Xboxlife forum

coolshop.dk

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

coolshop.dk

Indlægaf Hej! » 28. mar 2005 13:01

ville bare lige høre om der er nogle her der har bestilt et eller andet fra denne forhandler og hvordan det så gik.

jeg bestilte nemlig et exemplar af generals: deluxe edition mandag d. 14 og spillet er her stadig ikk. jeg har prøvet at sende mails til dem, men de bliver ikke afleveret.
Hej!
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Thomas » 28. mar 2005 13:18

Har engang for et stykke tid siden, købt og bestilt Top Spin (den gang det kostede 400 kr.). Jeg modtog det 2 dage efter, så det var der ingen problemer i. Men her lige før jul modtog jeg en rykker på 400 kr., det synes jeg var mærkeligt så jeg betalte den ikke og sendte en mail til dem. Har ikke hørt fra dem siden.
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Indlægaf BSDK » 28. mar 2005 13:21

købte Postal2 der, der var ingen problemer... men har hørt om MANGE der havde problemer, i er jo 2 af dem ;P men hvorfor bruge den når man kan bruge gameplay og cd-wow? dem har jeg aldrig hørt dårligt om
BSDK
Niveau 4
 
Indlæg: 507


Indlægaf Thomas » 28. mar 2005 13:25

Det tager tit MEGET lang tid for cd-wow at sende spillene.
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Indlægaf Hej! » 28. mar 2005 13:43

tja, jeg bestilte hos dem fordi jeg søgte på spilpriser.dk og de havde det bedste tilbug på spillet.

jeg har brugt min vens dankort til at bestile det, da jeg ikke selv har dankort. men hvis pengene ikke er trukket, og spillet ikke er der her i løbet af ugen, så får jeg bare pengene igen af ham og bestiller det et andet sted.

men hva fanden skal jeg gøre hvis pengene er trukket? :evil:
Hej!
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Anastacio » 28. mar 2005 13:48

Coolshop er dem jeg har haft dårligst erfaringer med.

Jeg bestilte 2 spil, som var MGS Twin Snakes og SplinterCell2. Efter et stykke tid var spillene stadig ikke dukket op. Så ringede jeg ind efter udgivelsesdagen og de var ikke engang sendt afsted! Se, det var dovent!

Bare mine erfaringer med coolshop :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf BSDK » 28. mar 2005 13:48

ring til dem osv... men har hørt om flere der ikke har fået pengene til bage..
stomas: jeg fik mit doom3 4dage før det kom i dk ;) og når spilne er så billige, gør det ikke noget at der går 2uger
BSDK
Niveau 4
 
Indlæg: 507


Indlægaf Thomas » 28. mar 2005 13:50

Du kan vel prøve at ringe til dem på 9635 2020.
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Indlægaf Thomas » 28. mar 2005 13:52

Okay, jeg ved at Tommy ventede meget lang tid på sit Halo 2 spil.
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Indlægaf Buktu » 28. mar 2005 13:52

stomas skrev:Det tager tit MEGET lang tid for cd-wow at sende spillene.



Til gengæld er det gratis, og spillene er ofte 100 til 200 kroner billigere end i de danske Online shops.. =)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Thomas » 28. mar 2005 13:56

Okay okay, mit argument var dårligt.
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Indlægaf PsykopatGamer » 28. mar 2005 20:10

Jeg har også haft dårlige oplevelser... :(

Jeg bestilte Rianbow Six 3.. efter en måned afbestilte jeg det...

Min ven bestilte det på samme tid.. han fik det efter lidt over 1 måned...

Min mening : køb ikke der....
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf Kaninus » 28. mar 2005 21:11

Jeg bestilte singstar hos dem den 11 marts. Den 12. var min ordre afsluttet, iflg deres ordrestatus.
En uge senere havde jeg stadig ikke modtaget spillet. Så jeg ringede til dem og talte med en, som fortalte mig at det var på vej og ud fra track'n'trace nummeret kunne han se at jeg ville have det dagen efter.
Det havde jeg også, men da jeg åbnede pakken var det ikke singstar med to mikrofoner, men singstar PARTY med to mikrofoner... Altså slet ikke det spil jeg havde bestilt. Desuden er der ingen dansk manual, og teksten på coveret står på engelsk og japansk.

Så min endelige konklusion er helt sikkert også, hold jer fra den biks.
JA.... Jeg ER en pige ;)

Billede
Kaninus
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Indlægaf Hej! » 29. mar 2005 07:28

jeg sendte dem en mail i går og har ikke fået svar. gør jeg nok heller ikke.

hmm, nogen der kan forklare hvordan jeg afbestiller det? kan ikk rigtig hitte det!
Hej!
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf faragondk » 29. mar 2005 08:03

Rolf skrev:jeg sendte dem en mail i går og har ikke fået svar. gør jeg nok heller ikke.

hmm, nogen der kan forklare hvordan jeg afbestiller det? kan ikk rigtig hitte det!


http://www.coolshop.dk/catalog/contact_us.php
faragondk
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron