Xboxlife forum

Jeg har solgt spil. Se hvad jeg fik.

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: Jeg har solgt spil. Se hvad jeg fik.

Indlægaf daniel » 26. sep 2012 20:15

Fedt hey..
daniel
Niveau 3
 
Indlæg: 205
By: Paradise


Re: Jeg har solgt spil. Se hvad jeg fik.

Indlægaf BeatenIndiana » 26. sep 2012 20:19

Meistar skrev:Får får får? Nej, får får ikke får, får får lov.

Og hvad får de lov til?
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: Jeg har solgt spil. Se hvad jeg fik.

Indlægaf Killerder » 26. sep 2012 21:26

Morten Skou skrev:Men hvis man nu alligevel bare har dem stående og samle støv, så er det vel fint nok at få 20 kr / stk. eller noget i den stil? Er der nogle alternativer som giver mere?


Der var jo den kampagne som de havde kørende hvor de gav over 1.000kr til gamle spil! :|
Ellers hvis du mener du har nogle spil/dvd'er de ikke har stående fremme men som de føler at de "mangler", så skulle de gerne give ekstra. =P~ (Fik eks. ca. 200kr for et spil som jeg betale 75kr for helt ný i Bog & Ide, lmao.)

- Til OP: Nu er de vel ikke brugte spil.. vel?
Killerder
Niveau 4
 
Indlæg: 374


Re: Jeg har solgt spil. Se hvad jeg fik.

Indlægaf fneribyen » 5. okt 2012 10:20

Hvor ville i tro at man fik bedst valuta for spillene? BB eller GS?
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Jeg har solgt spil. Se hvad jeg fik.

Indlægaf CvKM » 5. okt 2012 12:05

Se det spørger jeg også mig selv om nogle gange. Jeg plejer at stille det op sådan her, for det har jeg oplevet tit: Giver de 250kr. for et spil i Blockbuster, koster det nye jeg vil have f.eks. 450kr. Dvs. at jeg skal af med 200kr.. Giver GameStop 150kr. for det samme spil hvor det nye koster 350kr., så skal jeg jo alligevel af med 200kr., så jeg er sådan set ligeglad med hvor jeg sælger mine spil, efterhånden. Som sagt, oplever jeg tit den der "Her giver vi mest for dit brugte, men det nye er dyrest" og det andet sted "Her giver vi mindst for dit brugte, til gengæld er det nye billigst", så i sidste ende er det lige meget hvem du går til da du jo alligevel skal af med det samme pengebeløb (medmindre du afleverer nok så der ikke skal betales noget udover). Hvis du kan følge hvad jeg mener? Ved ikke om det gav noget konkret svar på dit spørgsmål men ville bare skrive hvad jeg tror er bedst (som man jo så kan forstå på mit indlæg at ingen af dem er).
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Jeg har solgt spil. Se hvad jeg fik.

Indlægaf Divi » 11. jan 2013 13:40

Bare lige for at give heads-up, så giver gamestop 418 kr.- for Black Ops 2 hvis du samtidige forudbestiller et spil (GTA 5 fx) og har powertrade kort. De giver også 386,- for Farcry 3 hvis du bruger samme metode.
Senest rettet af Divi 11. jan 2013 20:42, rettet i alt 1 gang.
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Re: Jeg har solgt spil. Se hvad jeg fik.

Indlægaf Hasani94 » 11. jan 2013 14:01

Divi skrev:Bare lige for en at give Heads-up, så giver gamestop 418 kr.- for Black Ops 2 hvis du samtidige forudbestiller et spil (GTA 5 fx) og har powertrade kort. De giver også 386,- for Farcry 3 hvis du bruger samme metode.

Mange tak! Tror jeg bytter far cary 3 inde for det der! - Skal man bruge det der "powertrade kort", for sådan en ejer jeg nemlig ikke :(
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Jeg har solgt spil. Se hvad jeg fik.

Indlægaf propagandapanda » 11. jan 2013 19:38

Gamestop tilbyder 30 kr for Transformers: Fall of Cybertron :shock:

Blockbuster giver 100 kr i bytteværdi for den samme.
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Re: Jeg har solgt spil. Se hvad jeg fik.

Indlægaf Hasani94 » 11. jan 2013 23:34

Nogen der kan svare, hvad en powertrade kort er? - Overvejer at gør det Divi har forlået...
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Jeg har solgt spil. Se hvad jeg fik.

Indlægaf Gajda » 11. jan 2013 23:40

Hasani94 skrev:Nogen der kan svare, hvad en powertrade kort er? - Overvejer at gør det Divi har forlået...


Hvis du har et powertrade-kort får du mere for dine indbyt, hvis du samtidig lægger en forudbestilling på et spil. Kan ikke huske, hvor mange procent det drejer sig om.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Jeg har solgt spil. Se hvad jeg fik.

Indlægaf Hasani94 » 11. jan 2013 23:41

Gajda skrev:
Hasani94 skrev:Nogen der kan svare, hvad en powertrade kort er? - Overvejer at gør det Divi har forlået...


Hvis du har et powertrade-kort får du mere for dine indbyt, hvis du samtidig lægger en forudbestilling på et spil. Kan ikke huske, hvor mange procent det drejer sig om.


Hvordan kan man få sådan en, skal man betale eller er det gratis, og hvor længe skal man evt. vente på for at modtage en?
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Jeg har solgt spil. Se hvad jeg fik.

Indlægaf Gajda » 11. jan 2013 23:41

Hasani94 skrev:
Gajda skrev:
Hasani94 skrev:Nogen der kan svare, hvad en powertrade kort er? - Overvejer at gør det Divi har forlået...


Hvis du har et powertrade-kort får du mere for dine indbyt, hvis du samtidig lægger en forudbestilling på et spil. Kan ikke huske, hvor mange procent det drejer sig om.


Hvordan kan man få sådan en, skal man betale eller er det gratis, og hvor længe skal man evt. vente på for at modtage en?


Det koster vist 50 kr.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Jeg har solgt spil. Se hvad jeg fik.

Indlægaf Hasani94 » 11. jan 2013 23:45

Gajda skrev:Det koster vist 50 kr.

Tak! Er der vente tid på det, eller får man det med det samme?
Ps. ved du hvad prisen på forudbestilling af GTA 5 er? (for mange spørgsmål, jeg ved det :( )
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Jeg har solgt spil. Se hvad jeg fik.

Indlægaf Aaliyahchili » 12. jan 2013 00:14

du faar kortet med det samme ,bare sig at dit kort er forsvundet eller lign og faar du bare et nyt og GTA 5 koster 549,- i forudbestiling...
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Jeg har solgt spil. Se hvad jeg fik.

Indlægaf khougaard » 12. jan 2013 01:53

Hvis du har et powertrade-kort får du mere for dine indbyt, hvis du samtidig lægger en forudbestilling på et spil. Kan ikke huske, hvor mange procent det drejer sig om.[/quote]

Hvordan kan man få sådan en, skal man betale eller er det gratis, og hvor længe skal man evt. vente på for at modtage en?[/quote]

Det koster vist 50 kr.[/quote]

Man får 10% ekstra i indbytningsværdi med kortet. Man får det med det samme.
Det koster 50,- hvis man bare vil have det random, det kan dog fåes gratis, hvis man samtidig lægger en forudbestilling på ene vare.
khougaard
Niveau 4
 
Indlæg: 549


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron