Xboxlife forum

Blockbuster!

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Blockbuster!

Indlægaf DNS_DK » 13. apr 2005 07:14

Heyza... !

Jeg ville se om der var nogen som har nogen erfaring med Blockbusters Byt til Nyt handel agtig ting...

Jeg har nemlig en del XBOX spil som jeg skal af med...

Vh. DNS DK
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Spot F » 13. apr 2005 07:59

Nej, men byt til nyt, det lyder som noget jeg måske kunne blive interesseret i! :)

Hvordan fungerer det?
Spot F
Skribent
 
Indlæg: 272


Indlægaf Teluc » 13. apr 2005 20:58

Du giver dem eksempelvis halo2 og de giver dig 50 kr.
Det er som ved alle andre bytte shops, du får ikke engang halvdelen af brugtpris i sådanne forretninger, og de er IKKE til at "handle" med, forstået på den måde at 50 kr. ER 50 kr.

1 uge efter jeg havde købt starwars battlefront for 400 kr. ville sækken gi mi 75 kr. for det... :evil:
Teluc
Niveau 4
 
Indlæg: 652


Indlægaf DNS_DK » 13. apr 2005 21:38

en jeg kender fik 225 kr for Ghost Recon 2 som han kun selv havde givet 150 kr for i el-giganten så de giver en del mere...
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Teluc » 14. apr 2005 11:53

Najs... har jeg så ikke prøvet...
Teluc
Niveau 4
 
Indlæg: 652


Indlægaf DNS_DK » 14. apr 2005 12:21

men han beholdt pengene på sit medlems kort derinde og købte så Splinter Cell 3... Hvis du skal have pengene udbetalt får du kun 60% af de penge som de vil give for spillet... :(
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Devel One » 21. maj 2005 17:47

jeg var lige nede i Blockbusters i dag for at bytte til nyt (Metal Arms, Blood Wake, Crimson Skies) men de ville kun give 150 for dem alle tre, da de var over et halv år gammel sagde de, så det ville jeg ikke gå med til da der er en bytte central hvor de giver 100 kr pr. stk i min by men så skal man så osse bruge dem i butikken og de har alt fra spil,dvd,vhs,bøger og tegneserier og lidt andet

så det er bedre end at bytte hos Blockbusters , men man kan jo også prøve at sælge sine spil på andre måder, så kan man tit få mere, hvis man er heldig
Homer:"Ooooooh, they have the internet on computers now!"
Devel One
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf madsbroen dk » 1. jun 2005 19:43

HVIS DU VIL BYTTE SPIL SÅ GÅ I EB GAMES
madsbroen dk
Niveau 1
 
Indlæg: 72


Indlægaf GrillBillerDK » 1. jun 2005 19:45

Eller i Game...
men i begge tilfælde bliver man økonomisk taget i r#ven..
men det er jo en hurtig og nem måde at få sig et nyt spil..
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster