Xboxlife forum

ThePatrickBay.com

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

ThePatrickBay.com

Indlægaf Gajda » 5. jan 2013 22:25

Er dette en webshop, man kan stole på? Deres priser på Xbox 360 er ret gode.

http://thepatrickbay.com/shop/category. ... tegory=104
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf Morten Skou » 5. jan 2013 22:32

Navnet på butikken er det samme som navnet på ham der ejer den... Han er vist bruger på PSlife, men der var en tråd derinde som snakkede om at det så ud som om at den var ved at lukke, men jeg ved det ikke ....

Hans anmeldelser på TrustPilot oser også langt væk af at det er venner, eller nogen som har med butikken at gøre.

Kig her:
http://www.pslife.dk/forum/viewtopic.ph ... 45#p161045
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf TerrificFalcon » 6. jan 2013 00:25

Patrick er personligt en gammel bekendt, og ja, butikken lukker, dermed 50% rabat. Jeg ville hoppe direkte på den (og har faktisk allerede bestilt ting derfra), men jeg er altså også partisk, i og med at jeg er ret gode venner med nogle folk, som er ret gode venner med ham.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf KevinKes » 6. jan 2013 00:39

Føj for satan, det er gode tilbud! Tør man :(
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf CvKM » 6. jan 2013 00:55

Ja, jeg sidder også og spekulerer på det samme, KevinKes...
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf KevinKes » 6. jan 2013 00:58

Godt, jeg ikke er alene! Jeg får snart en 3DS XL, og der er virkelig penge at spare på de spil!
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf CvKM » 6. jan 2013 01:32

Jeg tænkte mere på spil og controllers til Xbox 360. Meget af det er jo langt under hvad andre forretninger tager.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf ThePatrickBay » 6. jan 2013 11:49

Kære allesammen, det er mig, der ejer ThePatrickBay.com, og ja, vi er ved at lukke, til fordel for et nyt projekt, vi arbejder hårdt på. Det er årsagen til vores udsalg på 50%.

Morten Skou, korrekt, det er mine venner og familie, der har givet anmeldelser på TrustPilot (selvfølgelig efter de har købt noget). Årsagen til, at der ikke er andre, er fordi, jeg af en eller anden uforklarlig årsag aldrig har fået inkluderet et link i ordremailen.

Hvis man køber en vare, og den er defekt eller bliver det inden for de to års reklamationsret, så er der intet i vejen for at tale med producenten - De plejer at være gode til at yde det i stedet for butikken. Det er selvfølgelig specielt relevant med konsoller. Pt. har vi kun 3DS tilbage, hvilket absolut intet problem er, for Bergsala (Nintendo i DK) yder, i mine øjne, den bedste service over for deres kunder af alle mine leverandører.

Jeg gemmer linket til dette emne, så hvis der er spørgsmål, fyrer I bare løs her eller på PSLife, hvor der også er et emne omkring min shop.
Senest rettet af ThePatrickBay 6. jan 2013 12:05, rettet i alt 1 gang.
ThePatrickBay
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf Them » 6. jan 2013 12:04

Jeg har valgt at købe en controller til boxen, tro nu ikk der er noget galt med hjemmesiden, der stå jo navn og add
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf ThePatrickBay » 6. jan 2013 12:05

Tak for ordren, den bliver selvfølgelig sendt i morgen.
ThePatrickBay
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf Them » 6. jan 2013 12:08

Fedt:-)
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf livekiller92 » 6. jan 2013 13:13

Har også lige bestilt sendes det imorgen, ?
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf ThePatrickBay » 6. jan 2013 13:30

Det kan du tro, livekiller92 - tak for din ordre. Nu ved jeg ikke, hvilken ordre der er din, men alle ordrer, der bliver bestilt i dag og frem til mandag inden 14:00 bliver sendt mandag eftermiddag.
ThePatrickBay
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf Major Oblivious » 6. jan 2013 16:11

Synes det er lidt sjovt så hurtig stemningen vendte sig - Ingen ved i princippet mere end før, selvom en bruger ved navn ThePatrickBay meldte sig ind. Forsøger ikke at indikerer at der skulle være noget fusk på spil overhovedet - men det er da lidt tankevækkende at der ikke skulle "mere" til
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf Them » 6. jan 2013 16:23

[quote="Major Oblivious"]Synes det er lidt sjovt så hurtig stemningen vendte sig - Ingen ved i princippet mere end før, selvom en bruger ved navn ThePatrickBay meldte sig ind. Forsøger ikke at indikerer at der skulle være noget fusk på spil overhovedet - men det er da lidt tankevækkende at der ikke skulle "mere" til[/quote]


Nogen gange er man bare nød til at stole på folk, og så lad være med at købe for mere end man har råd/lyst til at miste, og når alt så falder på plads, så er det nogle rigtig godt tilbud, så forstå da godt folk der ikke tør at slå til, tøver en del,

Men hvis man bare lader være med at købe for mere end man synes at råd til miste så er det vel fint nok,
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron