Xboxlife forum

købt, men annulleret

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: købt, men annulleret

Indlægaf Bavi » 17. jan 2014 15:01

tue69 skrev:
Bavi skrev:Mit salær er simpelt: Hed mandesex med dig Tue.
Så har sagen lige den sidste ingrediens. ;)


Juryen og forsvarsadvokaten ligger i med hinanden - hold kæft det er god action!

Med jævne mellemrum skal Zida udbryde: "THE TRUTH? YOU CAN'T HANDLE THE TRUTH!", helt ude af kontekst, men det lyder fedt.


Vi ender ved menneskerettigheds domstolene. Intet mindre. Helle Thorning OG Lars Løkke, bliver nødt til at gå af, efter sagen bliver rullet ud. Enhedslisten kollapser endeligt og kommunisterne bliver skudt på åben gade. Så alvorlig bliver det! Istedet bliver Danmarks sande moder indsat som Statsminister og Dronning; Pia Kjærsgaard!!!

Computere til alle! Kun 99 kr!!!!!!!
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: købt, men annulleret

Indlægaf tue69 » 17. jan 2014 15:05

Bavi skrev:Vi ender ved menneskerettigheds domstolene. Intet mindre. Helle Thorning OG Lars Løkke, bliver nødt til at gå af, efter sagen bliver rullet ud. Enhedslisten kollapser endeligt og kommunisterne bliver skudt på åben gade. Så alvorlig bliver det! Istedet bliver Danmarks sande moder indsat som Statsminister og Dronning; Pia Kjærsgaard!!!

Computere til alle! Kun 99 kr!!!!!!!


Stærke sager!

Ved domsafsigelsen så skal der være et par stykker der bryder sammen i salen og råber: "Tænk dog på børnene!". Straffen ender i øvrigt med at blive 35 års fængsel. Peter Falks genfærd entrerer salen inden dommeren slår hammeren i, og leverer det endegyldige bevis for at den pågældende Elgiganten-medarbejder i virkeligheden stod bag mordet på Oluf Palme.

Setuppet skrider måske en smul e ved slutningen, men jeg er sikker på at man med de rette visuelle virkemidler kan få det til at fungere.

I rollen som Zida har vi i øvrigt Carey Grants køleskab.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: købt, men annulleret

Indlægaf angak » 17. jan 2014 15:07

:shock:
angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby


Re: købt, men annulleret

Indlægaf tue69 » 17. jan 2014 15:14

Billede

Det bliver vildt fedt. Hollywood here we come.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: købt, men annulleret

Indlægaf Thorpedo29 » 17. jan 2014 15:16

Fredags baren åbnet tidligt?
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: købt, men annulleret

Indlægaf tue69 » 17. jan 2014 15:17

Thorpedo29 skrev:Fredags baren åbnet tidligt?


Tværtimod. Alt for sent :(
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: købt, men annulleret

Indlægaf Zt3pH » 17. jan 2014 15:18

Ahh mand jeg er helt færdig - Det er den bedste tråd i 2014 indtil videre!!!!
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: købt, men annulleret

Indlægaf Bavi » 17. jan 2014 15:26

De er allerede nået til Helle T. Journalisterne ønsker svar; Hvornår får vi computeren leveret?
Hulemands tilstandene er begyndt! Vi nærmer os et systemkollaps!

Billede
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: købt, men annulleret

Indlægaf Ink129 » 17. jan 2014 15:31

tue69 skrev:Billede

Det bliver vildt fedt. Hollywood here we come.


Jeg elsker symbolikken med køleskabet - Zida er kølig og lader sig ikke ryste af sagens tyngde og alvor. Derudover er han hård, dvs. determineret i sin sag. Hans ungdom bliver symboliseret ved et køleskabs evne til at holde maden frisk, og, at det er Carey Grants køleskab, er et udtryk for hans flotte ydre og charmerende personlighed.
Men for at være fair burde de resterende hovedpersoner i retssalen også blive repræsenteret af hårde hvidevarer - ellers bliver dramaet aldrig oscar-værdigt!
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: købt, men annulleret

Indlægaf tue69 » 17. jan 2014 15:33

Du siger noget, Ink.

Jeg ville dog foretrække, hvis dommeren var en chokoladesmelter fra OBH.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: købt, men annulleret

Indlægaf Major Oblivious » 17. jan 2014 15:37

Hvor er jeg undelig glad for at mods´ene har is i maven, og ladet denne tråd udvikle sig. Det er alt for godt!
Efterhånden håber jeg på en udtalelse fra Elgigantens administerende direktør, og et samråd med vores handelsminister.
Naturligvis skal vi også have det juridiske retsspil. Runaway Jury in real life.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: købt, men annulleret

Indlægaf Ink129 » 17. jan 2014 15:39

tue69 skrev:Du siger noget, Ink.

Jeg ville dog foretrække, hvis dommeren var en chokoladesmelter fra OBH.


Se nu begynder det at ligne noget :D
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: købt, men annulleret

Indlægaf tue69 » 17. jan 2014 15:43

Billede

Her er han så, den godmodige dommer, som dog kommer i tvivl undervejs. Men vi ved alle, at han er en good-guy, selvom han er hård i filten!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: købt, men annulleret

Indlægaf Blauwy » 17. jan 2014 15:46

Hahah hvor er det godt. Man skal have lidt selvironi for at færdes på Xboxlife.dk.
Jeg er helt enig i det du siger, tue. Jeg er blot en tilskuer i retten der kæfter op fordi han har noget at sige :P
Jeg sagde det mange andre var enige med mig i, jeg er blot mere vokal omkring det.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: købt, men annulleret

Indlægaf TerrificFalcon » 17. jan 2014 16:59

tue69 skrev:
IkkNico skrev:
Zt3pH skrev:Ang. EU - Hvorfor skal vi nu ud af EU? Hvad fanden skulle det hjælpe?

Så kan vi få Kalmarunionen op og køre igen ;)


Elgiganten får den vildeste oplevelse hvis de søger beviser i denne tråd.


Og lige der vidste jeg, at alle chancer for at jeg fik noget seriøst og konstruktivt ud af denne her dag var grint væk.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron