Xboxlife forum

Levering fra Shopto

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Levering fra Shopto

Indlægaf iDanish Soul » 12. nov 2013 18:28

Hej,

er der nogen der ved hvor hurtig Shoptos levering med TNT Global Express er? Grunden til jeg spørger er fordi, at PS4 som sagt udkommer fredag d. 29, så hvis ikke den ankommer den dag bliver jeg nok nødt til at vente indtil mandag - og hvis det er tilfældet kunne jeg lige så godt have ladet være med at købe express.
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Re: Levering fra Shopto

Indlægaf jepsen80 » 12. nov 2013 18:40

jeg var inde på tnt hjemmeside og skrev shoptos adresse og så hjem til min adresse. skrev at den sendes kl 17 d 28/11 ved så ikke om det er det tidspunkt de sender på, men den skrev d 29/11 kl 10:00
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: Levering fra Shopto

Indlægaf jepsen80 » 12. nov 2013 18:41

med tnt global express
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: Levering fra Shopto

Indlægaf TU I Raven » 12. nov 2013 18:52

Jeg har bestilt en xbox one hos shopto, og den kommer med dpd, selvom der stod tnt da jeg bestilte konsollen.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Levering fra Shopto

Indlægaf iDanish Soul » 12. nov 2013 18:59

TU I Raven skrev:Jeg har bestilt en xbox one hos shopto, og den kommer med dpd, selvom der stod tnt da jeg bestilte konsollen.

Tror du ikke DPD overtog den fra TNT da den kom til Danmark?
Er egentlig ligeglad med hvilket firma der leveres med så længe det kommer til tiden.
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Re: Levering fra Shopto

Indlægaf TU I Raven » 12. nov 2013 19:03

iDanish Soul skrev:
TU I Raven skrev:Jeg har bestilt en xbox one hos shopto, og den kommer med dpd, selvom der stod tnt da jeg bestilte konsollen.

Tror du ikke DPD overtog den fra TNT da den kom til Danmark?
Er egentlig ligeglad med hvilket firma der leveres med så længe det kommer til tiden.

Jeg har modtaget en mail, hvor der bla. Står at de begynder at pakke deres preordre og at de så vil sende pakken med DPD.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Levering fra Shopto

Indlægaf TU I Raven » 12. nov 2013 19:05

De sender xbox d. 21 november, så jeg regner ikke med at have den på selve dagen.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Levering fra Shopto

Indlægaf iDanish Soul » 12. nov 2013 20:10

TU I Raven skrev:
iDanish Soul skrev:
TU I Raven skrev:Jeg har bestilt en xbox one hos shopto, og den kommer med dpd, selvom der stod tnt da jeg bestilte konsollen.

Tror du ikke DPD overtog den fra TNT da den kom til Danmark?
Er egentlig ligeglad med hvilket firma der leveres med så længe det kommer til tiden.

Jeg har modtaget en mail, hvor der bla. Står at de begynder at pakke deres preordre og at de så vil sende pakken med DPD.

Ahh, troede du snakkede om den gamle Xbox, my bad. :) Men valgte du ikke selv DPD som leveringsmulighed? Jeg ved desværre ikke hvornår de begynder at sende PS4'erne afsted.
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Re: Levering fra Shopto

Indlægaf Competa » 12. nov 2013 20:14

Hvor lang tid tager det med normal levering til Danmark ? Jeg valgte bare standard levering.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Levering fra Shopto

Indlægaf arnel925 » 12. nov 2013 21:04

Competa skrev:Hvor lang tid tager det med normal levering til Danmark ? Jeg valgte bare standard levering.

3 til 10 dage
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron