bekræfte at deres lokale butik har controllere og play'n'charge kits? Jeg vil gerne have købt mig sådan en omgang, men jeg har endnu ikke haft held med at finde nogen (Frederiksberg havde ikke fået dem i torsdags, og Valby havde dem ikke i går). Det ville være much appreciated, hvis der var nogen der vidste, at deres lokale havde dem.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One i GameStop

Indlægaf KlumpeStumpen » 11. feb 2014 15:12

TerrificFalcon skrev:Er der nogen i København/på Sjælland, som kan bekræfte at deres lokale butik har controllere og play'n'charge kits? Jeg vil gerne have købt mig sådan en omgang, men jeg har endnu ikke haft held med at finde nogen (Frederiksberg havde ikke fået dem i torsdags, og Valby havde dem ikke i går). Det ville være much appreciated, hvis der var nogen der vidste, at deres lokale havde dem.


Hvorfor ikke bare bestille hos Amazon, så har du dem iløbet af 3-4 dage.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Xbox One i GameStop

Indlægaf TerrificFalcon » 11. feb 2014 15:35

Fordi at jeg har et gavekort, og gerne vil have dem i dag.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One i GameStop

Indlægaf CvKM » 11. feb 2014 16:15

Min har, Terri. Den ligger i Frederikssund.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox One i GameStop

Indlægaf artemisthemp » 11. feb 2014 20:38

Har Gamestop demo Xbox one?
Billede
artemisthemp
Niveau 3
 
Indlæg: 222


Re: Xbox One i GameStop

Indlægaf Morten Skou » 11. feb 2014 20:49

artemisthemp skrev:Har Gamestop demo Xbox one?


Nej :) Det får de sikkert først, når den officielt udkommer her i Danmark.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One i GameStop

Indlægaf Psymatiq » 29. mar 2014 13:52

var forbi for en måneds tid siden og de havde controller og play and charg kit plus et par spil.

Det eneste jeg har brugt dem til so far er play and charge.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron