Xboxlife forum

Coolshop, flabet ?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Coolshop, flabet ?

Indlægaf Meistar » 6. nov 2012 17:09

Nu har jeg op til flere gange følt at nogle af de medarbejdere der sidder på chatten på Coolshop giver en forholdsvis ringe service.
Om det er fordi de følger nogle regler de er ansat under eller fordi de tager deres personlighed med på arbejde ved jeg ikke.

Men nu vil jeg lige høre jer om min seneste oplevelse er mig der misfortolker, eller at ham Lars svarer til dels flabet tilbage.
Det er mere så jeg ikke sender en klage over de gentagende gange jeg får dårlig service og så vil vise dette som seneste eksempel, hvis jeg er alene om at synes det er flabet.

Her:
Billede
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Coolshop, flabet ?

Indlægaf SealFox » 6. nov 2012 17:12

Finder intet flabet i det han svare..
Sådan har jeg selv sagt til en kunde, og var på ingen måde flabet ment.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Coolshop, flabet ?

Indlægaf Anonymous22 » 6. nov 2012 17:17

Synes heller ikke det er flabet, - han svarer jo bare på dine spørgsmål....
Anonymous22
 


Re: Coolshop, flabet ?

Indlægaf Meistar » 6. nov 2012 17:18

Nej okay.
Det kan godt være at jeg i mit hoved synes det virker åbenlyst at jeg vil vide om det bliver aktuelt inden release.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Coolshop, flabet ?

Indlægaf Major Oblivious » 6. nov 2012 17:25

Sikkert ikke første gang han har fået det spørgsmål idag ;)
Kan se Elgiganten har fuldt trop til de 444 så noget tyder på de oplever en stor efterspørgsel - stor nok til at presse prisen op!
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Coolshop, flabet ?

Indlægaf Lowlandet » 6. nov 2012 17:31

Jeg vil give dig ret i at han giver lidt flyvende svar, og det ikke er helt ordenligt besvaret.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Coolshop, flabet ?

Indlægaf Prozel » 6. nov 2012 17:44

Jeg synes derimod, der er så amatøragtigt, at han ikke gider at starte med stort bogstav, eller afslutte en sætning med et punktum. Jeg synes man kommer til at fremstå dummere, end man egentlig er, taget betragtning af, at det er to basale ting.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Coolshop, flabet ?

Indlægaf Mogwai » 6. nov 2012 17:45

Jeg har selv haft fornøjelsen af at snakke med Lars over deres chat. Han er en idiot. Magen til uprofessionel klaphat skal man altså lede længe efter. Jeg skrev endda en klage til Coolshop over mail. Har aldrig hørt et ord fra dem. Da jeg chattede med ham var han direkte nedladende over for mit spørgsmål. Det udpluk Meistar viser er knap så grælt.

Jeg har ikke handlet hos dem siden, og tvivler på at jeg gør det igen. Gider ikke at støtte sådan en amatørbiks. Butikken lever på deres fine prisgaranti (som i øvrigt har flere smuthuller end Stein Baggers leasingkarussel) og når der opstår problemer, så er deres kundeservice ikke en dyt værd.

At medarbejderen ikke engang kan finde ud af at starte sine sætninger med blokbogstaver illustrerer også hans inkompetence ret godt.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Coolshop, flabet ?

Indlægaf Meistar » 6. nov 2012 17:52

Dette eksempel er også det eneste jeg har taget en printscreen af.
Jeg har før haft meget større problemer med dem i deres chat, og jeg husker det også som værende Lars der ''servicerede'' mig.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Coolshop, flabet ?

Indlægaf Mogwai » 6. nov 2012 17:55

Meistar skrev:Dette eksempel er også det eneste jeg har taget en printscreen af.
Jeg har før haft meget større problemer med dem i deres chat, og jeg husker det også som værende Lars der ''servicerede'' mig.

Jeg er bare totalt uforstående over for, at Coolshop ikke gør noget ved det. Går ud fra, at det er i dag du har talt med ham?
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Coolshop, flabet ?

Indlægaf Meistar » 6. nov 2012 17:58

Jep det er det.
De andre gange har det drejet sig om at en vare er mistet i posten, eller generelle spørgsmål hvor jeg har følt at de simpelthen har været røv ligeglade.

Det skal nævnes at jeg sjælendt får andre end ham Lars der i chatten.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Coolshop, flabet ?

Indlægaf jabu » 6. nov 2012 18:59

man starter ikke en samtale med "Kan det passe.." eller slutter af med at svine ham til, uden at kende noget til hverken Coolshop eller Lars derfra, så føler jeg virkelig med ham hvis dagen går med at skulle besvare den slags spørgsmål..
jabu
Niveau 2
 
Indlæg: 112


Re: Coolshop, flabet ?

Indlægaf BeatenIndiana » 6. nov 2012 19:07

Jeg har også chattet med ham Lars, og han virker som en der skider på kunderne ja.
Men taget dit spørgsmål til ham i betragtning, så virker han reel nok. Han hverken kan, eller må for den sags skyld, vel svare om et spil bliver sat ned inden release. Så sorry dude, men det er dig som jokker i den i dette tilfælde.
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: Coolshop, flabet ?

Indlægaf Jacob Schrøder » 6. nov 2012 19:13

Jeg kan også kun slutte mig til skaren der har fået dårlig service fra Coolshops kundeservice - de er generelt flabede og virker ikke specielt oplyste, og derfor er jeg også stoppet med at handle der. De er alligevel sjældent billigere end de andre butikker uden at man skal igennem deres "fantastiske" prisgaranti :-(
Jacob Schrøder
Niveau 5
 
Indlæg: 835
By: Aalborg


Re: Coolshop, flabet ?

Indlægaf Meistar » 6. nov 2012 19:20

jabu skrev:man starter ikke en samtale med "Kan det passe.." eller slutter af med at svine ham til, uden at kende noget til hverken Coolshop eller Lars derfra, så føler jeg virkelig med ham hvis dagen går med at skulle besvare den slags spørgsmål..


Jeg starter med et Hej Lars.

Hvor jeg derefter spørg efter det jeg er hoppet i chatten for?
Jeg føler heller ikke jeg afslutter med at svine ham til. Nuvel er det sarkastisk med den formidable service, men det ved du kun nu fordi jeg siger det :)

Men den slags spørgsmål?
Coolshop reklamerer med at have skarpe priser og prismatch, så burde de efterhånden være vant til at folk har spørgsmål vedrørende prisen.
At jeg så skriver "Kan det passe .."
Og ikke starter ud med "Jeg har et spørgsmål, kan det passe .."
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron