Xboxlife forum

Amazon.co.uk

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Amazon.co.uk

Indlægaf p1co9210 » 2. maj 2012 11:32

Hej lifere'. Er der nogle som har erfaring med denne hjemmeside? Overvejer at bestille dette hjem; http://www.amazon.co.uk/Take-2-NBA-2K12 ... 832&sr=8-3

- Er det sikkert? Ved jeg hvad den endelig pris vil være, med fragt?
Håber i kan hjælpe, forsat god dag!!
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Re: Amazon.co.uk

Indlægaf mathiasd » 2. maj 2012 11:44

Den er helt sikker :-)
:)
mathiasd
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Amazon.co.uk

Indlægaf TiringPlague108 » 2. maj 2012 11:45

jeg kun den tyske amazon, men du går ikke forkert i byen ved at handle ved dem :)
TiringPlague108
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: Amazon.co.uk

Indlægaf ice_hiboy » 2. maj 2012 12:07

Jeg har købt rigtig mange ting fra amazon :)

Husk hvis du handler for mere end 25£ så er der fri fragt til Danmark, gælder kun amazon.co.uk
Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595


Re: Amazon.co.uk

Indlægaf Picco » 2. maj 2012 13:27

Der bliver lagt 1/24 af prisen oven i (p.g.a. forskellen på engelsk og dansk moms), når du vælger at varerne skal sendes til en dansk adresse. Derudover er der, som ice_hiboy nævner, gratis fragt ved køb på mindst £25. Det gælder dog kun varer, der sælges af Amazon selv (eller er "fulfilled by Amazon"). Bemærk i øvrigt, at du selv i løbet af ordren skal vælge at du vil have gratis fragt.

Jeg har fået tilsendt flere hundrede pakker fra Amazon og har stort set ikke haft nogen problemer. De få gange, der har været noget, har deres fremragende kundeservice været hurtige til at hjælpe.
Yomotherfuckerwheeeee!
Picco
Niveau 2
 
Indlæg: 119


Re: Amazon.co.uk

Indlægaf vntqmm » 2. maj 2012 15:43

Picco skrev:Der bliver lagt 1/24 af prisen oven i (p.g.a. forskellen på engelsk og dansk moms), når du vælger at varerne skal sendes til en dansk adresse. Derudover er der, som ice_hiboy nævner, gratis fragt ved køb på mindst £25. Det gælder dog kun varer, der sælges af Amazon selv (eller er "fulfilled by Amazon"). Bemærk i øvrigt, at du selv i løbet af ordren skal vælge at du vil have gratis fragt.

Jeg har fået tilsendt flere hundrede pakker fra Amazon og har stort set ikke haft nogen problemer. De få gange, der har været noget, har deres fremragende kundeservice været hurtige til at hjælpe.

Jeg kan kun +1'e alt det du har skrevet. Jeg har købt alle mine spil fra amazon, både brugte kopier og nye. Dog kun fra .co.uk siden.
Der er også forholdsvis hurtig levering :-)
vntqmm
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Aarhus


Re: Amazon.co.uk

Indlægaf Giluc » 2. maj 2012 18:27

Og jeg kan ligeledes kun sige godt om amazon.co.uk (og .com, for den sags skyld) :)
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: Amazon.co.uk

Indlægaf p1co9210 » 2. maj 2012 20:38

Så fragten er kun 4kr??
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Re: Amazon.co.uk

Indlægaf makta » 2. maj 2012 21:17

Amazon.co.uk er ok. Har købt masser ting hos dem.

Amazon.com er også helt ok, hvis du nu skulle købe noget derfra.
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Amazon.co.uk

Indlægaf Mhansen » 2. maj 2012 22:12

Jeg har handlet rigtig mange spil fra Amazon.co.uk, købte sågar min forrige xbox fra dem.
Mhansen
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Amazon.co.uk

Indlægaf tue69 » 20. apr 2015 19:58

Jeg upper lige en ældgammel tråd for at spørge.

Jeg har købt lidt på Amazon under "fulfilled by Amazon"-programmet. Sælger er udenfor EU, men centeret ligger i EU. Er der nogen der kan fortælle mig, om der kommer told på min ordre (den er over kr. 80, så den er ikke under grænsen).

Ud fra Amazon lyder det til, at sælger afholder toldomkostningerne under importen til Europa (http://services.amazon.com/global-selli ... amazon.htm) men jeg er ikke sikker.

Uanset hvad så var varen så billig, at det fint går at betale gebyr og told, så det går nok alt sammen, men man vil selvfølgelig helst slippe :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Amazon.co.uk

Indlægaf Morten Skou » 20. apr 2015 21:51

Jeg er ret sikker på, at hvis den er "fulfilled by amazon" så ligger varerne allerede på deres lager og de sender derfra, dvs. ingen told i min optik :)

Den side du linker til, siger vel bare, at sælger skal sende varerne til et af Amazons centre, og om det koster penge for sælger eller ej.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Amazon.co.uk

Indlægaf tue69 » 20. apr 2015 22:05

Det gør den også, men hvis sælger allerede har afholdt importomkostningerne for at indføre varen i EU, så afregnes den vel ikke dobbelt? Det er vel alt andet lige når varen indføres i EU at der afregnes told, og ikke når den sælges videre? :)

Vi må se :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron