Xboxlife forum

Blockbuster - Kredit

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Blockbuster - Kredit

Indlægaf Cena » 25. sep 2013 14:48

Hej Boys....

Jeg har i gennem en længere periode samlet en del store kredit hos Blockbuster gennem indbytning af spil.
Dem har jeg besluttet jeg skulle bruge på GTA IV og Fifa 14.

Da jeg i sidste uge skulle købe GTA IV tog jeg i Blockbuster i Næstved (bruger normalt i Nykøbing da den er tæt på mit hjem) men da jeg kommer ind i butikken får jeg at vide at jeg ikke har noget kredit hos dem (Vidste jeg havde 900+).
Efter lidt snak frem og tilbage siger medarbejderen at min kredit nok står i Nykøbing F. Han finder gennem et system ud af at den er der, men siger at man normalt ikke kan bruge sin kredit i forskellige butikker, men han han tilbyder at gøre en undtagelse da han godt kan se på mig at jeg er pænt frustreret over den udmelding. Han var nødt til at flytte alt min kredit til Næstved, så nu er jeg "tvunget" til at handle der næste gang også.

Har i tidligere været ude for at jeres kredit ikke bare fulgte jeres kort, men var bundet til en butik eller bunder det i en misforståelse fra den pågældende medarbejder? Jeg mener ikke det har været sådan altid.
Og hvis det har, så har jeg da nok noget kredit i Odense hvor jeg handlede i 4 år mens jeg boede der. Jeg tror bare at man her i 2013 ikke havde så begrænsede systemer når man var en kæde.

Jeg mener at have set et par stykker herinde der arbejder i Blockbuster, som måske kan give mig et konkret svar :)


På forhånd tak for eventuelle svar :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Blockbuster - Kredit

Indlægaf crazzy » 25. sep 2013 15:09

Jeg fik samme melding, da jeg prøvede og bruge mit kredit i Horsens, da jeg har indleveret i Vejle. Har nok noget at gøre med at det jo er den forretning du har indleveret spillet i som tjener på det når det sælges, og de andre forretninger ikke får noget ud af det du har indleveret et andet sted
crazzy
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: Blockbuster - Kredit

Indlægaf Cena » 25. sep 2013 15:12

crazzy skrev:Jeg fik samme melding, da jeg prøvede og bruge mit kredit i Horsens, da jeg har indleveret i Vejle. Har nok noget at gøre med at det jo er den forretning du har indleveret spillet i som tjener på det når det sælges, og de andre forretninger ikke får noget ud af det du har indleveret et andet sted


Tak for svaret. Så er det ikke et enkeltstående tilfælde.
Men nej det har du selvfølgelig ret i, men når man er en kæde skulle man mene at det var ligegyldigt.
Gamestop giver jo bare gavekort som kan bruges i alle butikker og det er reelt det samme efter min mening?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Blockbuster - Kredit

Indlægaf Lowlandet » 25. sep 2013 15:13

Har fået samme svar, men har uden problemer fået min kredit flyttet overtil flere butikker, så nu kan jeg bruge min kort i: Nakskov, Nykøbing Falster & Næstved. :-D
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Blockbuster - Kredit

Indlægaf Cena » 25. sep 2013 15:14

Lowlandet skrev:Har fået samme svar, men har uden problemer fået min kredit flyttet overtil flere butikker, så nu kan jeg bruge min kort i: Nakskov, Nykøbing Falster & Næstved. :-D


Takker for svaret. Jeg prøver nykøbing i morgen så :)
Men de er nødt til at flytte den hver gang så?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Blockbuster - Kredit

Indlægaf Lowlandet » 25. sep 2013 15:15

Cena skrev:
Lowlandet skrev:Har fået samme svar, men har uden problemer fået min kredit flyttet overtil flere butikker, så nu kan jeg bruge min kort i: Nakskov, Nykøbing Falster & Næstved. :-D


Takker for svaret. Jeg prøver nykøbing i morgen så :)


Hvor pokker bor du henne Cena? :D
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Blockbuster - Kredit

Indlægaf Cena » 25. sep 2013 15:18

Lowlandet skrev:
Cena skrev:
Lowlandet skrev:Har fået samme svar, men har uden problemer fået min kredit flyttet overtil flere butikker, så nu kan jeg bruge min kort i: Nakskov, Nykøbing Falster & Næstved. :-D


Takker for svaret. Jeg prøver nykøbing i morgen så :)


Hvor pokker bor du henne Cena? :D


Jeg bor i Nørre Alslev men arbejder i Næstved lige pt. Så kommer i den jeg er tættest på den dag spillene jeg skal have udkommer :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Blockbuster - Kredit

Indlægaf Lowlandet » 25. sep 2013 15:21

Cena skrev:Jeg bor i Nørre Alslev men arbejder i Næstved lige pt. Så kommer i den jeg er tættest på den dag spillene jeg skal have udkommer :)


Fair n' Square :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron